Το νέο Nissan LEAF αποκαλύφθηκε – Σε δύο εκδόσεις με αυτονομία έως 604 χλμ.

Η Nissan προχώρησε στην αποκάλυψη της ολοκαίνουργιας γενιάς του LEAF που έρχεται με δύο διαφορετικής απόδοσης ηλεκτρικούς κινητήρες και αυτονομία έως 604 χλμ.
Νέο Nissan LEAF 2025

Το ολοκαίνουργιο LEAF είναι το επόμενο βήμα στο ταξίδι της Nissan στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βασιζόμενο στην κληρονομιά του ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά το 2010, ενώ οι δύο πρώτες γενιές έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα σε περισσότερες από 700.000 μονάδες.

Διαβάστε επίσης: Nissan – Στην Ελλάδα το ετήσιο ευρωπαϊκό συνέδριο των Ιαπώνων

Η νέα γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα κατασκευάζεται στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας EV36Zero της Nissan, υποστηρίζοντας ένα βιώσιμο ηλεκτρικό μέλλον για την Ευρώπη.

Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι αυτή που κάνει το νέο LEAF με τα crossover χαρακτηριστικά να ξεχωρίζει τη στιγμή που ο συντελεστής οπισθέλκουσας βρίσκεται στο πολύ χαμηλό 0,25. Οι επίπεδες λαβές των θυρών, η ρέουσα γραμμή οροφής, το πλήρες κάλυμμα κάτω από το δάπεδο και οι σμιλεμένες επιφάνειες δημιουργούν ένα μοντέρνο προφίλ, ενώ τα φωτιστικά σώματα, ειδικά στο πίσω άκρο δημιουργούν μια hi-tech ταυτότητα στο δρόμο.

Διαβάστε επίσης – Nissan: Έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ

Το νέο LEAF τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία από πλευράς διαστάσεων και αυτό το κάνει σύντροφο και στην καθημερινότητα στο αστικό τοπίο. Το μήκος φτάνει στα 4.350 χλστ. με το πλάτος και το ύψος να βρίσκονται στα 1.810 και 1.550 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο είνα μεγάλο στα 2.690 χλστ. Παράλληλα, η καμπίνα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ευρυχωρία, ενώ το προτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 437 λίτρων με τα καθίσματα στη θέση τους. Η πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ γίνεται πιο εύκολη με την ηλεκτρική πίσω πόρτα, ενώ επιλεγμένες εκδόσεις περιλαμβάνουν επίσης ράγες οροφής, επιτρέποντας την εγκατάσταση εγκαρσίων μπαρών.

Σε όλες τις εκδόσεις, τα σχέδια των ζαντών είναι βελτιστοποιημένα για αεροδυναμική απόδοση και τολμηρό στυλ. Οι επιλογές περιλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 195 στην αρχική έκδοση, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με φαρδύτερα ελαστικά 215 στη μεσαία έκδοση και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά 235/45R19 στην ανώτερη έκδοση. Ο σχεδιασμός των ζαντών από αλουμίνιο 18 ιντσών διαθέτει μια διακριτική αναφορά στο μοτίβο «Ni-San», που θυμίζει τα τρισδιάστατα ολογραφικά πίσω φώτα.

Το εσωτερικό ξεχωρίζει για τις καθαρές σχεδιαστικές του γραμμές με τις δύο οθόνες των 14,3 ιντσών να κυριαρχούν στο ταμπλό και το Google built-in να προσφέρει πρόσβαση στα Maps, Assistant και Play Store απευθείας και στις δύο. Έτσι οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν την πλοήγηση, τον κλιματισμό και τα πολυμέσα hands-free ή να συγχρονίζουν προσωπικές εφαρμογές και υπηρεσίες.

Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-EV που μοιράζεται με το Ariya,το LEAF φέρει γόνατα MacPherson για την εμπρός ανάρτηση και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ ενσωματώνει μια σειρά από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Το πιο χαρακτηριστικό είναι το αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης ProPILOT Assist με Navi-link που προσαρμόζεται στις καμπές και τα μεταβαλλόμενα όρια ταχύτητας για αβίαστη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Στον εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το e-Pedal που επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ σε αστικές περιοχές και το τρισδιάστατο Around View Monitor των 8 σημείων που οπτικοποιεί τον δρόμο σε πραγματικό χρόνο και υποβοηθά στη διαχείριση ελιγμών σε πεεριορισμένους χώρους. Tα στάνταρ συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνουν Intelligent Cruise Control, Lane Keep Assist και σύστημα παρακολούθησης οδηγού.

Το LEAF θα είναι διαθέσιμο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και δύο διαφορετικές συστοιχίες μπαταριών. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε 177 ίππους και 345 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη η ισχύς ανεβαίνει στους 217,5 ίππους και η ροπή στα 355 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα με τη στάνταρ έκδοση να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα και την ισχυρότερη σε 7,6 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία των 52 kWh μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως και 105 kW και να “γεμίσει” από το 20% έως και το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά, ενώ η μεγαλύτερη των 75 kWh μπορεί να φορτίσει με έως 150 kW και για το ίδιο ποσοστό φόρτισης χρειάζεται επίσης λιγότερη από μισή ώρα. Με τη μικρή μπαταρία η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 436 χλμ. και με τη μεγαλύτερη έως και τα 604 χλμ. Τέλος, η Nissan εκτιμά ότι με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα στον αυτοκιτόδρομο το νέο LEAF μπορεί να διανύσει 224 χιλιόμετρα με τη μικρότερη μπαταρία και 330 χλμ. με τη μεγαλύτερη.

Οι παραγγελίες του νέου LEAF θα ξεκινήσουν αυτό το φθινόπωρο, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2026.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Volvo παρουσιάζει το Abbey Road Studios Mode για το EX90 που αποδίδει στην καμπίνα του την ηχητική "υπογραφή" των εμβληματικών στούντιο ηχογράφησης....
Η Alpha AutoTeam A.E. εμπλουτίζει το δίκτυο διανομέων και επισκευαστών της Grand Automotive Hellas, αποκλειστικού εισαγωγέα των Renault και Dacia....
Μια απίστευτη συλλογή από μοντέλα των Βρετανών είναι διαθέσιμη προς πώληση και σε αυτές περιλαμβάνεται και η τελευταία McLaren F1 που κατασκευάστηκε!...
Με διακριτικές κυρίως επεμβάσεις η AC Schnitzer δίνει στη νέα BMW X3 περισσότερο δυναμισμό στο κομψό της αμάξωμα χωρίς να αλλοιώσει την αισθητική της....
Η CUPRA συνεχίζει να ενισχύει την παγκοσμιοποίηση της, με το άνοιγμα του 12ου CUPRA City Garage, το οποίο όμως είναι και το πρώτο σε αυτή...
Η Lancia δίνει τη λύση σε εκείνους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους αγώνες Rally με την αποκάλυψη της Ypsilon HF Racing...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Mercedes GLC

Το παγκόσμιο best seller της Mercedes στο 6μηνο – Όφελος από 2.250 ευρώ στην Ελλάδα

Volvo EX90 Abbey Road Studios Mode 2025

Θρυλικός ήχος στούντιο για αυτό το SUV – Η συνεργασία που το κάνει να ξεχωρίζει

Porsche Macan

Η Porsche που “σάρωσε” στο πρώτο εξάμηνο – Best seller με 86.710 ευρώ στην Ελλάδα