Αν υπάρχει μία κατηγορία στην οποία έχει ήδη ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με το best seller για την τρέχουσα χρονιά, αυτή είναι σίγουρα η μικρότερη A-Segment. Εκεί, το πιο δημοφιλές μοντέλο έχει ήδη δημιουργήσει μία μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα μοντέλα. Πάμε να γνωρίσουμε τον “πρωταγωνιστή” κατηγορίας, που δεν είναι άλλος από το Fiat Panda!
Δείτε επίσης: Στην τρίτη θέση των C-SUV το Nissan Qashqai – Τα δύο μοντέλα που το προσπέρασαν
To ιταλικό μοντέλο έχει καταφέρει να ταξινομηθεί 2.420 φορές από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τον περασμένο Μάιο. Στην δεύτερη θέση, με 722 ταξινομήσεις βρίσκεται το Kia Picanto, ενώ η τριάδα ολοκληρώνεται με το Hyundai i10 των 661 ταξινομήσεων.
Fiat Eco Bonus με όφελος 1.500 ευρώ και με 5 χρόνια εγγύηση
Έπειτα από προωθητική ενέργεια μείωσης τιμής κατά 1.200 ευρώ, το Fiat Panda των 70 ίππων προσφέρεται στην Ελλάδα με το κόστος απόκτησης να ξεκινά από τα 15.800 ευρώ. Ταυτόχρονα, σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως οι χαμηλές εκπομπές ρύπων εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ συμπεριλαμβάνεται και εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας πέντε ετών ή 200.000 χιλιομέτρων. Για την έκδοση “Cross” το όφελος αυξάνεται στα 1.500 ευρώ και η τελική τιμή διαμορφώνεται από τα 17.950 ευρώ στα 16.450 ευρώ.
Με ήπια υβριδικό μοτέρ
Το Fiat Panda έρχεται στην χώρα μας με ήπια υβριδικό σύστημα που φέρει κινητήρα βενζίνης ενός λίτρου της οικογένειας FireFly και ηλεκτροκινητήρα BSG (Belt-integrated Starter Generator) 3,6 kW. Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ γίνεται από μπαταρία λιθίου τάσης 12 V, η οποία επιτρέπει στο υβριδικό πακέτο να έχει μικρές διαστάσεις και χαμηλό συνολικό βάρος. Η συνολική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 70 ίππους και τα 92 Nm ροπής και το κιβώτιο είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις.
Ακολουθεί το Top 10 της κατηγορίας A-Segment στην ελληνική αγορά για το πρώτο πεντάμηνο του έτους, δηλαδή από τον Ιανουάριο μέχρι και τον περασμένο Μάιο: