Η Dacia διαγράφει εξαιρετική πορεία στην ελληνική αγορά και πρόσφατα είδαμε την εμπορική πορεία του Duster. Το SUV των Ρουμάνων έχει διπλασιάσει τις ταξινομήσεις του στην Ελλάδα (δείτε εδώ αναλυτικά). Ακόμα πιο εντυπωσιακή όμως είναι η πορεία του Dacia Sandero, το οποίο κατέγραψε στο 7μηνο αύξηση της τάξης του 144%.
Δείτε επίσης: Τα πέντε υβριδικά με την χαμηλότερη κατανάλωση – Στα 16.990 ευρώ το πιο φθηνό
Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του ΣΕΑΑ για το 2024 έδειχναν 642 ταξινομήσεις στο 7μηνο (Ιανουάριος – Ιούλιος). Πρόσφατα, δημοσιεύθηκαν τα αντίστοιχα στοιχεία για το 2025 και το Dacia Sandero “μετρά” σε αυτό το διάστημα 1.567 ταξινομήσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι ταξινομήσεις του στην Ελλάδα “εκτοξεύθηκαν” κατά 144%. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά και να δούμε τις τιμές του στη χώρα μας. Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε δική μας δοκιμή για την έκδοση αμαξώματος Stepway με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη / υγραέριο).

Τρικύλινδρο, turbo μοτέρ με 90 ίππους
Η τιμή των 15.990 ευρώ που αναφέρουμε στον τίτλο, αφορά στην έκδοση αμαξώματος Streetway που εξοπλίζεται με τρικύλινδρο, turbo κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ. Η μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 90 ίππους, ενώ τα 160 Nm ροπής έρχονται σε εύρος 2.100 – 3.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Όσον αφορά τώρα στις επιδόσεις, η Dacia ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. Η δε μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,2 λτ./100 χλμ. βάσει WLTP. Ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και με αυτόματο CVT κιβώτιο. Σε αυτή την περίπτωση, η τιμή αυξάνεται στα 17.990 ευρώ.

Διαθέσιμο και με υγραέριο
Ένα από τα πιο “δυνατά” στοιχεία του Dacia Sandero είναι ο κινητήρας διπλού καυσίμου, με το υγραέριο να εξασφαλίζει χαμηλό κόστος για τις καθημερινές μετακινήσεις. Στην περίπτωση του Streetway, η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 16.590 ευρώ (από 16.890 ευρώ το Stepway). Πρόκειται για έναν επίσης τρικύλινδρο κινητήρα με turbo, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους όταν κινείται με υγραέριο. Η ροπή είναι αυξημένη στα 170 Nm (επίσης κατά την χρήση υγραερίου) στο εύρος 2.000-3.500 σ.α.λ.
Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει δύο δεξαμενές καυσίμου, μία με χωρητικότητα 50 λτ. για την βενζίνη και μία 40 λτ. για το LPG. Αποτέλεσμα είναι η συγκεκριμένη έκδοση του Dacia Sandero να διακρίνεται για την μεγάλη αυτονομία, η οποία ξεπερνά εύκολα τα 1.000 χλμ.