Τα στοιχεία σχετικά με τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα γνωστοποιήθηκαν για το πρώτο δίμηνο του 2025. Μέρος των στοιχείων είναι και το είδος καυσίμου, με τον ΣΕΑΑ να κατηγοριοποιεί τα νέα μοντέλα σε επτά διαφορετικές ομάδες. Εντυπωσιακό στοιχείο είναι η “εκτόξευση” που γνώρισαν τα υβριδικά αυτοκίνητα.
Δείτε επίσης: Το πιο προσιτό Skoda της αγοράς – Πως θα το αποκτήσετε με 119 ευρώ/μήνα
Πιο συγκεκριμένα, από τα 9.818 νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο, το 50,9% ήταν υβριδικά. Η αύξηση συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2024 είναι διψήφια (+12,1% για την ακρίβεια) και κάτι τέτοιο οφείλεται κυρίως στην ύπαρξη όλο και περισσότερων υβριδικών εκδόσεων στη γκάμα των μοντέλων.
Αντιθέτως, η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στο πετρελαιοκίνητα. Κάτι τέτοιο είναι επίσης λογικό, μιας και πλέον οι διαθέσιμες επιλογές με diesel κινητήρα είναι πολύ περιορισμένες. Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς τους άγγιξε μόλις το 2,4%, καταγράφοντας μία μείωση της τάξης του 8,7% συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2024. Μικρότερη μείωση καταγράφεται και στα αμιγώς βενζινοκίνητα (χωρίς ηλεκτροκινητήρα), τα οποία κάλυψαν μερίδιο αγοράς 31,7% (δεύτερο πιο δημοφιλές είδος καυσίμου).
Από εκεί και πέρα, στα Plug-In υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σημειώθηκε οριακή αύξηση της τάξης του 1,6% και 2,2%, με μερίδια αγοράς για τον Φεβρουάριο 6,2% και 7,3% αντίστοιχα. Ακολουθεί η σχετική λίστα, στην οποίο μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα στοιχεία, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.
Βενζίνη: 31,7% (-7,3% συγκριτικά με το 2024)
Πετρέλαιο: 2,4% (-8,7 συγκριτικά με το 2024)
Υβριδικά (HEV): 50,9% (+12,1% συγκριτικά με το 2024)
Plug in Υβριδικά (PHEV): 6,2% (+1,6% συγκριτικά με το 2024)
Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV): 7,3% (+2,2% συγκριτικά με το 2024)
Φυσικό αέριο: 0,0%
Υγραέριο: 1,4% (+0,2% συγκριτικά με το 2024)