Τα τελευταία χρόνια, οι diesel επιλογές στην ελληνική αγορά έχουν μειωθεί δραματικά και τη θέση τους παίρνουν πλέον ήπια ή πλήρως υβριδικά σύνολα. Η Renault αυτή τη στιγμή προσφέρει με diesel κινητήρα μόλις ένα μοντέλο και θα το γνωρίσουμε ευθύς αμέσως.
Δείτε επίσης: Ρεκόρ όλων των εποχών για την Toyota – Τι πέτυχε στην ευρωπαϊκή αγορά
Πρόκειται για το Renault Clio, το supermini μοντέλο της εταιρείας που είναι διαθέσιμο σε πληθώρα επιλογών που θα καλύψουν όλες τις ανάγκες. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ατμοσφαιρικού κινητήρα, turbo κινητήρα βενζίνης, turbo κινητήρα διπλού καυσίμου (υγραέριο και βενζίνη), πλήρως υβριδικού και diesel κινητήρα. Πάμε να δούμε την τελευταία περίπτωση.
Το Renaul Clio με τον Blue dCi 100 συνοδεύεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό υπάρχει turbo κινητήρας πετρελαίου που έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ εντυπωσιακή είναι η ροπή των 260 Nm που έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 2.500. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα.
“Καίει” μόλις 4,2 λτ./100 χλμ.
Αναφερθήκαμε στις επιδόσεις, αλλά το “δυνατό” χαρτί αυτής της έκδοσης είναι η κατανάλωση. Βάσει του WLTP, το πετρελαιοκίνητο Renault Clio “καίει” 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 109 – 110 γρ./χλμ. Σημαντικό στοιχείο είναι και η αυτονομία, με την δεξαμενή των 55 λτ. να εξασφαλίζει αυτονομία που ξεπερνά εύκολα τα 1.000 χλμ.
Η τιμή του στην Ελλάδα
Το Renault Clio με κινητήρα πετρελαίου (Blue dCi 100) προσφέρεται αυτή τη στιγμή στις εκδόσεις εξοπλισμού “evolution” και “evolution plus”. Η τιμή του ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 23.970 ευρώ.