Το ισχυρότερο Seat Tarraco είναι plug-in, FR και αποδίδει 245 ίππους

Η Seat ετοιμάζει μια υβριδική εκδοχή του Tarraco, με επίπεδο εξοπλισμού FR και υβριδικό plug-in κινητήρα, ο οποίος αποδίδει συνδυαστικά 245 ίππους


Η Seat συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς την πορεία εξηλεκτρισμού των μοντέλων της. Αυτή τη φορά, σειρά παίρνει το μεγαλύτερο SUV της μάρκας, Tarraco, το οποίο αποκτά σπορ υβριδική plug-in έκδοση Tarraco FR PHEV. Το Seat Tarraco FR PHEV αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της ισπανικής μάρκας, η οποία περιλαμβάνει 6 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικών μοντέλων Seat και Cupra έως τις αρχές του 2021.

Το Seat Tarraco FR PHEV έχει εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις της Seat στο Martorell, ωστόσο παράγεται στο κέντρο του Group Volkswagen, στο Wolfsburg. H υβριδική plug-in έκδοση συνδυάζει βενζινοκινητήρα, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς του κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI ισχύος 150 ίππων και του ηλεκτροκινητήρα ισχύος 85 kW (116 ίπποι), είναι 245 ίπποι. Μια μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 13 kWh, συνεισφέρει ώστε η αυτονομία του Tarraco FR PHEV να ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά στις επιμέρους επιδόσεις, το Seat Tarraco FR PHEV έχει ροπή 400 Nm, τελική ταχύτητα 217 χλμ./ώρα και επιταχύνει 0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα. Όπως μας ενημερώνει η Seat, με βάση τον κύκλο δοκιμών WLTP, οι εκπομπές CO2 της υβριδικής plug-in έκδοσης του Tarraco FR, είναι κάτω από 50 γραμμάρια/χλμ.

Εκτός από υβριδική plug-in, η ισχυρότερη έκδοση του Tarraco είναι και FR. Αυτό στην πράξη σημαίνει σπορ επιλογές σε εμφάνιση και εσωτερικό, καθώς και προηγμένη τεχνολογία. Εξωτερικά οι μεγαλύτεροι θόλοι τροχών, οι ζάντες αλουμινίου FR Special 19 ή 20 ιντσών και το σπορ πίσω σπόιλερ, δίνουν τον τόνο. Στο εμπρός μέρος του Seat Tarraco FR PHEV ξεχωρίζει η γρίλια FR και πίσω, το ενιαίο φωτιστικό σώμα κατά μήκος του αυτοκινήτου. Στην παλέτα των χρωμάτων έχει προστεθεί το Funa Grey.

Στο εσωτερικό, το σύστημα συνδεσιμότητας είναι νέο και περιλαμβάνει οθόνη 9,2 ιντσών. Τα εμπρός καθίσματα συνδυάζουν πολυτέλεια και σπορ χαρακτήρα, καθώς είναι δερμάτινα και bucket. Ο σπορ χαρακτήρας υπογραμμίζεται από πεντάλ αλουμινίου και νέο σπορ τιμόνι με λογότυπο FR. Παράλληλα, το Seat Tarraco FR PHEV διαθέτει νέες δυνατότητες όπως το Trailer Assist, ή το Parking Heater, που ζεσταίνει ταχύτερα τον κινητήρα σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Η παγκόσμια παρουσίαση του Seat Tarraco FR PHEV θα γίνει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου). Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2020.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr