Το υδρογονοκίνητο μέλλον από την Hyundai, σε έκθεση στην Κορέα

Λύσεις που μπορεί να προσφέρει μόνο το υδρογόνο παρουσίασε η Hyundai Motor στην 1η σχετική διεθνή έκθεση που πραγματοποιήθηκε στην Κορέα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Hyundai Υδρογόνο 2020 έκθεση Κορεά

Η πρώτη έκθεση που αφορά το υδρογόνο και την κινητικότητα ονομάζεται “H2 Mobility + Energy Show 2020” και έλαβε μέρος τον προηγούμενο μήνα στην Κορέα. Εκεί και “εντός έδρας” η Hyundai παρουσίασε τη δική της ματιά που μας έρχεται από ένα υδρογονοκίνητο μέλλον με τους Κορεάτες να κατέχουν αυτή τη στιγμή μιας από τις ηγετικές θέσεις στον συγκεκριμένο τομέα.

Συγκεκριμένα η Hyundai υπό τη μορφή concept παρουσίασε το βαρέως τύπου υδρογονοκίνητο φορτηγό HDC-6 Neptune που κινείται με κυψέλες υδρογόνου κλάσης 8, μια κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου, καθώς και ένα μοντέλο κλίμακας του οικοσυστήματος έξυπνης κινητικότητας.

Το HDC-6 Neptune είναι το ηλεκτρικό φορτηγό της Hyundai κυψελών καυσίμου με υδρογόνου, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων της Β. Αμερικής τον περασμένο Οκτώβριο. Η Hyundai με το HDC-6 Neptune σκοπεύει να επεκτείνει την ηγετική της θέση στην υδρογονοκίνηση, γεγονός που αναδεικνύει το όραμα της εταιρείας για τη δημιουργία ενός φορτηγού κυψελών υδρογόνου μηδενικών εκπομπών ρύπων και την καινοτομία της για φιλικά προς το περιβάλλον επαγγελματικά οχήματα.


Η Hyundai σχεδιάζει να λανσάρει το ηλεκτρικό φορτηγό της μέσα στα επόμενα τρία έως τέσσερα χρόνια, αναπτύσσοντας ένα βελτιωμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υψηλότερης αντοχής και ισχύος, ιδανικό για βαρέως τύπου φορτηγά.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης η Hyundai παρουσίασε μια κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου, υποδηλώνοντας τη δυνατότητα των συστημάτων κυψελών καυσίμου να επεκτείνουν τη χρήση τους και σε διαφορετικές βιομηχανίες.

Η κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου της Hyundai χρησιμοποιεί δύο στοίβες κυψελών καυσίμου, όπως στο NEXO, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) στον κόσμο, παράγοντας μέγιστη ισχύ 160 kW. Η άφθονη ισχύ επιτρέπει στη γεννήτρια να χρησιμοποιείται σε διάφορες εφαρμογές, όπως φόρτιση δύο EVs ταυτόχρονα ή σε ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά. Η κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου αναδεικνύεται ως εναλλακτική καθαρή λύση έναντι των γεννητριών ντίζελ.

Την εμφάνισή του, επίσης, έκανε το κορυφαίο στον κλάδο NEXO FCEV με αυτονομία 609 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα. Το NEXO λανσαρίστηκε το 2018 και οι πωλήσεις του 2019 ανήλθαν περίπου στα 5.000 οχήματα κατακτώντας την κορυφή στις πωλήσεις των FCEV παγκοσμίως.

Η εταιρεία, τέλος, παρουσίασε ένα μοντέλο κλίμακας 1:8 του οικοσυστήματος έξυπνης κινητικότητας στο οποίο περιλαμβάνονται εναέρια αστικά “οχήματα” Urban Air Mobility (UAM), οχήματα ειδικού σκοπού Purpose Built Vehicles (PBV) και Hub (Mobility Transit Base). Το εν λόγω μοντέλο το είχαμε δει και στη φετινή αμερικάνικη έκθεση ηλεκτρονικών ειδών CES. Το μοντέλο κλίμακας είναι μινιατούρα που δείχνει το όραμα της Hyundai για ένα μελλοντικό οικοσύστημα κινητικότητας με τα UAM, PBV και Hub να ενσωματώνονται πλήρως στο αστικό περιβάλλον.

Η Hyundai Motor σχεδιάζει να ενσωματώσει το σύστημα κυψελών καυσίμου στο οικοσύστημα έξυπνης κινητικότητας, ειδικά για UAM. Η εταιρεία θα εργαστεί σκοπεύοντας στη μείωση του βάρους του συστήματος κυψελών καυσίμου, αυξάνοντας παράλληλα την απόδοση ισχύος που θα θα εφαρμοστεί σε λύσεις κινητικότητας. Αυτό θα επιτρέψει επίσης τη χρήση συστημάτων κυψελών καυσίμου σε τρένα και πλοία.

Οι Κορεάτες συνεργάζονται με ένα ευρύ φάσμα οργανισμών σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο σε δημόσιους και ιδιωτικούς τομείς για τη δημιουργία και την τόνωση της παγκόσμιας οικονομίας υδρογόνου προμηθεύοντας οχήματα κυψελών καυσίμου, κατασκευάζοντας περισσότερους σταθμούς φόρτισης υδρογόνου και επεκτείνοντας την εφαρμογή συστημάτων κυψελών καυσίμου σε διαφορετικούς βιομηχανικούς τομείς.

Τον Σεπτέμβριο του 2019 η Hyundai ξεκίνησε συνεργασία με την Cummins, κορυφαία εταιρεία κινητήρων και γεννητριών, για την παροχή συστημάτων κυψελών υδρογόνου στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων της Β. Αμερικής. Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλες εταιρείες των ΗΠΑ και της Ευρώπη σχετικά με εφαρμογές κυψελών υδρογόνου καθώς σχεδιάζει να επιταχύνει την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά βαρέων υδρογονοκίνητων φορτηγών όπως το XCIENT μέσω της κοινοπραξίας της με την ελβετική εταιρεία H2 Energy αργότερα φέτος.

Να σημειωθεί πως η κορεάτικη εταιρία υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ σχετικά με την καινοτόμο τεχνολογία κυψελών καυσίμου και την επέκταση της εφαρμογής της νωρίτερα αυτό το έτος, δεσμεύοντας να μοιραστεί την τεχνογνωσία της στον τομέα αυτό και να αποδείξει δεδομένα για την ανταγωνιστικότητα της ενέργειας υδρογόνου.

Η έκθεση H2 Mobility + Energy Show δημιουργήθηκε για να παρέχει μια ολοκληρωμένη ματιά στο παγκόσμιο βιομηχανικό οικοσύστημα υδρογόνου, από την παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου έως τη μεταφορά και την κινητικότητα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]