Το γαλλικό coupe SUV των 300 ίππων: 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. έως 105 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

Με προηγμένο σύστημα 4κίνησης 300 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία έως 105 χλμ. αυτό το γαλλικό SUV συνδυάζει επιδόσεις με οικονομία και ξεχωριστό στιλ.
Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 2025

Πρόκειται για το νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4, το κορυφαίο SUV coupe της γαλλικής εταιρείας που συγκεντρώνει όλες τις τεχνολογικές της εξελίξεις στα plug-in υβριδικά μοντέλα και τις συνδυάζει με ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, προηγμένα συστήματα ασφάλειας και πολύ πλούσιο εξοπλισμό.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το νέο, πλήρως υβριδικό SUV της Renault – “Έκαψε” 5,4 λτ./100 χλμ.

Το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει, είναι το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο Hyper Hybrid E-Tech 4×4 plug-in των 300 ίππων, που εξελίχθηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο. Αυτό το σύστημα κίνησης είναι μοναδικό τόσο σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις (80 – 120χλμ./ώρα σε 4 δλ., 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ.) όσο και ως προς την οικονομία, με βελτιστοποιημένη λειτουργία των τεσσάρων κινητήρων, ενός κινητήρα εσωτερικής καύσεως και τριών ηλεκτρικών.

Το Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 των 300 ίππων επιτυγχάνει αυτονομία έως και 1.000 χλμ., βάσει πρωτοκόλλου WLTP, ακόμα και όταν η μπαταρία είναι ‘στεγνή’ (0,5λίτρα/100χλμ. σε μικτό κύκλο και 5,8 λίτρα/100 χλμ. με αποφορτισμένη μπαταρία).
Σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 105 χιλιόμετρα. Εναλλακτικά, μπορεί να λειτουργήσει με πρόγραμμα “full hybrid”, προσφέροντας στον οδηγό του τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Hyper Hybrid E-Tech.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η 6η γενιά του γαλλικού best seller – Δείτε εκδόσεις και πότε έρχεται Ελλάδα

Η μπαταρία έχει αξιοσημείωτη χωρητικότητα που φτάνει τις 22kWh. Μπορεί να φορτιστεί από συμβατική παροχή ή σημείο φόρτισης, καθώς και όταν το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο, μέσω της λειτουργίας αναγεννητικής πέδησης για αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 105 χλμ., με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα.

Το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp αποκτά τώρα και την έκδοση Atelier Alpine με ειδικές ζάντες 21 ιντσών και αμάξωμα με την προαιρετική επιλογή στο νέο αποκλειστικό χρώμα Satin Sommet Blue. Διαθέτει επίσης σύστημα ελέγχου του πλαισίου, που έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς της Alpine, καθώς και αυτορυθμιζόμενη έξυπνη ανάρτηση με κάμερα προληπτικής δράσης που ρυθμίζει διαρκώς την απόσβεση από τα τρία έως και τα 180 χλμ./ώρα.

Ξεχωρίζουν τα ειδικά για την περίσταση αμορτισέρ, ελατήρια, “bump stops”, οι εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές και η ειδική βαθμονόμηση της ηλεκτρονικής μονάδας (ECU) επέμβασης φρεναρίσματος, αναγεννητικής πέδησης, ελέγχου ευστάθειας και πορείας, καθώς και της υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης.

Παράλληλα και αποκλειστικά μόνο στην έκδοση atelier Apline ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το μενού “Chassis Control” που του δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσει μέσω τριών επιλογών, τις ρυθμίσεις στη λειτουργία του συστήματος 4διεύθυνσης (4Control Advanced), του προφίλ απόσβεσης των αναρτήσεων, και του ESP σε τρία επίπεδο: Comfort, Dynamic και Sport.

Ο συνδυασμός της τετρακίνησης και του συστήματος 4διεύθυνσης, αποτελεί μοναδικό χαρακτηριστικό που κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει στην κατηγορίας του συνδυάζοντας ισχύ, ευελιξία και απαράμιλλες επιδόσεις. Και φυσικά την άνεση και την ευεξία που αποτελούν θεμελιώδη συστατικά της φιλοσοφίας ‘voiture à vivre’ (αυτοκίνητο για να ζεις μαζί του) της Renault.

Με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp αποκτά ενεργή & μόνιμη 4κίνηση. Η μετάδοση της κίνησης που επιλέγεται μέσω των ρυθμίσεων του συστήματος Multi-Sense, ρυθμίζεται αυτόματα από το σύστημα Hyper Hybrid E-Tech με βάση τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Με το αυτοκίνητο σε κίνηση, η οθόνη πολυμέσων εμφανίζει, σε πραγματικό χρόνο, την μετάδοση της κίνησης σε κάθε άξονα, μέσω του μενού Dynamic Chassis. Η κατανομή της ροπής μπορεί να μεταβάλλεται στιγμιαία από 100% στους μπροστινούς τροχούς (κίνηση εμπρός), έως 100% στους πίσω τροχούς (κίνηση πίσω), ενώ μέχρι τα 70 χλμ./ώρα το Rafale κινείται μόνο με τον εμπρός κινητήρα εξοικονομώντας ενέργεια.

Εσωτερικά, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp ξεχωρίζει από το φωτιζόμενο έμβλημα της μάρκας με το «A» και το βέλος, στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων, τσέπες στις πόρτες με επένδυση μοκέτας, και εμφανείς ραφές στα χρώματα της Γαλλικής σημαίας (bleu-blanc-rouge). Η εσωτερική ατμόσφαιρα είναι κομψή και σπορ.

Ο ψηφιακός κόσμος του συστήματος OpenR στο Renault Rafale αποτελείται από δύο οθόνες σε διάταξη L: μια οριζόντια οθόνη TFT στο ταμπλό 12,3 ιντσών και μια κάθετη οθόνη αφής με επιφάνεια 12 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Με το Android Automotive 12, το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google, είναι ένα από τα πιο εύχρηστα interfaces της αγοράς. Βελτιωμένη από το οικοσύστημα της Google με Google Maps, Google Assistant και πάνω από 50 εφαρμογές ανάλογα με τη χώρα και την έκδοση. Εκτός από τις δυνατότητες πλήρους εξατομίκευσης, το συγκεκριμένο interface είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, για ενσύρματη και ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone.

Για τους πίσω επιβάτες, η πλάτη του καθίσματος του Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp διαθέτει πάντα το πίσω υποβραχιόνιο «Ingenius», με περιστρεφόμενες βάσεις για smartphones και tablet, αλλά και ενσωματωμένες παροχές φόρτισης.

Σε επίπεδο πρακτικότητας η ελαφρά κεκλιμένη γραμμή της οροφής δεν επηρεάζει το εσωτερικό ύψος και τον χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Το μακρύ μεταξόνιο (2,74μ.) προσφέρει χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που φτάνει τα 302 χλστ. και το πορτμπαγκάζ προσφέρει χωρητικότητα 539 λίτρων.

Στον τομέα της ασφάλειας το PHEV Rafale μπορεί να εφοδιαστεί με έως 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), συμπεριλαμβανομένου του ISA ή Intelligent Speed Assist, μιας νέας λειτουργίας που εντοπίζει το όριο ταχύτητας που ισχύει κάθε στιγμή, χάρη στη γεωγραφική τοποθεσία και την αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, και προειδοποιεί τον οδηγό εάν το έχει υπερβεί.

Ένα νέο κουμπί στα αριστερά του τιμονιού – My Safety Switch – επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιεί με το πάτημά του, τις προσωπικές του ρυθμίσεις, για πέντε ADAS ταυτόχρονα. Οι προσωπικές ρυθμίσεις που είναι διαθέσιμες από την οθόνη πολυμέσων περιλαμβάνουν εάν θα ενεργοποιηθεί η λειτουργία, σε ποιο επίπεδο, εάν θα επιτραπούν ηχητικές ειδοποιήσεις και ούτω καθεξής.

Με το σύστημα ενεργής υποβοήθησης οδηγού (Active Driver Assist), ένα ADAS level 2, το Rafale έχει τη δυνατότητα να σκανάρει το δρόμο μπροστά του. Το Active Driver Assist συνδυάζει τη λειτουργία του προσαρμοζόμενου Cruise Control με το σύστημα παραμονής στην επιλεγμένη λωρίδα και το γεω-εντοπισμό της θέσης του αυτοκινήτου, μέσω δεδομένων από συγκεκριμένους χάρτες.

Το 4κίνητο PHEV Rafale των 300 ίππων είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις με πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, την esprit Alpine με τιμή στα 51.800 ευρώ και την atelier Alpine με τιμή στα 55.900 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025 και οι αριθμοί του εργοστασίου το επιβεβαιώνουν......
Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής