To Nissan Skyline αλλάζει… πίστα στην τεχνολογία υποστήριξης οδηγού

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής μάρκας, το νέο Nissan Skyline θα γίνει το πρώτο όχημα παγκοσμίως με νέας γενιάς σύστημα υποστήριξης οδηγού ProPilot 2.0

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Nissan δίνει έμφαση στην τεχνολογία και ειδικά, στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Το Nissan Skyline ενσωμάτωνε ανέκαθεν τελευταίες εξελίξεις σε κάθε τομέα. Κατά συνέπεια, η ανακοίνωση πως θα διαθέτει την τεχνολογία υποστήριξης οδηγού δεύτερη γενιάς, το ProPilot 2.0, δε συνιστά έκπληξη. Το σύστημα, που αναμένεται να παρουσιαστεί στην Ιαπωνία το φθινόπωρο, θα λειτουργεί σε αυτοκινητόδρομο, παρέχοντας δυνατότητα πλοήγησης χωρίς ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Φυσικά, αυτό συμβαίνει υπό συγκεκριμένες συνθήκες τις οποίες θα αναλύσουμε παρακάτω.

Το σύστημα ProPilot 2.0 θα συνδυάζει δεδομένα από κάμερες, ραντάρ, σόναρ, GPS και 3D χάρτη υψηλής ευκρίνειας σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, θα αναγνωρίζει διαρκώς την ακριβή θέση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Επιπλέον, μέσω ενός συστήματος παρακολούθησης του οδηγού στην καμπίνα, θα ελέγχει διαρκώς πως η προσοχή του τελευταίου βρίσκεται στο δρόμο. Ουσιαστικά, πρόκειται για επέκταση του συστήματος ProPilot, που έχουμε ήδη γνωρίσει σε μοντέλα της μάρκας όπως τα Nissan Leaf, Qashqai και X-Trail.


Πλοήγηση σε αυτοκινητόδρομο
Το νέο σύστημα είναι σχεδιασμένο για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, ενώ λειτουργεί σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης. Σκοπός του, είναι η βοήθεια στο χειρισμό του αυτοκινήτου σε προκαθορισμένη διαδρομή και συγκεκριμένους δρόμους. Για να ενεργοποιήσει τις λειτουργίες του νέου συστήματος, ο οδηγός θα πρέπει κατά την είσοδό του στο αυτοκίνητο να σχεδιάσει τη διαδρομή που θα ακολουθηθεί. Από τη στιγμή που το νέο Nissan Skyline εισέλθει σε αυτοκινητόδρομο, ενεργοποιείται η δυνατότητα οδήγησης σύμφωνα με το νέο σύστημα πλοήγησης. Όταν το σύστημα αναγνωρίσει πως η έξοδος του αυτοκινητόδρομου που έχει οριστεί με βάση την προκαθορισμένη διαδρομή, πλησιάσει, θα ειδοποιήσει τον οδηγό. Μέσω ηχητικής και οπτικής καθοδήγησης, ο οδηγός ενημερώνεται πως σύντομα, η οδήγηση υπό πλοήγηση θα ολοκληρωθεί. Έτσι, μόλις το νέο Nissan Skyline φτάσει στη ράμπα εξόδου της εθνικής οδού, η οδήγηση υπό πλοήγηση απεμπλέκεται και ο οδηγός αποκτά ξανά τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

Διατήρηση λωρίδας χωρίς χέρια στο τιμόνι και προσπέραση
Το νέο σύστημα ProPilot 2.0 της Nissan, θα συνεισφέρει στη διατήρηση μιας σταθερής λωρίδας, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να έχει τα χέρια στο τιμόνι. Η διαδικασία της πλοήγησης ξεκινά με την ενεργοποίηση ενός διακόπτη. Αμέσως μετά, το σύστημα βοηθά στη διατήρηση του νέου Nissan Skyline στο κέντρο της λωρίδας, κρατώντας σταθερή την ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός, καθώς και την απόσταση από προπορευόμενο όχημα. Το σύστημα αναλαμβάνει την οδήγηση σε μια λωρίδα, μόνον εφόσον ανιχνεύσει πως η προσοχή του οδηγού είναι στραμμένη στο δρόμο, ώστε να είναι έτοιμος να αναλάβει το τιμόνι αν χρειαστεί. Σε περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα κινείται πιο αργά από την ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός, το σύστημα αναγνωρίζει πως μπορεί να προσπεράσει, ειδοποιώντας τον ηχητικά και οπτικά. Για να αποδεχθεί ο οδηγός την “πρόσκληση”, αρκεί να τοποθετήσει τα χέρια στο τιμόνι και να θέσει το διακόπτη σε λειτουργία. Τότε, το όχημα θα ξεκινήσει τη διαδικασία προσπέρασης. Μόλις αυτή ολοκληρωθεί, θα ζητήσει αντίστοιχη επιβεβαίωση για επιστροφή στην αρχική λωρίδα. Όμως, αλλαγή λωρίδας μπορεί να επιδιώξει και ο ίδιος ο οδηγός, τοποθετώντας τα δύο χέρια στο τιμόνι και πατώντας το αντίστοιχο φλας. Μόλις το σύστημα διαπιστώσει πως η αλλαγή λωρίδας είναι εφικτή με ασφάλεια, τότε το αυτοκίνητο θα αλλάξει λωρίδα μόνο του.

Σημειώνεται, πως περισσότερα από 350.000 οχήματα της Nissan που κυκλοφορούν στους δρόμους, εφοδιάζονται με την τεχνολογία υποστήριξης οδηγού ProPilot, η οποία είναι η βάση για ProPilot 2.0. Η επίσημη ενημέρωση της Nissan για το εν λόγω σύστημα, αφορά τη διάθεσή του στην Ιαπωνία, χωρίς να έχει γίνει κάποια επίσημη αναφορά στο αν και πότε το σύστημα θα έρθει στην Ευρώπη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]