Το ανανεωμένο Suzuki Vitara είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και ένα στοιχείο που το κάνει να χαρακτηρίζει είναι η ποικιλία επιλογών που προσφέρει στους ιδιοκτήτες. Αυτή τη φορά, θα δώσουμε έμφαση στην κορυφαία έκδοση, η οποία περιλαμβάνει τετρακίνηση, υβριδικό κινητήρα, αλλά και αυτόματο κιβώτιο.
Δείτε επίσης: Ρεκόρ πωλήσεων για την Toyota στην Ευρώπη – Παραμένει όμως στη 2η θέση
Το νέο Suzuki Vitara εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.4L BOOSTERJET αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 6e-bis (κωδική ονομασία K14D), που αποδίδει 110 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής στις 2.000 – 2.500 σ.α.λ.. Για πρώτη φορά, ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται τόσο με μηχανικό όσο και με το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (6AT). Σε σύγκριση με το προηγούμενο 6AGS, το νέο 6AT προσφέρει αδιάλειπτη ροή ισχύος κατά τις αλλαγές των σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων και μεγαλύτερη οδηγική άνεση. Στην έκδοση που μας αφορά σε αυτό το κείμενο, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται 11,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα.

Μέση τιμή κατανάλωσης 5,8 λτ./100 χλμ.
Το σύστημα 48V Mild Hybrid SHVS συνεχίζει να προσφέρει ηλεκτρική υποβοήθηση κατά την επιτάχυνση, αθόρυβη επανεκκίνηση του κινητήρα και ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, εξασφαλίζοντας μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Ένα από τα δυνατά του στοιχεία είναι η κατανάλωση, με την εταιρεία να ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 5,8 – 5,9 λτ./100 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο.

Κάτω από 28.000 ευρώ
Η τετρακίνητη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο του Suzuki Vitara είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η GL+ ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 27.880 ευρώ. Υπάρχει και η πιο πλούσια GLX με 30.780 ευρώ.