Toyota bZ4X: Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Toyota (+video)

Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Toyota είναι γεγονός. Έχει ηλιακό πάνελ που εξασφαλίζει 1.800 χλμ. τον χρόνο, τιμόνι χωρίς μηχανική σύνδεση με τους τροχούς και τετρακίνηση σε συνεργασία με την Subaru!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σημαντική ημέρα η σημερινή για την παγκόσμια αυτοκίνηση, καθώς η Toyota παρουσίασε το ολοκαίνουργιο bZ4X, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV και το πρώτο μοντέλο όπως αναφέρει χαρακτηριστικά που αναπτύσσεται από την ίδια εξ ολοκλήρου ως BEV (αμιγώς ηλεκτρικό). Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στη νέα αποκλειστική πλατφόρμα της εταιρείας BEV. Βασισμένο στη φιλοσοφία e-TNGA, που έχει αναπτυχθεί από κοινού από την Subaru και την Toyota. Ενσωματώνοντας τη μονάδα μπαταρίας ως αναπόσπαστο μέρος του πλαισίου, κάτω από το δάπεδο του οχήματος, αυτό προσφέρει τα θεμελιώδη πλεονεκτήματα του χαμηλού κέντρου βάρους, της εξαιρετικής ισορροπίας βάρους εμπρός/πίσω και της υψηλής ακαμψίας του αμαξώματος για εξαιρετική ασφάλεια, οδήγηση και χειρισμό.

Το bZ4X είναι ένα ευρύχωρο, άνετο SUV, σύμφωνα πάντα με την ιαπωνική μάρκα, διαθέσιμο με ένα νέο σύστημα τετρακίνησης που παρέχει κορυφαία συμπεριφορά εκτός δρόμου και επιδόσεις με ξεχωριστούς ηλεκτροκινητήρες για κάθε άξονα. Το μακρύ μεταξόνιο παρέχει εξαιρετικούς χώρους στην πενταθέσια καμπίνα, αλλά και μεγάλο χώρο φόρτωσης (452 λίτρα).

Η Toyota έχει αξιοποιήσει σχεδόν 25 χρόνια εμπειρίας στην τεχνολογία ηλεκτρικών μπαταριών οχημάτων για να εξασφαλίσει κορυφαία ποιότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία παγκοσμίως για τη μονάδα ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί το bZ4X. Ακόμη και μετά από 10 χρόνια οδήγησης, η μπαταρία αναμένεται να εξακολουθεί να λειτουργεί στο 90% της αρχικής της απόδοσης*. (*Τιμές στόχου κατά την ανάπτυξη. Η περίοδος χρήσης και η χιλιομετρική απόσταση θεωρείται ότι είναι 10 χρόνια ή 240.000 χλμ. όποιο φτάσει πρώτο).


Με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία, η αναμενόμενη αυτονομία είναι μεγαλύτερη από 450 χλμ. (ανάλογα με την έκδοση, τα ακριβή δεδομένα θα επιβεβαιωθούν αργότερα). Το bZ4X θα προσφέρει επίσης χαρακτηριστικά προηγμένης τεχνολογίας, όπως οροφή ηλιακού πάνελ για τη φόρτιση της μπαταρίας είτε σε κίνηση είτε με το αυτοκίνητο σταθμευμένο.

Το bZ4X θα κάνει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στις 2 Δεκεμβρίου, λίγο πριν από το άνοιγμα μιας αποκλειστικής υπηρεσίας online κρατήσεων για πελάτες που θέλουν να είναι από τους πρώτους που θα αποκτήσουν το νέο μοντέλο.

Σε σύγκριση με το Toyota RAV4, οι εξωτερικές διαστάσεις απεικονίζουν τα σχεδιαστικά πλεονεκτήματα που ενυπάρχουν στην πλατφόρμα e-TNGA. Για παράδειγμα, το bZ4X έχει συνολικό ύψος χαμηλότερο κατά 85 mm, μικρότερους προβόλους και μεταξόνιο που είναι 160 mm μεγαλύτερο από το RAV4. Η γραμμή του καπό μειώνεται επίσης σε ύψος κατά 50 mm. Η συνολική ευελιξία αντανακλάται σε μια κορυφαία για την κατηγορία ακτίνα στροφής 5,7 μέτρων.

Στα επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά τώρα, το προσθιοκίνητο bZ4X τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόκρισης 150 kW. Παράγει 204 ίππους και 265 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το τετρακίνητο μοντέλο έχει μέγιστη ισχύ 219 ίππων με 336 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη, ενώ η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,7 δευτερόλεπτα (όλα τα στοιχεία απόδοσης παραμένουν προσωρινά).

Η αυτονομία είναι κρίσιμης σημασίας για τους πελάτες EV και η Toyota έχει αποκτήσει σχεδόν 25 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη μπαταριών υψηλής χωρητικότητας για να διασφαλίσει ότι το bZ4X όχι μόνο προσφέρει ηρεμία όσον αφορά την απόσταση που μπορεί να διανύσει, αλλά και διαβεβαίωση ότι αυτή η ικανότητα μπορεί να διατηρηθεί χρόνο με το χρόνο. Σύμφωνα με τους στόχους ανάπτυξης της μπαταρίας, αναμένεται μόνο οριακή μείωση της απόδοσης της μπαταρίας – περίπου μόλις 10% – σε 10 χρόνια οδήγησης ή 240.000 χιλιόμετρα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής πυκνότητας έχει χωρητικότητα 71,4 kWh που αναμένεται να προσφέρει αυτονομία άνω των 450 χλμ. (ισχύει για τις μετρήσεις WLTP). Και αυτά τα στοιχεία εξαρτώνται από την έκδοση και παραμένουν προσωρινά σε αυτό το στάδιο.

Χάρη σε ένα αποδοτικό και αποτελεσματικό σύστημα θέρμανσης, συμπεριλαμβανομένης μιας αντλίας θερμότητας, η αξιοπιστία διατηρείται επίσης σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν, με μέτρια μόνο μείωση της εμβέλειας σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Ομοίως, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί γρήγορα χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια ή η διάρκεια ζωής: φόρτιση 80% μπορεί να επιτευχθεί σε περίπου 30 λεπτά με ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης 150 kW (CCS2). Από το 4ο τρίμηνο του 2022, θα είναι διαθέσιμος ένας νέος τριφασικός ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW.

Σύστημα τετρακίνησης
Η Toyota συνεργάστηκε με την Subaru για την κατασκευή ενός νέου συστήματος τετρακίνησης BEV, που βασίζεται στη μεγάλη κληρονομιά AWD και των δύο εταιρειών. Αυτό παρέχει πρόσθετη ασφάλεια κατά την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες και δίνει στο bZ4X γνήσια, κορυφαία στην κατηγορία SUV ικανότητα οδήγησης εκτός δρόμου. Το μοντέλο AWD διαθέτει ξεχωριστούς κινητήρες 80 kW που κινούν τον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Το XMODE με τις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης μπορεί επίσης να επιλεγεί για να ταιριάζει στις συνθήκες με ρυθμίσεις για χιόνι/λάσπη, βαθύ χιόνι και λάσπη (κάτω από 20 km/h). και Grip Control για πιο σκληρή οδήγηση εκτός δρόμου (κάτω από 10 km/h).

Σύστημα Steer-by-wire
Το bZ4X θα είναι το πρώτο Toyota παραγωγής που θα προσφέρει σύστημα steer-by-wire – One Motion Grip – που αναμένεται να παρουσιαστεί στην Ευρώπη αργότερα. Καταργώντας τη μηχανική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των μπροστινών τροχών, αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα προσαρμόζει τη γωνία του ελαστικού ακριβώς σύμφωνα με την πρόθεση του οδηγού και παρέχει περισσότερο χώρο για τα πόδια. Το παραδοσιακό τιμόνι αντικαθίσταται με το One Motion Grip-control, καθιστώντας τη λειτουργία πιο ομαλή. Το πλήρες “κλείδωμα” των τροχών μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μια στροφή 150 μοιρών. Χωρίς φυσική σύνδεση στο σύστημα, οι περιττοί κραδασμοί από τα ελαστικά μπλοκάρονται, αλλά ο οδηγός εξακολουθεί να λαμβάνει πολύτιμη πληροφόρηση. Η αίσθηση του τιμονιού βελτιώνεται μέσω του ανεξάρτητου ελέγχου της ροπής του τιμονιού. Τα χαρακτηριστικά του τιμονιού μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης.

Ηλιακή οροφή
Η αυτονομία οδήγησης του bZ4X μπορεί να μεγιστοποιηθεί με τη χρήση μιας προαιρετικής οροφής ηλιακού πάνελ. Αυτό συλλαμβάνει την ηλιακή ενέργεια με μηδενικές εκπομπές και μηδενικό κόστος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για τη φόρτιση της μπαταρίας κίνησης του αυτοκινήτου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν η ανάφλεξη του αυτοκινήτου είναι ανοιχτή ή σβηστή και η Toyota υπολογίζει ότι μπορεί να αξιοποιήσει αρκετή ισχύ στη διάρκεια ενός έτους για να επιτρέψει οδήγηση 1.800 χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]