Σύμφωνα με την Toyota, το land Cruiser είναι αυτό που διατίθεται σε περισσότερες αγορές από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρίας. Για να μπορέσει να διατηρήσει αυτό το status στη γκάμα της Toyota, το Land Cruiser βελτιώνει τις επιδόσεις του, γίνεται πιο “καθαρό”, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζει τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού του και όχι μόνο.
Ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος diesel κινητήρας των 2,8 λίτρων του Land Cruiser δέχτηκε τονωτική ένεση και έτσι βελτιώνει σημαντικά τς επιδόσεις που προσφέρει και κατά συνέπεια και την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει το off-roader των Ιαπώνων στο δρόμο. Το μεγάλο μοτέρ ανεβάζει την ισχύ του κατά 24 ολόκληρους ίππους και αποδίδει πλέον 204 στις 3.000-3.400 σ.α.λ., ενώ αυξημένη κατά 50 Nm παρουσιάζεται και η ροπή με τη μέγιστη τιμή της να φτάνει πλέον στα 500 Nm στις 1.600-2.800 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων παραμένει.
Σύμφωνα με την Toyota το Land Cruiser μπορεί και επιταχύνει πλέον κατά τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερα στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, μια διαδικασία για την οποία χρειάζεται τώρα 9,9 δευτερόλεπτα. Η τελική του ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Σημαντική προσθήκη στην τεχνολογική φαρέτρα του Land Cruiser είναι το σύστημα Stop & Start στον κινητήρα που, παρά την αυξημένη ισχύ, οδηγεί σε μείωση της μέσης κατανάλωσης. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες η μέση κατανάλωση ανέρχεται πλέον στα επτά (7) λίτρα ανά 100 χλμ. και είναι μειωμένη κατά 0,7 λίτρα, ενώ ανάλογη μείωση παρουσιάζουν και οι εκπομπές CO2, στα 192 γρ./χλμ. έναντι 210 που βρίσκονταν πριν.
Η αναβάθμιση συνεχίζεται και στο εσωτερικό όπου βλέπουμε το ανανεωμένο σύστημα πολυμέσων με αναβαθμισμένο λογισμικό και νέα οθόνη αφής με ταχύτερη απόκριση με το multimedia σύστημα να υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto. Το σύστημα μπορεί να αναβαθμίζεται ασύρματα.
Στον τομέα της ασφάλειας το Land Cruiser φέρει τώρα τα συστήματα δεύτερης γενιάς Toyota Safety Sense, στα οποία περιλαμβάνονται το Pre-Collision System (PCS) το οποίο ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες την ημέρα αλλά και τη νύχτα και το ενεργό Intelligent Adaptive Cruise Control.
Στο αισθητικό κομμάτι το έξτρα πακέτο “Black Pack” περιλαμβάνει μια σκουρόχρωμη χρωμιωμένη γρίλια εμπρός αλλά και ένθετα φιλέτα στο πίσω μέρος, ενώ στο εσωτερικό διαφορετική από τις υπόλοιπες εκδόσεις είναι η κεντρική κονσόλα αλλά και το κεντρικό τούνελ.