Το Ioniq 6, το αεροδυναμικά σμιλεμένο “Electrified Streamliner”, όπως το αποκαλούν οι Κορεάτες, είναι το μοντέλο παραγωγής με τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή στην ιστορία της Hyundai (Cd 0,21) και το δεύτερο της σειράς Ioniq.
Διαβάστε επίσης: Νέο Hyundai i20: Τιμές και εκδόσεις στην Ελλάδα, από 18.390 ευρώ
Το Ioniq 6 χαρακτηρίζεται από καθαρές, απλές γραμμές, ενώ το προσεγμένο εσωτερικό του είναι ιδανικά σχεδιασμένο για να προσφέρει αίσθηση θαλπωρής και προστασίας στους επιβάτες του.
Ο σχεδιασμός του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου των Κορεατών ήταν εξαρχής ανθρωποκεντρικός, με τον εσωτερικό χώρο να αναπτύσσεται ταυτόχρονα με την εξωτερική του μορφή. Καταβλήθηκαν προσπάθειες για τη μεγιστοποίηση και τη βελτιστοποίηση του εσωτερικού χώρου, με αποτέλεσμα μια μοναδική σιλουέτα και ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το κορεάτικο 1500άρι fastback των 160 ίππων
Το Ioniq 6 ενσωματώνει επίσης πάνω από 700 παραμετρικά pixels σε διάφορα σημεία, όπως στους προβολείς, στα πίσω συνδυαστικά φώτα, στους πρόσθιους κάτω αισθητήρες, στο περίγραμμα αεραγωγών και στις ενδείξεις της κεντρικής κονσόλας, ενισχύοντας την ταυτότητα της υπογραφής “Ioniq” σε όλο το αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό οι οθόνες ενδείξεων και πολυμέσων, 12,3 ιντσών η καθεμία, ενσωματώνονται σε ένα αρθρωτό σύνολο σχεδιασμένο να ελαχιστοποιεί την απόσπαση της προσοχής κατά την οδήγηση.
Το Dual Color Ambient Lighting παρέχει απαλό φωτισμό στην καμπίνα και οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από ένα φάσμα 64 χρωμάτων για κάθε μέρος των θυρών (άνω ή κάτω) ή από 6 θέματα διπλού χρώματος που αναπτύχθηκαν από ειδικούς στα χρώματα για να βοηθήσουν τους οδηγούς και τους επιβάτες να αισθάνονται χαλαροί και άνετοι.
Η αφαίρεση των πλήκτρων από τις μπροστινές πόρτες δημιούργησε περισσότερη άνεση και περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Οι διαφανείς πινελιές στο περίγραμμα των πρόσθιων επενδύσεων, στις θήκες χαρτών των θυρών και στο χαμηλό κάλυμμα της κονσόλας τονίζουν περαιτέρω την αίσθηση της ευρυχωρίας και της μοναδικότητας.
Στη βάση των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού Ioniq 6 για την ελληνική αγορά βρίσκεται η πισωκίνητη έκδοση των 151 ίππων και 350 Nm, η οποία φέρει μπαταρία 53 kWh. Η εν λόγω έκδοση έχει αυτονομία έως 429 χιλιόμετρα, για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 8,8 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 185 χλμ./ώρα -ισχύει για όλες τις εκδόσεις.
Επόμενη είναι η επίσης πισωκίνητη έκδοση, η οποία όμως είναι ισχυρότερη με την απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ να φτάνει εδώ τους 229 ίππους και τα 350 Nm ροπής. Η μπαταρία είναι μεγαλύτερη στα 77 kWh και χάρη σε αυτή η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 614 χλμ. στον μικτό κύκλο και έως τα 777 χλμ. στον αστικό κύκλο. Για την ισχυρότερη πισωκίνητη έκδοση η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,4 δευτερόλεπτα.
Η κορυφαία έκδοση του Ioniq 6 είναι τετρακίνητη, φέρει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και η απόδοσή της φτάνει τους 325 ίππους και τα 605 Nm ροπής. Σε αυτή την έκδοση οι επιταχύνσεις περνούν σε άλλο επίπεδο με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 5,1 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία των 77 kWh μπορεί να φτάσει έως και τα 583 χλμ.
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 6 στην ελληνική αγορά έχουν ως εξής:
Έκδοση – Τιμή (ευρώ)
53 kWh 151 ps RWD Premium – 49.490
77 kWh 230 ps RWD Premium – 54.990
77 kWh 230 ps RWD Distinctive – 60.290
77 kWh 325 ps AWD Premium – 58.490
77 kWh 325 ps AWD Distinctive – 63.790