Μπορεί ο ανταγωνισμός να είναι έντονος σε κάθε κατηγορία της ελληνικής αγοράς, εκτός από αυτή των μικρών πόλης (γνωστή ως A-Segment). Εκεί, πέρυσι το Fiat Panda αναδείχθηκε best seller και όλα δείχνουν ότι και φέτος η επικράτησή του θα είναι εύκολα. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ σχετικά με το πρώτο δίμηνο ταξινομήσεων της ελληνικής αγοράς.
Δείτε επίσης: Τα μοντέλα που “σαρώνουν” στην Ελλάδα – Το Τοp 10 του πρώτου διμήνου
Ο λόγος για το Fiat Panda, το οποίο μέσα στον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο κατάφερε να ταξινομηθεί 714 φορές, καταγράφοντας ένα μερίδιο της τάξης του 50,35% στην κατηγορία. Στην δεύτερη θέση, με μεγάλη διαφορά ακολουθεί το Hyundai i10 των 285 ταξινομήσεων σε δύο μήνες, ενώ η πρώτη τριάδα ολοκληρώνεται με το Fiat 500 των 204 ταξινομήσεων.
Με ήπια υβριδικό μοτέρ
Το Fiat Panda έρχεται στην χώρα μας με ήπια υβριδικό σύστημα που φέρει κινητήρα βενζίνης ενός λίτρου της οικογένειας FireFly και ηλεκτροκινητήρα BSG (Belt-integrated Starter Generator) 3,6 kW. Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ γίνεται από μπαταρία λιθίου τάσης 12 V, η οποία επιτρέπει στο υβριδικό πακέτο να έχει μικρές διαστάσεις και χαμηλό συνολικό βάρος. Η συνολική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 70 ίππους και τα 92 Nm ροπής και το κιβώτιο είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις.
Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με 5 χρόνια εγγύηση
Έπειτα από προωθητική ενέργεια μείωσης τιμής κατά 1.200 ευρώ, το Fiat Panda των 70 ίππων προσφέρεται στην Ελλάδα με το κόστος απόκτησης να ξεκινά από τα 15.800 ευρώ. Ταυτόχρονα, σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως οι χαμηλές εκπομπές ρύπων εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ συμπεριλαμβάνεται και εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας πέντε ετών ή 200.000 χιλιομέτρων.
Ακολουθεί το Top 10 της κατηγορίας A-Segment στην ελληνική αγορά για το πρώτο δίμηνο του έτους:
Πηγή: ΣΕΑΑ