Toyota: Έφτασε τα τρία εκατ. υβριδικά. Μόνο στην Ευρώπη…

Ένα σημαντικό ορόσημο έφτασε η Toyota επί ευρωπαϊκού εδάφους με την παράδοση του 3.000.000ού υβριδικού μοντέλου της, μιας Corolla GR Sport.

Βρείτε μας στο
Toyota υβριδικά ορόσημο Ευρώπη 2020


Ως πρωτοπόρος στον τομέα των υβριδικών αυτοκινήτων, η Toyota κατέχει ηγετική θέση στη συγκεκριμένη κατηγορία σε όλο τον κόσμο και αυτό ισχύει και για την αγορά της Ευρώπης. Αρκεί να δει κανείς τα νούμερα των ταξινομήσεων του Μαϊού για την κατηγορία των υβριδικών στην Ευρώπη, όπου η ιαπωνική εταιρία έχει κάνει δικές τις τέσσερις από τις πέντε θέσεις στον σχετικό πίνακα.

Πρόσφατα οι Ιάπωνες έφτασαν σε ένα σημαντικό για τους ίδιους ορόσημο καθώς παρέδωσαν σε πελάτη τους το 3.000.000ό υβριδικό τους μοντέλο, μια παράδοση που έγινε με την απαραίτητη επισημότητα.

Συγκεκριμένα, η παράδοση έγινε στην Ισπανία με αποδέκτη τον Nicolás Jiménez, ο οποίος παρέλαβε μια υβριδική Corolla GR Sport. Μάλιστα ο Ισπανός ανέφερε πως χρειαζόταν την υβριδική έκδοση του μοντέλου της Toyota καθώς έτσι του επιτρέπεται η πρόσβαση στα κέντρα των μεγάλων πόλεων της Ισπανίας όπως είναι η Μαδρίτη και η Βαρκελώνη.

Η Toyota ξεκίνησε να πουλά υβριδικά στη Γηραιά Ήπειρο πριν από δύο δεκαετίες με την έλευση του Prius, του πρώτου στο κόσμο υβριδικού μοντέλου παραγωγής. Σήμερα η ευρωπαϊκή γκάμα της απαρτίζεται από 20 διαφορετικά υβριδικά μοντέλα -αν συμπεριληφθούν σε αυτά και εκείνα της Lexus-, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε το 52% των συνολικών της πωλήσεων επί ευρωπαϊκού εδάφους ήταν υβριδικά.

“Τρία εκατ. υβριδικά οχήματα είναι ένα σημαντικό ορόσημο καθώς αναδεικνύει το πόσο ελκυστικά είναι τα μοντέλα μας στους πελάτες. Οι υβριδικές μας πωλήσεις βάζουν την Toyota σε τροχιά για να “συναντήσει” τον στόχο των 95 γρ./χλμ. για τη μέση εκπομπή CO2, στόχο που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το 2020 και 2021 στην Ευρώπη”, δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Ευρώπης, Matt Harrison.

Η Toyota έχει πουλήσει περισσότερα από 15 εκατ. υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα. Παίρνοντας τη θέση ενός συμβατικού αυτοκινήτου, τα υβριδικά μοντέλα της Toyota έχουν συνεισφέρει μέχρι σήμερα στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 120 εκατ. τόνους (!) σύμφωνα με τους Ιάπωνες που πωλούν ετησίως περί τα 1,6 εκατ. υβριδικά οχήματα. Από αυτά περίπου το ένα τρίτο έρχεται στην Ευρώπη.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr