Το Dacia Bigster βρίσκεται πλέον στην ελληνική αγορά και έφτασε με μερικά εντυπωσιακά στοιχεία, όπως ο μεγάλος χώρος αποσκευών με τα 667 λίτρα. Αυτή τη φορά, όμως, θα δώσουμε έμφαση στην πλήρως υβριδική έκδοση που, με την ισχύ των 155 ίππων, κερδίζει τον τίτλο του πιο ισχυρού Dacia της αγοράς.
Δείτε επίσης: Επιλογή Μείωση τιμής για το υβριδικό B-SUV με αυτόματο κιβώτιο – Τώρα από 23.390 ευρώ
“Καρδιά” του νέου πλήρως υβριδικού συστήματος του Dacia Bigster αποτελεί το ατμοσφαιρικό, τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.799 κ.εκ. Με την συνεισφορά ηλεκτρικού μοτέρ αποδίδει 155 ίππους στις 5.300 σ.α.λ. H κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.487 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. Η δε τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.
Κατανάλωση κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ.
Βέβαια, το “δυνατό” στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου δεν είναι οι επιδόσεις. Η πλήρως υβριδική έκδοση δίνει έμφαση στην κατανάλωση. Η Dacia ανακοινώνει ότι σε μεικτές συνθήκες η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η έκδοση με ήπια υβριδικό μοτέρ 130 ίππων καταναλώνει 5,6 λτ./100 χλμ.
Το νέο Dacia Bigster βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B. Tο αμάξωμα πλαισιώνεται από πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα του, ενώ σημαντική είναι και η απόσταση από το έδαφος. Φτάνει μέχρι και τα 22 εκατοστά. Το ολοκαίνουργιο Bigster διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών, ενώ στην κορυφαία έκδοση Journey υπάρχουν μεγαλύτερες ζάντες 19 ιντσών.
Οι τιμές του στην Ελλάδα
Το πιο ισχυρό Dacia με τους 155 ίππους ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 31.500 ευρώ στη βασική έκδοση “expression”. Η έκδοση “journey” κοστίζει 34.300 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκδοση “Extreme” κοστίζει 34.800 ευρώ. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι το Dacia Bigster συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και από 5 χρόνια οδική βοήθεια.