Μπορεί οι diesel επιλογές να είναι λίγες αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, αλλά υπάρχει κοινό που λατρεύει αυτούς τους κινητήρες. Ενδιαφέρον έχει, λοιπόν, να δούμε πιο αυτοκίνητο με diesel κινητήρα κάτω από το καπό κατέγραψε τις περισσότερες ταξινομήσεις στο πρώτο τετράμηνο του 2025.
Δείτε επίσης: To υβριδικό B-SUV που “καίει” 4,6 λτ./100 χλμ. – Αυτονομία έως και 1.000 χλμ.
Αυτή η πρωτιά ανήκει στο Opel Astra, με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ να αναφέρουν ότι το γερμανικό μικρομεσαίο κατάφερε να πετύχει 526 ταξινομήσεις στην diesel έκδοσή του. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι πίσω του, στη δεύτερη θέση, ακολούθησε το Renault Clio με 403 ταξινομήσεις για την diesel έκδοσή του.
Κινητήρας με έμφαση στην οικονομία
Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους diesel κινητήρες, έτσι και στην περίπτωση του Opel Astra, η μέση κατανάλωση που επιτυγχάνεται είναι εντυπωσιακή. Αρχικά, να υπενθυμίσουμε ότι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.498 κ.εκ. που ανήκει στην Euro 6e κατηγορία εκπομπών ρύπων. Η ισχύς του αγγίζει τους 130 ίππους, ενώ “δυνατό” του στοιχείο είναι η μέγιστη ροπή των 300 Nm που εμφανίζεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.
Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω στάνταρ αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωση βάσει του WLTP διαμορφώνεται στα μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε και τις επιδόσεις, με το πετρελαιοκίνητο Opel Astra να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 11 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 209 χλμ./ώρα.
Η τιμή του στην Ελλάδα
Το πετρελαιοκίνητο Opel Astra με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με το πακέτο εξοπλισμού “Executive”. Η τιμή του αγγίζει τα 27.000 ευρώ, σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο.