Το σκληροτράχηλο Torsus Praetorian αναβαθμίστηκε

Η σλοβακική Torsus παρουσίασε την αναβαθμισμένη έκδοση του ακραίου εκτός δρόμου Praetorian που γίνεται πλέον ακόμη πιο προηγμένο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Torsus Praetorian 2021 αναβάθμιση

Το Torsus Praetorian είναι το πρώτο εκτός δρόμου βαρέως τύπου λεωφορείο στον κόσμο σύμφωνα με τους Σλοβάκους και αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα τους. Πριν από μερικούς μήνες σας είχαμε γράψει για το σχολικό Praetorian το οποίο και είχαμε χαρακτηρίσει ως το “πιο ακραίο εκτός δρόμου σχολικό λεωφορείο στον κόσμο”. Τώρα η εταιρία από τη Σλοβακία προχωρά στην τεχνολογική αναβάθμιση του μοντέλου της με στόχο να το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό στο ειδικό κοινό, στο οποίο απευθύνεται.

Το 4κίνητο παντός εδάφους λεωφορείο Praetorian που έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει προσωπικό βασίζεται σε σασί της MAN από την οποία προέρχεται ο 6κύλινδρος diesel κινητήρας των 268 ίππων και 1.150 Nm ροπής. Μετά και από συζητήσεις με το υπάρχον πελατολόγιο της η Torsus αναβαθμίζει το ακραίο μοντέλο της που μπορεί να κινηθεί σε ανηφόρα με κλίση 65% αλλά και να περάσει μέσα από υδάτινο εμπόδιο βάθους 900 χλστ. χωρίς περαιτέρω μετατροπές.

Ανάμεσα στα στοιχεία της αναβάθμισης ξεχωρίζουν οι προβολείς αλογόνου που έδωσαν τη θέση τους σε διπλές μονάδες LED, τριπλάσιας έντασης σε σχέση με με εκείνες που αντικαθιστούν. Περιμετρικά έχουν τοποθετηθεί και “φώτα εργασίας” . Αναβάθμιση δέχτηκε και το σύστημα κλιματισμού ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα και να προσφέρει ευχάριστες συνθήκες διαβίωσης ακόμη και αν έξω η θερμοκρασία ξεπερνά τους 50 βαθμούς Κελσίου, όπως για παράδειγμα στην έρημο Σαχάρα. Για να δείξει την αποτελεσματικότητα της πανίσχυρης μονάδας των 21,52 kW, η Torsus αναφέρει χαρακτηριστικά ότι χρειάζονται μόλις τρία λεπτά ώστε η καμπίνα του Pretorian να ρίξει την εσωτερική θερμοκρασία από τους 60 στους 30 βαθμούς Κελσίου, ακόμη και στο εσωτερικό βρίσκονται ήδη οι 35 επιβάτες που μπορεί να μεταφέρει. Άλλα 12 λεπτά και οι βαθμοί πέφτουν στους… 20, ενώ σύμφωνα με τους Σλοβάκους, η μονάδα του κλιματισμού μπορεί να ψύξει και το μοτέρ, αν χρειαστεί κάτι τέτοιο.


Εκτός από τη ζέστη οι Σλοβάκοι φρόντισαν και για το κρύο αφού στη μόνωση του Praetorian προστέθηκαν και πάνελ θερμοπομποί που μειώνουν κατά 19% την κατανάλωση ενέργειας για να διατηρηθεί εσωτερικά η θερμοκρασία στους 20 βαθμούς Κελσίου, αν το θερμόμετρο έξω δείχνει μείον δέκα…

Στον εξοπλισμό του Praetorian έχουν προστεθεί τώρα και πόρτες που φέρουν αισθητήρες πίεσης ασφάλειας στην περίπτωση που πιαστεί κάτι κατά το κλείσιμο τους, αλλά και πτυσσόμενα σκαλάκια για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση. Αναβάθμιση φέρει και το σύστημα διαφυγής έκτακτης ανάγκης τόσο για τις πόρτες όσο και τα παράθυρα.

Επίσης στον εξοπλισμό του προστέθηκε και ένα νέο σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης, ενώ νέα είναι και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στις υφασμάτινες επενδύσεις τα οποία παρουσιάζουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στη φωτιά. Με αυτή την ευκαιρία αναβαθμίστηκαν γενικότερα και τα καθίσματα και τοποθετήθηκαν εκ νέου προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τα πόδια, ενώ βελτιωμένη παρουσιάζεται και η θέση του οδηγού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]