Η συνεργασία της Renault με την Γαλλική Προεδρία, ξεκίνησε το 1920, με το πρώτο εμβληματικό μοντέλο της μάρκας, το Renault 40 CV που χρησιμοποιήθηκε από τον Πρόεδρο Paul Deschanel και τους διαδόχους του. Έκτοτε, δώδεκα αρχηγοί κρατών έχουν επιλέξει αυτοκίνητα της Renault για επίσημη χρήση. Σήμερα η μακρά αυτή παράδοση συνεχίζεται με το ειδικό Rafale, ένα μοναδικό αυτοκίνητο που, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία αναδεικνύει την καινοτομία, την υπευθυνότητα και την αριστεία.
Διαβάστε επίσης – Renault-Dacia: Η νέα αντιπροσωπεία “συστήθηκε” στον εγχώριο Τύπο
Το προεδρικό Rafale δημιουργήθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο της Renault στη Guyancourt και έχει πολλά στοιχεία και αλλαγές έναντι του μοντέλου παραγωγής που το κάνουν μοναδικό και κατάλληλο ως όχημα της Γαλλικής Προεδρίας. Αρχικά φέρει διακριτική θωράκιση από την Centigon France που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την κατασκευή ‘tailor made’ θωρακισμένων οχημάτων για πολιτικούς, στρατιωτικούς και την ασφάλεια εν γένει στη μεταφορά υψηλών προσώπων με πάνω από 75 χρόνια εμπειρίας.
Εξωτερικά, η έκδοση Presidential ξεχωρίζει από το ειδικό χρώμα την εμπρός γρίλια στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, τις αφαιρούμενες βάσεις για τα σημαιάκια, καθώς και τα “tricolor” (bleu-blanc-rouge), σήματα στις εμπρός πόρτες. Το αμάξωμα, σε αποκλειστική απόχρωση του μπλε (‘Bleu Présidence), ενσωματώνει μια τεχνολογία που περιορίζει κατά 10°C την απορρόφηση θερμότητας, αυξάνοντας την αίσθηση της άνεσης στο εσωτερικό του οχήματος. Το μεταλλικό χρώμα διαθέτει επίσης μπλε, λευκά και κόκκινα ρινίσματα, που γίνονται ορατά όταν πέφτουν πάνω τους οι ακτίνες του ήλιου!
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το υβριδικό SUV με coupe σχεδίαση – “Έκαψε” κάτω από 5,0 λτ./χλμ.
Παράλληλα, οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί αποκλειστικά για ομαλή και σταθερή οδήγηση, ακόμη και σε αστικό περιβάλλον αντισταθμίζοντας και το έξτρα βάρος της θωράκισης. Tο προεδρικό Rafale φέρει επίσης ζάντες Chicane 20 ιντσών, ελαστικά Michelin all-weather και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Στο πίσω μέρος, η καμπίνα των επιβατών έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί χρέη γραφείου σε τροχούς, με ειδικά διαμορφωμένη διάταξη για λειτουργική και εργονομική χρήση. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη θερμική και ακουστική άνεση με βελτιωμένη ηχομόνωση που δημιουργεί ένα περιβάλλον που ευνοεί την εργασία και τις εμπιστευτικές συζητήσεις, ενώ ο κλιματισμός έχει βελτιστοποιηθεί.
Χρησιμοποιώντας ένα υλικό που σπάνια συναντά κανείς στην αυτοκινητοβιομηχανία, και μετά από μια εξονυχιστική διαδικασία επιλογής, οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα μαύρο μάρμαρο με λευκά ‘νερά’ που εξορύσσεται στα Πυρηναία για να ντύσουν το ταμπλό, την πίσω κεντρική κονσόλα και μέρος του τιμονιού. Το μάρμαρο επεξεργάστηκε και επέβλεψε την τοποθέτησή του η Mineral Expertise, κορυφαία γαλλο-ιταλική εταιρεία με απόλυτη εξειδίκευση στις μαρμάρινες κατασκευές.
Παράλληλα ο απόφοιτος της σχολής καλών τεχνών École Boulle, Ludovic Avenel, σχεδίασε την επένδυση για τα χειριστήρια σε σκούρο ξύλο οξιάς με ειδική τεχνοτροπία μαρκετερί, ενώ οι αποκλειστικές ταπετσαρίες κατασκευάστηκαν στα εργαστήρια της Renault. Προερχόμενο από επιλεγμένα κομμάτια, το δέρμα κατεργάστηκε σε συγκεκριμένα χρώματα, ενώ το μπλε χρώμα στις εμφανείς ραφές επιλέχθηκε προσεκτικά για να ταιριάζει με το επίσημο χρώμα της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Τα προσκέφαλα διαθέτουν χαραγμένο με λέιζερ το γαλλικό οικόσημο. Στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, οι διακριτικές και λειτουργικές θήκες για έγγραφα μπορούν να φιλοξενήσουν χρήσιμα αντικείμενα για τους επιβάτες.
Τέλος η πίσω κεντρική κονσόλα φέρει επένδυση Alcantara και σχεδιάστηκε ειδικά από τη Renault και τη Centigon ενώ κατασκευάστηκε από την Design & Solutions που ιδρύθηκε στη Guyancourt το 2013. Η εν λόγω εταιρεία ειδικεύεται στη δημιουργία πρωτοτύπων μοντέλων αυτοκινήτων και αποτελεί διαχρονικό συνεργάτη της Renault για τα πρωτότυπα μοντέλα της.



















