Το πρώτο ηλεκτρικό Audi ως Sportback και Avant – Όλες οι λεπτομέρειες

Το Audi A6 e-tron είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας που θα είναι διαθέσιμο στο κοινό σε έκδοση Sportback αλλά και Avant.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi A6 Avant e-tron / Audi A6 Sportback e-tron

Το A6 e-tron είναι το δεύτερο μοντέλο που αξιοποιεί την πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) του ομίλου Volkswagen και οι επιλογές του κοινού διευρύνονται με τις νέες εκδόσεις Sportback και Avant.

Κομψή και μοντέρνα σχεδίαση
Ο καθαρός σχεδιασμός του A6 e-tron εστιάζει στον δυναμισμό και την κομψότητα με αρμονικό και “εκφραστικό” εμπρός μέρος. Η λεπτή σχεδίαση των φώτων ημέρας και η φαρδιά μάσκα κάνουν το μοντέλο της Audi να φαίνεται επίπεδο και φαρδύ στο δρόμο. Ως η “καρδιά” του αυτοκινήτου, η μπαταρία τονίζεται σχεδιαστικά από ένα μαύρο ένθετο στην περιοχή των μαρσπιέ που δίνει στο αυτοκίνητο μια επίπεδη, λεπτή και δυναμική εμφάνιση από το πλάι με το Avant να χαρακτηρίζεται επίσης από μια πολύ επίπεδη γραμμή οροφής, με την κολόνα D να έχει απότομη κλίση προς τα εμπρός.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A5 – Όλες οι λεπτομέρειες για τον αντικαταστάτη του A4


Το πίσω μέρος αποπνέει έναν συνδυασμό σπορ κομψότητας και πλήρους ισχύος. Η καθαρή αρχιτεκτονική, σε συνδυασμό με τη συνεχή και τρισδιάστατη φωτεινή λωρίδα, προσδίδει στο νέο A6 e-tron σχεδιαστική καθαρότητα και μία δυναμική όψη. Η αεροτομή αποτελεί μοναδικό χαρακτηριστικό του Sportback και ο εντυπωσιακός οπτικά πίσω διαχύτης τονίζει περαιτέρω τη σπορ και δυναμική εμφάνιση του πίσω μέρους.

Το A6 e-tron προσφέρει γενναιόδωρους χώρους, απόλυτη άνεση και καθημερινή χρηστικότητα. Έχει μήκος 4.928 χιλιοστά και πλάτος 2.137 χιλιοστά (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών), με μεταξόνιο 2.946 χιλιοστά. Το μοντέλο Avant έχει ύψος 1.527 χιλιοστά, ενώ το μοντέλο Sportback έχει ύψος 1.487 χιλιοστά.

Διαβάστε επίσης: Το best seller της Audi στην Ελλάδα δεν είναι SUV – Ποιο είναι και πόσο κοστίζει

Το Audi A6 e-tron διαθέτει δυναμικές ζάντες aero 19 ιντσών, στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το S line διαθέτει ζάντες 20 ιντσών σε γκρι graphite. Το A6 e-tron διατίθεται στάνταρ με ζάντες 20 ιντσών και προαιρετικά ζάντες έως 21 ιντσών, σε εννέα διαφορετικά σχέδια.

Το εξωτερικό του Audi A6 e-tron διαφέρει μεταξύ της βασικής έκδοσης, του S line και της έκδοσης S. Έως οκτώ εξωτερικά χρώματα είναι διαθέσιμα κατά το λανσάρισμα, συμπεριλαμβανομένου του στάνταρ χρώματος γκρι Magnetic, καθώς και των μεταλλικών λευκό Glacier, γκρι Typhoon και μαύρο Mythos . Διατίθενται επίσης δύο μπλε αποχρώσεις, τα μεταλλικά μπλε Plasma και μπλε Malpelo. Το περλέ γκρι Daytona και το μπεζ Siam προορίζονται αποκλειστικά για την έκδοση S line και την έκδοση S.

Το μοντέλο της Audi χαρακτηρίζεται από εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση με συντελεστή Cd στο 0,21 για το Sportback και 0,24 για το Avant από τις καλύτερες στην κατηγορία του. Το μπροστινό μέρος είναι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο και διαθέτει αεροκουρτίνες που επηρεάζουν θετικά τη ροή γύρω από το μπροστινό μέρος και τους τροχούς. Η γυάλινη επιφάνεια της καμπίνας είναι εξαιρετικά λεπτή και η οροφή έχει κλίση προς τα πίσω. Επιπλέον, μια ελεγχόμενη εισαγωγή ψυχρού αέρα κάτω από το singleframe του.

Το κάτω μέρος του δαπέδου παίζει επίσης ζωτικό ρόλο στην αεροδυναμική φιλοσοφία μέσω υψηλού βαθμού στεγανοποίησης και μικρών βελτιστοποιήσεων διαφόρων εξαρτημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν ειδικά προσαρμοσμένα διακοσμητικά τροχών και τρισδιάστατες σχεδιαστικές λεπτομέρειες μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς, που έχουν βελτιστοποιηθεί ξεχωριστά για τα Sportback και Avant, το κάτω μέρος, την μπαταρία, τον πίσω άξονα και τα πάνελ μαρσπιέ.

Ένας φαρδύς και αεροδυναμικά βελτιστοποιημένος διαχύτης επιτυγχάνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ της ανύψωσης στον πίσω άξονα και της τιμής Cd . Το Avant είναι επίσης εξοπλισμένο με μία αεροτομή στον διαχύτη. Aero στοιχεία με τη μορφή πλευρικών αεροτομών στο πίσω μέρος του A6 Avant e-tron επιτρέπουν ελεγχόμενη ακινητοποίηση. Η αεροτομή της χαμηλής οροφής βελτιώνει επίσης την αεροδυναμική. Οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέπτες συγκαταλέγονται στα δοκιμασμένα αεροδυναμικά στοιχεία που είναι ήδη γνωστά στο Audi Q8 e-tron. Η δεύτερη γενιά τους χρησιμοποιείται στο Audi A6 e-tron και πλέον μπορούν να διπλώνουν ηλεκτρικά.

Καινοτόμα τεχνολογία φωτισμού
Οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν τρισδιάστατη σχεδίαση και προσφέρουν ψηφιακές υπογραφές, φέρνοντας κοντά τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο. Η οικογένεια Audi A6 e-tron προσφέρει ψηφιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED ως προαιρετικό εξοπλισμό, καθώς και ψηφιακά πίσω φώτα OLED δεύτερης γενιάς.

Με περίπου 45 τμήματα ανά ψηφιακό πάνελ OLED, το A6 e-tron επιτρέπει την επικοινωνία Car2X και αυξάνει την οδική ασφάλεια. Όσον αφορά τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED δεύτερης γενιάς, δέκα πάνελ OLED με 450 τμήματα χρησιμοποιούν έναν ειδικά αναπτυγμένο αλγόριθμο για τη δημιουργία μιας νέας εικόνας πολλές φορές το δευτερόλεπτο. Στο μπροστινό μέρος, η ενεργή ψηφιακή υπογραφή φωτός δημιουργείται από την αλληλεπίδραση του αλγορίθμου με δώδεκα ρυθμιζόμενα τμήματα. Στο πίσω μέρος, όλα τα ψηφιακά τμήματα OLED χρησιμοποιούνται για τον σκοπό αυτό. Τα μεμονωμένα τμήματα φωτός αλληλεπιδρούν με τέτοιο τρόπο ώστε η συνολική φωτεινή ένταση της φωτεινής υπογραφής να μην μεταβάλλεται.

Η Audi έχει επίσης αναπτύξει περαιτέρω τις λειτουργίες ασφαλείας της. Η ανίχνευση εγγύτητας που είναι ήδη γνωστή από άλλα μοντέλα της Audi έχει επεκταθεί στο νέο A6 e-tron για να συμπεριλάβει το φως επικοινωνίας. Προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου για ατυχήματα και ακινητοποιήσεις από βλάβες. Εκτός από τα κανονικά γραφικά των πίσω φώτων, το φως επικοινωνίας εμφανίζει μια συγκεκριμένη στατική υπογραφή πίσω φώτων με ενσωματωμένα προειδοποιητικά σύμβολα στο ψηφιακό πίσω φως OLED 2.0 σε κρίσιμες καταστάσεις οδήγησης ή κυκλοφορίας.

Με οκτώ ψηφιακές υπογραφές φωτός στα πρόσφατα σχεδιασμένα ψηφιακά φώτα ημέρας των προβολέων Matrix LED και στα ψηφιακά πίσω φώτα OLED 2.0, ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει το A6 e-tron του με εντελώς νέο τρόπο, ανάλογα με τον επιλεγμένο εξοπλισμό.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου Audi A6 e-tron είναι ο εξαρτώμενος από τον εξοπλισμό φωτισμός του λογότυπου Audi στο πίσω μέρος. Αυτό τονίζει έντονα την εταιρική ταυτότητα της Audi και δίνει στο νέο A6 e-tron τη δική του προσωπικότητα.

Εσωτερικό και πανοραμική οθόνη MMI
Το εσωτερικό του Audi A6 e-tron είναι σταθερά προσανατολισμένο στις ανάγκες των χρηστών. Η πανοραμική οθόνη MMI, με την κυρτή σχεδίαση και την τεχνολογία OLED , αποτελείται από το ψηφιακό Audi virtual cockpit 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών και, μαζί με την οθόνη MMI 10,9 ιντσών του συνοδηγού, σχηματίζουν μια ψηφιακή σκηνή με οπτικά σαφή σχεδιασμό.

Το Active Privacy Mode επιτρέπει στον επιβάτη του μπροστινού καθίσματος να απολαμβάνει ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενώ ταξιδεύει, όπως να παρακολουθεί ταινίες ή σειρές με streaming, χωρίς να αποσπά την προσοχή του οδηγού.
Ανάλογα με την τρέχουσα ταχύτητα και την πληρότητα των καθισμάτων, το περιεχόμενο είναι ή δεν είναι ορατό σε όλους.

Η Audi κάνει ένα σημαντικό βήμα μπροστά στην τεχνολογία οθόνης με το προαιρετικά διαθέσιμο head-up display με λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας (AR HuD). Η οθόνη αντανακλά ένα μεγάλο, κεκλιμένο επίπεδο εικόνας στο παρμπρίζ προς τον οδηγό. Εμφανίζει σχετικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, σήματα κυκλοφορίας, συστήματα υποβοήθησης και σύμβολα πλοήγησης.

Στην καμπίνα η σχεδιαστική φιλοσοφία Soft Wrap εκτείνεται από πόρτα σε πόρτα σε όλο το πλάτος του πάνελ, δημιουργώντας μια ομοιογενή και περιβάλλουσα αίσθηση χώρου. Οι χώροι με προσανατολισμό στην άνεση έχουν σχεδιαστεί με γενναιόδωρες επιφάνειες και ποιοτικά υλικά. Οι οθόνες των προαιρετικών εικονικών εξωτερικών καθρεφτών βρίσκονται στο εσωτερικό των θυρών, ευδιάκριτα στη γωνία της κολόνας Α και της πόρτας.

Δημιουργείται επίσης ένα ψηφιακό “περιτύλιγμα”, το οποίο εκτείνεται από καθρέφτη σε καθρέφτη σε ολόκληρο τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και συνδέεται μέσω του φωτός δυναμικής αλληλεπίδρασης στη βάση του παρμπρίζ. Βασικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση του καθρέφτη, ο φωτισμός και τα συστήματα κλειδώματος είναι ενσωματωμένα στον κεντρικό πίνακα ελέγχου στην πόρτα του οδηγού.

Το εσωτερικό προσφέρει άφθονο αποθηκευτικό χώρο και διάφορες θήκες. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες, έναν φορτιστή κινητού τηλεφώνου και έναν αποθηκευτικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο με χωρητικότητα άνω των πέντε λίτρων. Το πορτμπαγκάζ παρέχει 502 λίτρα αποθηκευτικού χώρου και στα δύο μοντέλα, Avant και Sportback. Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνει τη χωρητικότητα αποθήκευσης στα 1.422 λίτρα στο Avant και στα 1.330 λίτρα στο Sportback. Ο στάνταρ μπροστινός χώρος αποθήκευσης κάτω από το καπό προσφέρει επιπλέον 27 λίτρα χώρου, ιδανικό για μικρές τσάντες ταξιδίου. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι 2,1 τόνοι.

Έξυπνη πανοραμική γυάλινη οροφή με εναλλασσόμενη διαφάνεια
Μια προαιρετική καινοτόμος πανοραμική γυάλινη οροφή εμπλουτίζει περαιτέρω τα οχήματα. Σε αντίθεση με τους προηγούμενους τύπους, το γυαλί της πανοραμικής οροφής ελαχιστοποιεί το άμεσο ηλιακό φως και γίνεται αδιαφανές με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό λειτουργεί με την τεχνολογία PDLC (polymer dispersed liquid crystal – διασκορπισμένο πολυμερές υγρών κρυστάλλων), η οποία μπορεί να αλλάξει από διάφανη σε αδιαφανή. Μπορεί να ελεγχθεί μεμονωμένα ως “ψηφιακή κουρτίνα” μέσω ενός κουμπιού στη μονάδα οροφής με τέσσερις προεπιλογές για τον οδηγό.

Το σύστημα infotainment χρησιμοποιεί το Android Automotive OS ως λειτουργικό του σύστημα και το A6 e-tron ενημερώνει το περιεχόμενό του μέσω over-the-air ενημερώσεων. Εφαρμογές όπως το YouTube είναι διαθέσιμες μέσω του Audi Application Store, το οποίο είναι ενσωματωμένο απευθείας στο MMI και δεν απαιτεί smartphone για χρήση.

Το Audi Application Store παρέχει επίσης πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών σε δημοφιλείς κατηγορίες όπως υπηρεσίες μουσικής, βίντεο, πλοήγησης, στάθμευσης και φόρτισης, παραγωγικότητας, καιρού και ειδήσεων.

Εκτός από τη βελτιωμένη και πιο διαισθητική λειτουργία αφής, το multimedia σύστημα προσφέρει διευρυμένο φωνητικό έλεγχο και ο αυτοεκπαιδευόμενος φωνητικός βοηθός του οχήματος, Audi assistant, μπορεί να ελέγχει πολλές λειτουργίες του οχήματος.

Ο ψηφιακός βοηθός Audi assistant έχει πρόσβαση σε πρόσθετο διαδικτυακό περιεχόμενο, όπως ο καιρός και γενικές γνώσεις. Μέσω μιας σύνδεσης στο ChatGPT (παρέχεται μέσω της Υπηρεσίας Microsoft Azure OpenAI), οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το αυτοκίνητό τους χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα και να ακούσουν τις πληροφορίες που θα ήθελαν να γνωρίζουν κατά την οδήγηση.

Ο Audi assistant αναγνωρίζει αυτόματα εάν πρέπει να εκτελέσει μια λειτουργία οχήματος, να αναζητήσει έναν προορισμό ή, για παράδειγμα, να παράσχει την πρόγνωση καιρού. Το σύστημα της Audi προωθεί ερωτήματα στο ChatGPT μόνο όταν δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων. Ο οδηγός απολαμβάνει μια απρόσκοπτη εμπειρία καθώς όλες οι λειτουργίες είναι ενσωματωμένες στο Audi assistant.

Παράλληλα το σύστημα ήχου Bang & Olufsen Premium με ηχεία στα προσκέφαλα εξασφαλίζει υψηλής πιστότητας τρισδιάστατο ήχο, με έναν ενισχυτή υψηλής απόδοσης, 20 ηχείων με ισχύ 830 Watt.

Εντυπωσιακή αυτονομία και απόδοση φόρτισης
Ισχυροί και εξαιρετικά αποδοτικοί ηλεκτρικοί κινητήρες με μπαταρία ιόντων λιθίου που αναπτύχθηκε πρόσφατα για την πλατφόρμα ΡΡΕ που αποτελείται από δώδεκα τμήματα και 180 πρισματικά στοιχεία συνολικής ολικής χωρητικότητας 100 kWh (καθαρά 94,9 kWh) εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 756 χιλιόμετρα για το A6 Sportback e-tron και έως 720 χιλιόμετρα για το Avant.

Με ισχύ έως 367 ίππων στα Sportback και Avant το Audi A6 e-tron performance ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική 210 χλμ./ώρα. Το A6 e-tron παρέχει ισχύ 503 ίππων (550 με launch control) με το Sportback e-tron και το Avant e-tron να χρειάζονται σε αυτή την περίπτωση 3,9 δεύτερα για τα 0-100 χλμ./ώρα και την τελική τους να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του φτάνει τα 675 χιλιόμετρα για το Sportback και έως 647 χιλιόμετρα για το Avant.

Χάρη στην τεχνολογία 800 Volt και τη μέγιστη ισχύ φόρτισης DC 270 kW στάνταρ το A6 Sportback e-tron performance μπορεί να επαναφορτιστεί στον κατάλληλο ταχυφοριστή σε μόλις δέκα λεπτά για αυτονομία έως και 310 χιλιομέτρων με τη φόρτιση να αυξάνεται από 10 σε 80% σε 21 λεπτά και την διαδικασία να είναι πλήρως αυτόματη. Εάν ένας σταθμός φόρτισης λειτουργεί με τεχνολογία 400 Volt, το Audi A6 e-tron μπορεί να χρησιμοποιήσει τμηματική φόρτιση. Για να γίνει αυτό, η μπαταρία των 800 Volt χωρίζεται σε δύο τμήματα, η καθεμία με τάση 400 volt, η οποία στη συνέχεια μπορεί να φορτιστεί παράλληλα με έως και 135 kW. Φόρτιση AC με έως 11 kW είναι δυνατή σε τυπικούς οικιακούς φορτιστές και η δυνατότητα φόρτισης AC 22 kW θα προσφερθεί αργότερα.

Το προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την αύξηση της απόδοσης και της αυτονομίας του Audi A6 e-tron. Αυτό το σύστημα μπορεί να χειριστεί περίπου 95% των καθημερινών διαδικασιών φρεναρίσματος. Το Audi A6 e-tron ανακτά έως και 220 kW.

Προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση
Ένα σύστημα αερανάρτησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση προσφέρει στο ηλεκτρικό Audi τη σωστή συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη κίνησης. Ανάλογα με την ταχύτητα και τις ατομικές προτιμήσεις, προσαρμόζεται σε συγκεκριμένες οδικές συνθήκες και ρυθμίζει το ύψος οδήγησης του αμαξώματος σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα. Η λειτουργία ενεργειακής απόδοσης (efficiency mode) στο Audi drive Select είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Στη λειτουργία ενεργειακής απόδοσης, η ανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα έως και 20 χιλιοστά ανάλογα με την ταχύτητα, βελτιώνοντας έτσι την αεροδυναμική με κέρδος στη μείωση της κατανάλωσης.

Το σύστημα τετρακίνησης εστιασμένο προς τα πίσω στο Audi S6 e-tron ενισχύει τη δυναμική οδήγηση με εξαιρετικά μεταβλητή κατανομή ροπής. Οι διαφορετικές διαστάσεις των ηλεκτροκινητήρων στον πίσω και τον μπροστινό άξονα επιτρέπουν κατανομή της ροπής με έμφαση στο πίσω μέρος ακόμη και υπό πλήρες φορτίο. Τα Audi S6 e-tron και A6 e-tron είναι εξοπλισμένα με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, βελτιώνοντας περαιτέρω τη σταθερότητα και την πρόσφυση.

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Το σύστημα driving assistant plus είναι ένα νέο χαρακτηριστικό του A6 e-tron. Υποστηρίζει τον οδηγό κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, τη διατήρηση της ταχύτητας και της καθορισμένης απόστασης και με καθοδήγηση στη λωρίδα. Αυτό μπορεί να αυξήσει την οδηγική άνεση, ειδικά σε μεγάλα ταξίδια. Εκτός από διάφορους αισθητήρες, ανάλογα με την περιοχή, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα χαρτών υψηλής ανάλυσης και δεδομένα από άλλα οχήματα που συγκεντρώνονται στο cloud για να βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά. Εφαρμόζοντας αυτή τη μείξη πληροφοριών, το όχημα υπολογίζει τη διαδρομή μπροστά για να προσφέρει μια άνετη οδηγική εμπειρία σε όλο το εύρος ταχύτητας και σε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης Park assist plus με ένδειξη απόστασης κάμερα οπισθοπορείας, περιοριστής ταχύτητας βάσει σημάτων κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας βάσει κάμερας, adaptive cruise control, , σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα παρακολούθησης κόπωσης οδηγού περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.