Το μοντέλο που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Ελλάδα – Με νέους diesel κινητήρες

Την Ελλάδα επέλεξε η γερμανική εταιρεία για το παγκόσμιο ντεμπούτο ενός επαγγελματικού που έχει γράψει ιστορία! Γνωρίστε το αναλυτικά...

Βρείτε μας στο
VW Transporter

Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα, στο
Λαύριο, τη νέα γενιά του Transporter και του Caravelle. Ο σχεδιασμός του νέου Transporter και του Caravelle διατηρεί το εμβληματικό DNA των προκατόχων τους, συνδυάζοντας την κλασική αισθητική με σύγχρονες τεχνολογίες και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, εξασφαλίζοντας άνεση, ασφάλεια και απόλυτη λειτουργικότητα. Με την παρουσίαση των νέων Transporter και Caravelle, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ολοκληρώνει την οικογένεια Bulli, δίπλα στα Multivan, California και ID. Buzz.

Δείτε επίσης: Το μοναδικό SEAT με diesel κινητήρα – “Καίει” 4,7 λτ./100 χλμ. και κοστίζει 28.590 ευρώ

Η γκάμα της νέας γενιάς Transporter και Caravelle είναι εντυπωσιακά διευρυμένη, προσφέροντας λύσεις για κάθε επαγγελματική και προσωπική ανάγκη. Το Transporter διατίθεται ως κλειστό Van, με δύο επιλογές μεταξονίου και δύο ύψη οροφής, καλύπτοντας διαφορετικές απαιτήσεις χώρου και μεταφοράς φορτίου. Για τη μεταφορά επιβατών, υπάρχουν δύο εκδόσεις: το Kombi, που προσφέρει ευελιξία στη διάταξη των καθισμάτων, και το πιο premium Caravelle, ιδανικό ως Minibus, ταξί μεγάλης χωρητικότητας ή οικογενειακό πολυμορφικό όχημα.


Αισθητά καλύτερο σε όλους τους τομείς
Το νέο Transporter και το Caravelle προσφέρουν περισσότερο χώρο, μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο και αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης σε σύγκριση με τον προκάτοχό τους (T6.1). Ο αποθηκευτικός χώρος του κλειστού φορτηγού με κανονικό μεταξόνιο και κανονική οροφή έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 10%, φτάνοντας τα 5,8 m³. Στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο και υψηλή οροφή, ο αποθηκευτικός χώρος ανέρχεται πλέον στα 9,0 m³.
Ο χώρος φόρτωσης των εκδόσεων με μακρύ μεταξόνιο μπορεί να φιλοξενήσει τρεις Euro παλέτες, ενώ το μέγιστο επιτρεπόμενο πρόσθετο φορτίο έχει αυξηθεί στα 1,33 τόνους, δηλαδή +0,13 τόνους σε σχέση με τον προκάτοχό του. Παράλληλα, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ενίσχυσε το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης, το οποίο πλέον ανέρχεται σε 2,8 τόνους (από 2,5 τόνους), ανάλογα με το σύστημα κίνησης και την έκδοση.

Τρεις νέοι κινητήρες TDI
Στο Transporter και στο Caravelle χρησιμοποιείται ένα εντελώς νέο πρόγραμμα συστημάτων κίνησης. Για πρώτη φορά, αυτή η κατασκευαστική σειρά προσφέρεται με μια νέα εξελιγμένη plug-in υβριδική έκδοση (eHybrid) και νέες ηλεκτρικές επιλογές (e-Transporter και e Caravelle) παράλληλα με τους σημαντικούς κινητήρες Turbodiesel (TDI). Το νέας γενιάς Transporter διαθέτει τρεις τετρακύλινδρους κινητήρες TDI 2,0 λίτρων, επίσης νέας σχεδίασης που αποδίδουν 110 ίππους, 150 και 170 ίππους.

Νέο Plug-in-Hybrid
Η plug-in υβριδική (eHybrid) έκδοση που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT με συνεχώς
μεταβαλλόμενη μετάδοση παρέχει ισχύ συστήματος 232 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας των 2,5
λίτρων αποδίδει μέγιστη ροπή 320 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ροπή 205 Nm. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες διατίθενται επίσης με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, θα ακολουθήσουν. Τα μοντέλα με υβριδικό σύστημα plug-in είναι προσθιοκίνητα και θα είναι διαθέσιμα από τις αρχές του 2026.

Τρία νέα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης
Τα e-Transporter και e-Caravelle θα κυκλοφορήσουν με ισχύ 136, 218 και 286 ίππων. Η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι 64 kWh (καθαρή). Εκτός αυτού θα υπάρξει μεταγενέστερα μια ηλεκτρική έκδοση με μειωμένη ισχύ και μικρότερη μπαταρία για αστικές
μετακινήσεις παραδόσεων.

Μεγαλύτερες διαστάσεις χώρου φόρτωσης
Η 7η γενιά Transporter προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο όγκο στο εσωτερικό. Το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων τροχών έχει αυξηθεί κατά 148 χλστ. σε 1.392 χλστ. Το μήκος του χώρου φόρτωσης στο δάπεδο του Transporter με κανονικό μεταξόνιο είναι 2.602 χλστ. – αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 61 χλστ. με διευρυμένο μεταξόνιο, το μήκος του χώρου φόρτωσης αυξάνεται σε 3.002 χλστ. Χάρη στην αύξηση του μήκους, του πλάτους και του μεταξονίου, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μπόρεσε να αυξήσει σημαντικά τον όγκο φόρτωσης του Transporter: Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος των Van με κανονικό μεταξόνιο είναι τώρα 5,8 κυβικά , οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο και ψηλή οροφή μπορούν να χωρέσουν έως και 9,0 κυβικά. Μέχρι και τρεις παλέτες Euro μπορούν τώρα να
αποθηκευτούν στο Transporter με μακρύ μεταξόνιο (δύο φορτωμένες από το πλάι, μία από το πίσω μέρος).