Το pick up που πάει εκεί που άλλα απλά δεν μπορούν

Τα extreme pick ups που πάνε εκεί που τα άλλα δεν μπορούν έχουν το δικό τους μεγάλο ενδιαφέρον, όπως και αυτό το "ετοιμοπόλεμο" Isuzu D-Max.
Isuzu D-Max GO2 extreme pick up

Το Isuzu D-Max που βλέπετε στις οθόνες σας αποτελεί project της επίσημης αντιπροσωπείας των Ιαπώνων στη Βρετανία και ονομάζεται “GO2” γιατί μπορεί να πάει (go to) εκεί που άλλα pick ups δεν μπορούν. Η Isuzu ετοίμασε το extreme pick up της με προσθήκες τόσο από τα επίσημα αξεσουάρ του μοντέλου της όσο και με αξεσουάρ από άλλους βελτιωτές.

Οι πιο ακραίες προσθήκες αφορούν το εμπρός μέρος με την τοποθέτηση έξτρα μεταλλικής μπάρας-προφυλακτήρα του καλύπτει σχεδόν ολόκληρο τον εργοστασιακό και προσφέρει… απαράμιλλη ηρεμία μυαλού όταν το D-Max χαράζει τον δικό του δρόμο εκεί που δεν υπάρχει.

Ο προφυλακτήρας συνοδεύεται από εργάτη βαρέως τύπου τεσσάρων τόνων αλλά και από όλες τις απαραίτητες μεταλλικές προστασίες για τα μηχανικά μέρη του pick up της Isuzu. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες οι προστασίες προέρχονται από τον επίσημο κατάλογο με αξεσουάρ της εταιρίας και αφορούν, τον κινητήρα, την ανάρτηση αλλά και τον πίσω άξονα.

Η εικόνα ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος με την τοποθέτηση ανάλογης προστατευτικής μπάρας, ενώ για την αναπνοή του κινητήρα φροντίζει ένα snorkel, σε περίπτωση που θέλετε να ρίξετε το D-Max στα βαθιά…

Φυσικά στις εκτεταμένες αλλαγές περιλαμβάνονται και εκείνες που έγιναν στην ανάρτηση, στα φρένα αλλά και στους τροχούς. Οι στάνταρ αλουμινένιοι τροχοί των 18 ιντσών αντικαταστάθηκαν από μικρότερους 16ρηδες, οι οποίοι φέρουν πλέον τα κατάλληλα ελαστικά, ενώ το σύστημα πέδησης προέρχεται από την Pedders με μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τακάκια με κεραμική πάστα. Πίσω τα ταμπούρα έχουν αντικατασταθεί από έναν συνδυασμό ταμπούρου και δίσκου που προέρχεται επίσης από την Pedders.

Από την ίδια εταιρία προέρχονται και τα ελατήρια, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά και τα φύλλα σούστας του πίσω άξονα, ενώ αλλαγές βλέπουμε και στην αντικατάσταση των ψαλιδιών εμπρός με διαφορετικά και στην τοποθέτηση αντιστρεπτικής πίσω. Μεγαλύτερη έναντι της στάνταρ έκδοσης είναι και η απόσταση από το έδαφος και στη βελτίωση περιλαμβάνεται και η τοποθέτηση διαφορικού στον πίσω άξονα που κλειδώνει.

Στο εσωτερικό και για να προστατευτούν τα καθίσματα του D-Max από τις περιπετειώδεις ορέξεις του ιδιοκτήτη του έχουν τοποθετηθεί προστατευτικά καλύμματα βαρέως τύπου, εμπρός και πίσω, αλλά και πλαστικά πατάκια. Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης παραμένει ως είχε και το μόνο που χρειάστηκε να απενεργοποιηθεί ήταν οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όχι όμως και η κάμερα οπισθοπορείας που βρίσκεται ψηλά στην πόρτα. Ένα D-Max για να πάρεις τα βουνά και να μην γυρίσεις ποτέ πίσω!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δύο ολοκαίνουρια pick-up προστίθενται στον στόλο του Ελληνικού Στρατού! Δείτε ποια είναι και σε ποια μονάδα τοποθετήθηκαν......
Σήμερα συμπληρώνονται 46 χρόνια συνεχόμενης παραγωγής του θρυλικού Lada Niva, γράφοντας ιστορία για την ρώσικη αλλά και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία!...
Σε μια παραλλαγή του κλασικού δράματος «Η Πεντάμορφη και το Τέρας», σε αυτό το επεισόδιο οι τηλεθεατές του TRACTION θα απολαύσουν και την Πεντάμορφη και...
Ο Κώστας υποδέχεται δύο πολύ ταλαντούχα πρόσωπα, δύο αγαπημένους φίλους της εκπομπής και ιδιαίτερα δημοφιλείς καλλιτέχνες. Το έργο του είναι απαιτητικό, καθώς καλείται να συγκεράσει...
Η Mercedes παρουσίασε για πρώτη φορά την νέα A-Class και σε έκδοση sedan. Ο Μάνος με την Ινώ μας συστήνουν την κορυφαία έκδοση AMG A35...
Το ιαπωνικό Pick-Up διαθέτει, όπως είναι η τάση της εποχής, εσωτερικό που περισσότερο θυμίζει SUV. Για όσους αναζητούν περισσότερο δυναμισμό, η Nissan παρουσίασε μια ειδική...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν