Με μέγιστη ισχύ 207 kW (281 hp) και ροπή 345 Nm το ηλεκτρικό Mokka GSE είναι εξίσου ισχυρό με την αγωνιστκή του έκδοση. Eπιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η τεχνολογία του, εμπνευσμένη από το Mokka GSE Rally, περιλαμβάνει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, ειδικά σχεδιασμένους άξονες και νέα υδραυλικά αμορτισέρ. Όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης προέρχονται επίσης από το Mokka GSE Rally.
Σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως διακοσμητικά ένθετα και έμβλημα GSE, κίτρινες δαγκάνες φρένων τεσσάρων εμβόλων, καθώς και ζάντες και ελαστικά που διατίθενται αποκλειστικά για το GSE, υπογραμμίζουν την sport ταυτότητα του SUV. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα GSE Performance με επένδυση Alcantara και ενσωματωμένα προσκέφαλα, το νέο σύστημα διεύθυνσης και το τιμόνι με επίπεδο πάνω και κάτω τμήμα υπόσχονται μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, ενώ τα αλουμινένια πεντάλ ενισχύουν τον sport χαρακτήρα.
Hλεκτρικό, υβριδικό ή με κινητήρα βενζίνης
Όσοι αναζητούν μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία, χωρίς εκπομπές ρύπων, θα εκτιμήσουν το Mokka Electric των 156 hp ίππων. Με μπαταρία 54 kWh, προσφέρει αυτονομία έως 403 χλμ., ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους και σταθερότητα.
Διαβάστε επίσης: Αυτά είναι τα 51 νέα αυτοκίνητα για το Λιμενικό Σώμα – Η μάρκα που επιλέχθηκε
Εναλλακτικά, είναι διαθέσιμο το Mokka Hybrid με τεχνολογία 48 volt και συνδυαστική ισχύ 145 ίππων. Συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1.2 lt turbo 136 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Το υβριδικό κινητήριο σύνολο συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO₂, ενώ επιτρέπει πλήρως ηλεκτρική κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων στις χαμηλές ταχύτητες.
Τέλος, το Mokka διατίθεται και με παραδοσιακό κινητήρα βενζίνης 136 ίππων και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, δίνοντας μία ακόμη επιλογή στους ενδιαφερόμενους.
Από το εξωτερικό του Mokka απουσιάζει πλήρως το χρώμιο, ενώ οι αεροδυναμικές ζάντες (στην ηλεκτρική έκδοση) και ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας βελτιώνουν την αποδοτικότητα. Στο εσωτερικό, ακολουθείται σαφής εστίαση στα ουσιώδη και απουσιάζει κάθε περιττό στοιχείο. Όλα τα υφάσματα προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά, ενώ το τιμόνι είναι κατασκευασμένο από οικολογικό δέρμα και αντικατοπτρίζει το “Opel Compass” της εξωτερικής σχεδίασης με οριζόντιες γραμμές.
Το SUV διαθέτει πλέον στον βασικό εξοπλισμό μια ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης οδηγού 10 ιντσών και μια δεύτερη έγχρωμη οθόνη αφής 10 για το multimedia σύστημα. Η τελευταία μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα μέσω widgets, ακριβώς όπως ένα smartphone. Εναλλακτικά, και σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης, αρκεί η εντολή “Hey, Opel” για να ενεργοποιηθεί η λειτουργία φυσικής αναγνώρισης φωνής. Τέλος, συστήματα υποβοήθησης, όπως η HD κάμερα οπισθοπορείας 180°, βελτιώνουν το επίπεδο ασφάλειας και άνεσης του οδηγού.





