Το ανανεωμένο Peugeot 3008 είναι εδώ. Δείτε τιμή και εκδόσεις κινητήρων

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 βρίσκεται πλέον στην ελληνική αγορά και η αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τιμή εκκίνησης της εκδόσεις του.

Βρείτε μας στο
Peugeot 3008

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 είναι εδώ και μερικές ημέρες διαθέσιμο και στη χώρα μας. Το SUV της γαλλικής εταιρίας έχει τιμή εκκίνησης τα 24.900 ευρώ και είναι διαθέσιμο σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, δύο εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης αλλά και μια έκδοση με κινητήρα πετρελαίου, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.

Διαβάστε επίσης: Οι πρωτιές της Peugeot στην ελληνική αγορά για το 2020

Ειδικότερα στη βάση των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων βρίσκεται ο γνωστός υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης Puretech των 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους και 230 Nm ροπής στις 5.000 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,6 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 188 χλμ./ώρα, ενώ στη δεύτερη για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 9,7 δεύτερα και η τελική φτάνει στα 197 χλμ./ώρα.

Η επόμενη και ισχυρότερη έκδοση βενζίνης φέρει το turbo μοτέρ των 1,6 λίτρων που αποδίδει 180 ίππους και 260 Nm ροπής στις 5.500 και 1.660 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 222 χλμ./ώρα.

Το diesel Peugeot 3008 φέρει τον BlueHDi κινητήρα των Γάλλων με χωρητικότητα 1,5 λίτρα και απόδοση 130 ίππους και 300 Nm ροπής στις 3.750 και 1,750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Με το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,8 δεύτερα και η τελική φτάνει στα 192 χλμ./ώρα. Με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο η τελική παραμένει στα ίδια επίπεδα ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,6 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή των εκδόσεων του ανανεωμένου 3008 βρίσκονται οι plug-in υβριδικές που συνδυάζουν ηλεκτρικό κινητήρα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το θερμικό μοτέρ είναι και στις δύο περιπτώσεις 1,6 λίτρα υπετροφοδοτούμενο. Στην προσθιοκίνητη έκδοση η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής, νούμερα που εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική 225 χλμ./ώρα.

Η δεύτερη και κορυφαία έκδοση είναι 4κίνητη και προσθέτει ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Εδώ η συνδυαστική απόδοση φτάνει στους 300 ίππους και τα 520 Nm ροπής και η τελική τα 235 χλμ./ώρα.

Φυσικά χάρη στη μπαταρία των 13,2 kWh και οι δύο εκδόσεις μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά με την αυτονομία να φτάνει στα 56 χλμ. για την πρώτη έκδοση και τα 59 χλμ. για την κορυφαία έκδοση των 300 ίππων.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr