Το 2000GT κατέχει μια ιδιαίτερη θέση στην ιστορία της Toyota αλλά και σε εκείνη των τεσσάρων τροχών γενικότερα. Θεωρείται ως το πρώτο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και εκείνο που έβαλε την Toyota στον χάρτη των κατασκευαστών αυτοκινήτων επιδόσεων αλλάζοντας παράλληλα κατά πολύ την εικόνα της.
Το δίλιτρο GT με τον εν σειρά 6κύλινδρο των 150 ίππων παρήχθη σε μόλις 337 μονάδες σε ένα διάστημα τριών ετών και αυτό του προσδίδει ένα μοναδικό status μεταξύ των συλλεκτών και είναι το μοναδικό μέχρι στιγμής κλασικό ιαπωνικό με αξία κοντά ή και πάνω από το ένα εκατ. ευρώ.
Η Toyota θέλει να δει από το σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της να συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον και τώρα μας ανακοινώνει την εκ νέου κατασκευή μηχανικών μερών και εξαρτημάτων για το θρυλικό μοντέλο της.
Την κατασκευή των νέων εξαρτημάτων αναλαμβάνει η Toyota Gazoo Racing (TGR) και η πώληση τους θα πραγματοποιείται τόσο στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας όσο και σε άλλες αγορές εκτός αυτής. Λογικά όπου υπάρχει ζήτηση οι Ιάπωνες θα στέλνουν.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρίσκουν σχετικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα της TGR, με τη διαθέσιμη λίστα να ανανεώνεται σε τακτική βάση.
Σε πρώτη φάση η TGR θα κατασκευάσει γρανάζια και εξαρτήματα για το κιβώτιο του 2000GT αλλά και γρανάζια για το διαφορικό.
Οι Ιάπωνες μάλιστα αναφέρουν ότι λόγω της μοναδικής φύσης του 2000GT και της εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής του, τα νέα μηχανικά μέρη μπορούν να τα αγοράσουν μόνο οι υπάρχοντες ιδιοκτήτες. Η αγορά ωστόσο μπορεί να γίνει και μέσω φυσικών καταστημάτων της.