Η γκάμα της γαλλικής εταιρείας διευρύνεται με ένα νέο μοντέλο που ουσιαστικά έρχεται να τοποθετηθεί μεταξύ του Captur και του Austral. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το νέο Renault Symbioz, το οποίο προσφέρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά με το υβριδικό κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech 145.
Δείτε επίσης: To υβριδικό B-SUV που “καίει” 4,6 λτ./100 χλμ. – Αυτονομία έως και 1.000 χλμ.
Με μήκος μόλις 4,41 μέτρα, το νέο μοντέλο ολοκληρώνει τη γκάμα full hybrid E-Tech που περιλαμβάνει ήδη τα Arkana (4,57 μέτρα) και Austral (4,51 μέτρα). Βασίζεται στην επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B και έρχεται με ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 και 19 ιντσών.
Μοναδικές δυνατότητες εσωτερικής διαμόρφωσης
Το πίσω κάθισμα έχει σχεδιαστεί για να μετακινείται/σύρεται σε διαδρομή πάνω από 16 εκ.,
αφήνοντας 221χλστ. χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ακόμα και τραβηγμένο τέρμα πίσω, διατηρεί αναλλοίωτη τη χωρητικότητα των 492 λίτρων του πορτμπαγκάζ. Όταν τα πίσω καθίσματα δεν καταλαμβάνονται από ενήλικες, η έδρα του καθίσματος ολισθαίνει προς τα εμπρός, αυξάνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 624 λίτρα, η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.582 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλωμένα (και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60:40). Το Renault Symbioz διαθέτει επίσης 24,7 λίτρα αποθηκευτικούς χώρους στο χώρο των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων και των 7 λίτρων στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Υβριδικό σύστημα 145 ίππων και μέση κατανάλωση 4,6 λτ.
Το υβριδικό σύστημα του Renault Symbioz συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν
ηλεκτροκινητήρα 36 kW και έναν 18 kW HSG – Γεννήτρια/μίζα υψηλής τάσεως με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 L 69kW (94bhp) και ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών επιλογών. Το κινητήριο σύνολο E-Tech hybrid 145 συνδυάζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και του ηλεκτροκινητήρα, με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους, επιτυγχάνοντας βελτιστοποιημένη οικονομία και αποδοτικότητα.
Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης, επιτρέποντας στον οδηγό να
κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, έως και στο 80% του χρόνου στην πόλη, με εξοικονόμηση καυσίμου, έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα σε αστικό κύκλο. Με αυτήν την τεχνολογία της Renault, το Renault Symbioz βελτιστοποιεί την κατανάλωση, ανεξάρτητα με το είδος της διαδρομής και του δρόμου, με κατανάλωση βάσει κύκλου WLTP, που υπολογίζεται στα 4,6 λίτρα/100 χλμ.
Από 28.900 ευρώ στην Ελλάδα
Το νέο Renault Symbioz ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 28.900 ευρώ στη βασική έκδοση “evolution”. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η αγορά συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη οδική βοήθεια.