Toyota-Hino θα φτιάξουν φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου

Toyota και Hino βλέπουν μέλλον για τις κυψέλες υδρογόνου και στα μεγάλα φορτηγά και γι αυτό θα εξελίξουν το δικό τους μοντέλο με fuel cells.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota hino 2020 κυψέλες υδρογόνου

Η Toyota συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους στην εξέλιξη κυψελών υδρογόνου για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι μπορούν να αποτελέσουν μια πραγματική εναλλακτική λύση απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται με μπαταρίες, ενώ μπορούν να βρουν εφαρμογή και στα μεγάλα επαγγλεματικά οχήματα. Στόχος η περαιτέρω μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από τις οποίες ένα μεγάλο ποσοστό προέρχεται από τα επαγγελματικά οχήματα.

Ο παραπάνω είναι και ο λόγος που ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τη Hino με στόχο την εξέλιξη κυψελών υδρογόνου και για χρήση σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα, εκεί όπου ο όγκος και το βάρος των μπαταριών μπορούν να λειτουργήσουν αρνητικά σε σχέση με το ωφέλιμο φορτίο αλλά και το συνολικό βάρος της κατασκευής.

Βασιζόμενες στις τεχνολογίες που έχει εξελίξει ήδη η Toyota και τις βλέπουμε στο νέο Mirai, οι δύο εταιρίες θα πραγματοποιήσουν από κοινού δοκιμές δημιουργώντας παράλληλα προγράμματα που θα έχουν ως στόχο την προώθηση αυτής της τεχνολογίας στον κλάδο των μεταφορών, όπου το ωφέλιμο φορτίου είναι σχεδόν εξίσου σημαντικό με την αυτονομία του επαγγελματικού οχήματος.


Το ηλεκτρικό φορτηγό που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για την εξέλιξη των νέων κυψελών υδρογόνου είναι το 25 τόνων εικονιζόμενο Hino Profia και στόχος των εταιριών είναι η δημιουργία ενός νέου τύπου ρεζερβουάρ υδρογόνου μεγάλης χωρητικότητας και υψηλής πίεσης (70Mpa). Παράλληλα ο στόχος που έχει τεθεί για την αυτονομία του συστήματος είναι τα 600 περίπου χιλιόμετρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]