Toyota GR Yaris: Νέα έκδοση RS, για τα μάτια τους μόνο…

Η Toyota αποκάλυψε όλες τις εκδόσεις του GR Yaris για την Ιαπωνία. Ανάμεσα σε αυτές και μία με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,5 λίτρων!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Toyota GR Yaris RS

Το 4κίνητο GR Yaris των 261 ίππων τάραξε τα νερά στα σούπερμίνι με την παρουσίαση του, σε επίπεδο προδιαγραφών αλλά και επιθετικής σπορ σχεδίασης.

Το ιαπωνικό μοντέλο που σχεδιάστηκε από την αρχή για να κάνει πρωταθλητισμό στους αγώνες και όχι το αντίθετο -δεν αποτελεί δηλαδή μοντέλο παραγωγής που προσαρμόστηκε για αγώνες αλλά αγωνιστικό που μπορεί να κινείται νόμιμα στο δρόμο- προορίζεται φυσικά για λίγους -η τιμή του ακόμη αναμένεται για τις αγορές της Ευρώπης). Ωστόσο η Toyota δεν θα μπορούσε να αφήσει το μεγάλο κοινό της εντελώς ανικανοποίητο, ούτε και να μην εκμεταλλευτεί το GR Yaris εμπορικά.

Αυτοί είναι και οι λόγοι που την οδήγησαν στην παρουσίαση μιας σαφώς πιο προσιτής έκδοσης για το GR Yaris, η οποία ονομάζεται RS και φέρει ατμοσφαιρικό κινητήρα κάτω από το καπό της.


Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες και στις δύο περιπτώσεις με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να φτάνουν στα 3.995, 1.805 και 1.455 χλστ. αντίστοιχα. Το ίδιο ισχύει και για το μεταξόνιο των 2.560 χλστ. με τη ειδοποιό διαφορά να παρουσιάζεται στο βάρος. Με το 4κινητο GR Yaris να ζυγίζει 1.280 και 1.250 κιλά αντίστοιχα στις εκδόσεις RZ και RC, η διαφορά υπέρ του RS των 1.130 κιλών ανέρχεται στα 150-120 κιλά.

Στην εξωτερική σχεδίαση δεν υπάρχουν επίσης αντιληπτές διαφορές μεταξύ της σκληροπυρηνικής υπετροφοδοτούμενης έκδοσης και του δικίνητου GR Yaris RS, κάτι που λειτουργεί σαφώς υπέρ τις σπορ εικόνας που παρουσιάζει η προσιτή δικίνητη έκδοση.

Το προσθιοκίνητο ατμοφαιρικό Yaris RS φέρει τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει για την ιαπωνική αγορά 120 ίππους και 145 Nm ροπής. Το μοτέρ συνεργάζεται με το Direct Shift-CVT κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων της Toyota, το οποίο φέρει και λειτουργία με 10 προεπιλεγμένες σχέσεις που αλλάζουν μέσω paddles στο τιμόνι.

Να σημειωθεί ότι το 4κίνητο Yaris αποδίδει ακόμη περισσότερο στην Ιαπωνία από την ευρωπαϊκή του έκδοση με την ισχύ να φτάνει στους 272 ίππους (261) και τη ροπή στα 370 Nm.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο 4κίνητο GR Yaris των 261 ίππων εδώ.

Ίδιες με της έκδοσης RZ παραμένουν και οι διαστάσεις των τροχών με τη διάμετρο της ζάντας να ανέρχεται στις 18 ίντσες και τη διάσταση για το ελαστικό στα 225/40. Η Toyota αναφέρει για το μοντέλο της, που προορίζεται προς το παρόν τουλάχιστον μόνο για την ιαπωνική αγορά, ότι η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί και βρίσκεται σε “συμφωνία” με τις αρχές της Gazoo Racing, με τα διπλά ψαλίδια για την πίσω ανάρτηση να κάνουν και εδώ την εμφάνιση τους.

Αναφορικά με τις ιαπωνικές εκδόσεις του 4κίνητου Yaris, η Toyota θα διαθέσει αρχικά την μελλοντικά συλλεκτική έκδοση “First Edition” που φέρει και την υπογραφή “Morizo” στο παρμπρίζ του προέδρου της εταιρίας Akio Toyoda, αλλά και διαφορετική εμφάνιση για την ανθρακονημάτινη οροφή του.

Η “βασική” έκδοση του υπετροφοδοτούμενου GR Yaris είναι η RZ, ενώ πάνω από αυτή βρίσκεται η RZ High-Performance, η οποία φέρει τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα διαφορικά Torsen. Αυτή η έκδοση ξεχωρίζει επίσης της στάνταρ RZ από τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της BBS και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο και σε έκδοση RC, η οποία έχει ετοιμαστεί από τους Ιάπωνες για αγώνες με την αφαίρεση όλου του μη απαραίτητου εξοπλισμού και ζυγίζει 30 κιλά λιγότερα. Η Toyota θα δέχεται παραγγελίες για τις εκδόσεις First Edition έως και τις 30 Ιουνίου και τα μοντέλα θα παράγονται σύμφωνα με τον αριθμό των παραγγελιών.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]