Το BMW Group μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε εργοστάσιά του

Με μια νέα μέθοδο για τον καθαρισμό των καυσαερίων στα βαφεία του ο όμιλος BMW μειώνει ακόμη περισσότερο τον περιβαλλοντικό του αντίκτυπο.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση BMW Group τροφοδοτεί τώρα με ηλεκτρική ενέργεια το σύστημα καθαρισμού καυσαερίων στα πρώτα βαφεία του μειώνοντας έτσι την καύση φυσικού αερίου που χρησιμοποιούσε μέχρι πρότινος.

Διαβάστε επίσης: Νέος κόμβος πληροφορικής στη Ρουμανία για το BMW Group

Συγκεκριμένα, χάρη σε μια νέα μέθοδο, οι υψηλές θερμοκρασίες που απαιτούνται για τον θερμικό καθαρισμό των καυσαερίων από τους θαλάμους βαφής και τους χώρους στεγνώματος μπορούν πλέον να επιτευχθούν με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό σημαίνει ότι μία ακόμα διαδικασία παραγωγής μπορεί πλέον να πραγματοποιείται χωρίς τη χρήση φυσικού αερίου για τους Βαυαρούς.

Στο BMW Group για άλλες ενεργοβόρες διεργασίες του βαφείου, όπως το στέγνωμα των οχημάτων και η θέρμανση του νερού, υπάρχουν ήδη λύσεις που εφαρμόζονται χωρίς τη χρήση φυσικού αερίου. Έτσι, σύμφωνα με τους Βαυαρούς, ο ηλεκτρικός καθαρισμός των καυσαερίων είναι το τελικό βήμα για να λειτουργούν τα βαφεία του BMW Group στο μέλλον με ανανεώσιμη ενέργεια.

Διαβάστε επίσης: Η μάρκα που “σάρωσε” στην πολυτελή κατηγορία – 3.160 ταξινομήσεις το εξάμηνο

Τα πρώτα συστήματα έχουν ήδη δοκιμαστεί στο εργοστάσιο του Regensburg και στην BMW Brilliance στην Κίνα, ενώ το εργοστάσιο του Dingolfing έχει μετατρέψει μια γραμμή βαφής για το νέο σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί στη μαζική παραγωγή. Όταν αρχίσει να λειτουργεί το νεότερο εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen το 2025, θα χρησιμοποιεί μόνο τη νέα μέθοδο.

Η διαδικασία που αξιοποιεί η BMW ονομάζεται eRTO (ηλεκτρική αναγεννητική θερμική οξείδωση) και με την εφαρμογή της οι ουσίες που βρίσκονται σε μορφή αερίου ή ατμού καίγονται σε θερμοκρασίες έως και 1.000 βαθμών Κελσίου αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Πριν απελευθερωθούν στην ατμόσφαιρα μέσω των καμινάδων, τα καυσαέρια από τους θαλάμους βαφής και τους χώρους στεγνώματος καθαρίζονται ώστε να αποτρέπεται η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τους διαλύτες του βαφείου. Αυτό επιτυγχάνεται με τη διέλευσή τους από ένα στρώμα κεραμικών υλικών, όπου καίγονται τα υπολείμματα διαλυτών.

Για να γίνει το παραπάνω, ο αέρας πρέπει να θερμανθεί σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η ενέργεια που απαιτείται για το σκοπό αυτό μέχρι πρότινος μπορούσε να να προέρθει μόνο από φυσικό αέριο. Όμως, το eRTO καθιστά πλέον δυνατό τον καθαρισμό των καυσαερίων χωρίς ορυκτά καύσιμα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ.

Το σύστημα eRTO εγκαθίσταται μεταξύ του θαλάμου βαφής, της διαδικασίας στεγνώματος και της καμινάδας. Η θερμική ενέργεια ανακτάται από μια επίπεδη κεραμική κλίνη βάθους δύο μέτρων που λειτουργεί ως αναγεννητής. Σε αυτή οι θερμοκρασίες φτάνουν έως και τους 1.000° Κελσίου. Οι ηλεκτρικές ράβδοι θέρμανσης θερμαίνουν τα γύρω κεραμικά, και επειδή το μεγαλύτερο μέρος της θερμότητας διατηρείται και μόνο μικρές ποσότητες διαφεύγουν, ένα συνδεδεμένο ηλεκτρικό φορτίο μόλις μερικών εκατοντάδων κιλοβάτ είναι αρκετό για τη λειτουργία του συστήματος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
"Σημαντική η συμβολή του στην BMW"! Αναγνώριση του έργου του Oliver Zipse, ο οποίος συμπλήρωσε 35 χρόνια προσφοράς στο BMW Group......
Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ανακοίνωσε την έναρξη της επέκτασης του ευρωπαϊκού της εργοστασίου όπου θα κατασκευάζεται το νέο της van....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού......
To εναλλακτικό καύσιμο ονομάζεται HVO100! Δείτε τι σημαίνει η ονομασία και ποια εταιρεία το έχει ήδη στη γκάμα της......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει