Tο Renault Talisman ανανεώνεται

Το Renault Talisman δέχτηκε μικρής έκτασης φρεσκάρισμα εντός και εκτός με τη γαλλική εταιρία να το παρουσιάζει επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Talisman

Σε εκδόσεις sedan και station wagon το Renault Talisman είναι το μεσαίο οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας, το οποίο δέχεται μικρής έκτασης ανανέωση τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και στο τεχνολογικό.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό του Talisman, η Renault ανασχεδίασε τον εμπρός προφυλακτήρα, με τη γρίλια μπροστά να είναι επίσης νέα και τα φώτα να είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις. Τα LED MATRIX Vision φωτιστικά σώματα είναι ισχυρότερα κατά 50% από τα προηγούμενα και αυξάνουν την ορατότητα στα 220 μέτρα έναντι των 175 μέτρων που βρισκόταν πριν.

Full LED είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με το χρώμιο να κάνει πιο αισθητή την παρουσία του σε σχέση με το παρελθόν. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν ως επιλογή και νέα σχέδια για τις ζάντες με τις διαστάσεις να ξεκινούν από τις 17 και να φτάνουν έως και τις 19 ίντσες.


Στο αναβαθμισμένο εσωτερικό βλέπουμε νέα χρωμιωμένα ένθετα που τονίζουν τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, η οποία φέρει επίσης και νέο ατμοσφαιρικό φωτισμό με 8 διαφορετικές χρωματικές επιλογές. Παράλληλα ο οδηγός επωφελείται από ένα νέο ψηφιακό πίνακα πληροφοριών με διαγώνιο στις 10,2 ίντσες που τοποθετείται στάνταρ από την έκδοση Intens. Άλλες αλλαγές στο εσωτερικό που το κάνουν πιο χρηστικό είναι οι μεγαλύτερες σε μέγεθος και φωτιζώμενες θήκες για τα ποτήρια, τα χειριστήρια του cruise control έχουν μετακομίσει στο τιμόνι, ενώ βλέπουμε και κουμπί “Auto-Hold” που κρατά στατικό το αυτοκίνητο όταν δεν χρησιμοποιείται το χειρόφρενο.

Το πακέτο συνδεσιμότητας Easy Connect της Renault δίνει το “παρών” και στο αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων του ανανεωμένου Talisman με την οθόνη αφής να ξεκινά από τις επτά ίντσες για τη στάνταρ έκδοση και να φτάνει έως και τις 9,3 ίντσες. Στον εξοπλισμό υποβοήθησης του οδηγού μοντέλο της γαλλικής εταιρίας προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, με το Highway & Traffic Jam Companion να αξιοποιεί το ενεργό cruise control για να προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκνήτου από τα μηδέν (0) έως και τα 160 χλμ./ώρα, ενώ το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης αναγνωρίζει τώρα πεζούς και ποδηλάτες. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης και τα συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, παρακολούθησης κόπωσης οδηγού, προειδοποίησης τυφλού σημείου και προειδοποίησης διερχόμενων οχημάτων στην όπισθεν. Να σημειωθεί επίσης πως το Talisman είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του, σύμφωνα με τη Renault, που φέρει σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Από τη βασική του έκδοση το ανανεωμένο Talisman φέρει νέες επενδύσεις για την καμπίνα του με το δέρμα να περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Στους κινητήρες βενζίνης για το Talisman βλέπουμε τον προηγμένο 4κύλινδρο 1.300άρη turbo της συμμαχίας ο οποίος αποδίδει 160 ίππους και 270 Nm μέγιστης ροπής, τα τελευταία στις 1.800 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Στη γκάμα βρίσκεται και ο ισχυρότερος turbo 1.800άρης με την ισχύ του να φτάνει στους 225 ίππους και στα 300 Nm ροπής -στις 2.000 σ.α.λ η μέγιστη τιμή της ροπής. Το κιβώτιο σε αυτή την περίπτωση είναι επίσης επτατάχυτο διπλού συμπλέκτη.

Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα πετρελαίου το Talisman κινείται από ένα 4κύλινδρο μοτέρ Blue dCi 1,7 λίτρων σε δύο εκδόσεις με 120 και 150 ίππους που συνεργάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στην γκάμα περιλαμβάνεται και το δίλιτρο σύνολο της σειράς επίσης σε δύο εκδόσεις, με 160 και 200 ίππους με την μετάδοση να πραγματοποιείται μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]