Μιας και δημοσιεύθηκαν τα στοιχεία σχετικά με τις ταξινομήσεις των νέων μοντέλων στην ελληνική αγορά για το 2024, πάμε να δούμε τι συνέβη και στην περίπτωση του ελληνικού Keraboss. Αρχικά, υπενθυμίζουμε ότι μέσα σε ολόκληρο το 2023 δεν είδαμε ούτε μία ταξινόμηση από την εταιρεία.
Δείτε επίσης: Χωρίς αντίπαλο η Toyota – Ιαπωνική εταιρεία και στη δεύτερη θέση
Κάτι τέτοιο άλλαξε μέσα στην περασμένη χρονιά! Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τον Ιούνιο του 2024 καταγράφηκαν τρεις ταξινομήσεις του μοντέλου, όλες εντός Αττικής. Αυτές ήταν και οι συνολικές του ταξινομήσεις για όλο το 2024. Το KERABOSS SUPER K τοποθετείται στον πίνακα των Α-SUV από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που αναφέρεται ως όχημα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), γεγονός που το βάζει σε μια ειδική κατηγορία οχημάτων.
Το να πάρει ελληνικές πινακίδες και να κυκλοφορεί νόμιμα μόνο εύκολο δεν ήταν. Τα στάδια από τα οποία πέρασε ήταν πολλά. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 2008, το 2014 έγινε αίτηση στο υπουργείο Οικονομικών για νομοθετική – φορολογική ρύθμιση, ώστε να είναι εφικτό να εκδοθούν πινακίδες κυκλοφορίας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας έγινε 23/09/2021. Η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.
Διαθέσιμο ως διθέσιο και τετραθέσιο
Το KERABOSS SUPER K προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος (διθέσιο και τετραθέσιο), ενώ το μήκος του αγγίζει τα 3.375 χλστ., το πλάτος τα 1.560 και το ύψος τα 1.590 χλστ. Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car. Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, αναφέρει η εταιρεία.
Με τρικύλινδρο κινητήρα Mitsubishi
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας 1.000 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 72 ίππους. Είναι της Mitsubishi, με κωδική ονομάσια 3Β21, και έχει χρησιμοποιηθεί και στην γενιά του smart 451. Από το ίδιο μοντέλο φέρει και τα ηλεκτρονικά μέρη, με τις απαραίτητες μετατροπές, ενώ η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν 5 σχέσεων. Αυτό σημαίνει, ότι εάν δεν βρίσκεστε στην Αθήνα για να το φέρετε στην βάση της KERABOSS, μπορεί να επισκευαστεί σε όποιο σημείο της Ελλάδος και του πλανήτη χρειαστεί, σε εξειδικευμένα συνεργεία ή συνεργεία εξοικειωμένα με την συγκεκριμένη τεχνολογία.
Η τιμή του στην Ελλάδα
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα, αυτή την στιγμή η τελική τιμή λιανικής (μετά φόρων και ΦΠΑ) του KERABOSS είναι 26.800 ευρώ. Κατασκευάζεται κατόπιν παραγγελίας, στο χρώμα και στο look που επιθυμεί ο αγοραστής.