Η γκάμα του Renault Clio είναι πολύ πλούσια και περιλαμβάνει κινητήρες υγραερίου, βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και μία πλήρως υβριδική. Αυτή τη φορά, δίνουμε έμφαση στην Full-Hybrid έκδοση του μοντέλου, η οποία διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση. Συγκεκριμένα, είναι το τρίτο πιο οικονομικό υβριδικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς βάσει του ΣΕΑΑ με μέση κατανάλωση 4,2 – 4,3 λτ./100 χλμ. (πίσω από Yaris και Mazda2 Hybrid).
Δείτε επίσης: Οι νέες τιμές της Audi στην Ελλάδα – Το πιο προσιτό μοντέλο των 23.980 ευρώ
To υβριδικό σύστημα E-Tech full hybrid, όπως το ονομάζει η Renault, αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.598 κ.εκ., που αποδίδει 94 ίππους. Συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν πρωτεύοντα 49 ίππων και ένα δευτερεύοντα (High-Voltage Starter Generator) 24,5 ίππων.
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει στους 145 ίππους. Στο σύστημα μετάδοσης πρωταγωνιστεί το multimode κιβώτιο των 6 σχέσεων (τέσσερις για τον θερμικό κινητήρα και δύο για το ηλεκτρικό μοτέρ), με λειτουργία «Β» (Brake) για αυξημένη επιβράδυνση με ενισχυμένη ανάκτηση ενέργειας.
Κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. και αυτονομία έως 900 χλμ.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το συγκεκριμένο supermini μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και στο 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη. Έτσι, η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 4,2 λτ./100 χλμ. Εντυπωσιακή είναι και η αυτονομία, η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 900 χλμ.
H τιμή του υβριδικού Renault Clio ξεκινά αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά από τα 24.400 ευρώ, σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο. Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε και την αναλυτική μας δοκιμή.