Toyota: Όταν η πίστη ανταμοίβεται

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όπου να ‘ναι, η Toyota, εκτός απροόπτου, θα γιορτάσει – για πρώτη φορά μετά το 1999 – την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Αν γίνει, θα είναι μια δικαίωση ενός ανθρώπου.

Το να διοικείς έναν παγκόσμιο κολοσσό, να προέρχεσαι από μία γεμάτη δεκαετία αγωνιστικών αποτυχιών και να «βάζεις πλάτη» για να μπει ένα εργοστάσιο στο WRC, χρειάζεται κάτι παραπάνω από όνειρο, ή επιθυμία…

Πίστη! Πίστη είναι η βεβαιότητα ενός ατόμου για την αλήθεια ενός ισχυρισμού, γεγονότος ή δυνατότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να δικαιολογηθεί ή όχι. Μάλιστα… Αυτό μας λέει η ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια και κάπως έτσι την αντιλαμβανόμαστε και εμείς εν πολλοίς.


Ποιος όμως είχε την πίστη, τη θέληση, τη βεβαιότητα των μελλοντικών επιτυχιών για να επαναφέρει την Toyota στα ράλι; Είναι ο πρόεδρος της εταιρείας, ο Akio Toyoda, στον οποίο είναι αφιερωμένο το εδώ πόνημα, μια αναφορά – επιβράβευση στον άνθρωπο που ξεπέρασε ένα σωρό προβλήματα για να δούμε το Yaris WRC στις Ειδικές Διαδρομές.

Λίγη ιστορία

Ήταν τα τέλη του 1999 όταν η διάσημη στις καρδιές των φίλων του WRC Toyota Team Europe (TTE), υπό τον θρύλο Ove Anderson, ανακοίνωνε – με βαριά την καρδιά – ότι η Toyota αποσύρεται από τα ράλι για να μπει στον φανταχτερό κόσμο της Formula 1… Τα πλήθη που την αγάπησαν στις απανταχού της υφηλίου Ειδικές Διαδρομές, έβαλαν πλερέζες. Πώς είναι δυνατόν μια τέτοια εταιρεία να γυρίσει την πλάτη στην πλούσια ιστορία της; Μάλιστα η ανακοίνωση αυτή έγινε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών του ’99 (οδηγοί τότε οι Sainz και Auriol) και, ουσιαστικά, έκανε γνωστό ότι ένα νέο, τεράστιο αγωνιστικό τμήμα, προϊόν κολοσσιαίας επένδυσης, θα αναπτυχθεί στην Κολωνία για να στεγάσει τα φιλόδοξα σχέδια για κατάκτηση της κορυφής στη F1.

Το πρώτο μονοθέσιο της TMG. όπως ονομάστηκε ουσιαστικά ο διάδοχος της ΤΤΕ, «βγήκε» στις πίστες το 2002 και η ομάδα. υπό την ονομασία Panasonic Toyota Racing, συμμετείχε στο πρωτάθλημα της Formula 1 έως και το 2009. Συμμετείχε σε 139 Grand Prix, δεν σημείωσε ποτέ καμία νίκη, οπότε έναν άλλο Νοέμβριο, εκείνον του 2009, η Toyota ανακοίνωνε την αποχώρησή της από τη Formula 1, κουβαλώντας μόνο άσχημες αναμνήσεις και σκληρές κριτικές. Παρά τον πακτωλό χρημάτων που δαπανήθηκαν όχι μόνο παγκόσμιος τίτλος δεν ήρθε, αλλά ούτε μία νίκη. Έτσι, για τον καημό…

Η TMG (Toyota Motorsport GmbH) «διασκέδαζε» τις αποτυχίες που κουβαλούσε με την προσπάθειά της να κερδίσει τον θρυλικό αγώνα 24 Hours of Le Mans. Αλλά ούτε εκεί τα κατάφερνε. Βλέπετε οι πίστες δεν αγάπησαν τα μονοθέσια και τα πρωτότυπά της, όπως οι σκονισμένες Ειδικές Διαδρομές των ράλι… Πέρασαν 17 ολόκληρα χρόνια. Το 2017 η Toyota αποφάσισε να επιστρέψει στο πεδίον δόξης λαμπρόν, που δεν είναι άλλο από το WRC.

Πώς όμως φτάσαμε σε αυτό;

Πίσω από την απόφαση βρίσκεται ένας μόνο άνθρωπος. Ο Akio Toyoda, ο οποίος το 2009 ανέλαβε πρόεδρος της Toyota Motor Corporation. Είναι αυτός που, πρώτος όλων, διείδε ότι ο χώρος της Toyota είναι τα ράλι – ή εν πάση περιπτώσει «και» τα ράλι – και ότι δεν μπορεί η εταιρεία να είναι έξω από αυτά. Αποτέλεσε προτεραιότητά του το να ανακαλύψει πώς είναι ο θεσμός ύστερα από τόσα χρόνια απουσίας. Σύναψε φιλικές σχέσεις με τον Tommi Makinen από το 2013, με τον οποίο μάλιστα συμμετείχε και σε αγωνιστικές εκδηλώσεις για να έχει ενημέρωση από πρώτο χέρι για το τι γίνεται στο WRC.

Αγωνιζόμενος ο ίδιος είχε μία προσωπική αντίληψη για τα είδη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ωστόσο, όταν όλα είχαν διαμορφωθεί στο μυαλό του, συνέβη ένα αναπάντεχο γεγονός που πάγωσε το πρόγραμμα τουλάχιστον για μία διετία. Το 2011 έγινε ο ισχυρότατος σεισμός των εννέα βαθμών ρίχτερ στην Ιαπωνία. Η φυσική αυτή καταστροφή και το πυρηνικό δυστύχημα της Φουκουσίμα που ακολούθησε του σεισμού και του τσουνάμι, χαρακτηρίστηκαν ως το μεγαλύτερο εθνικό δράμα που έζησε η Ιαπωνία μετά τον πόλεμο, καθώς άφησε πίσω της πάνω από 20.000 νεκρούς.

Όσοι γνωρίζουν την τεράστια προσήλωση των Ιαπώνων στις ανθρώπινες αξίες θα κατανοήσουν γιατί «πάγωσαν» όλα τα προγράμματα που σχετίζονταν με οτιδήποτε άλλο πλην της σταθεροποίησης της κατάστασης και της αποκατάστασης των ζημιών. Του καιρού διελθόντος, και κατόπιν σημαντικής εξομάλυνσης στην κανονικότητα, ο Toyoda επανάφερε τις σκέψεις του για τη συμμετοχή της εταιρείας στα ράλι.

Και αυτή τη φορά το χρίσμα για να ηγηθεί του προγράμματος συμμετοχής της Toyota στο WRC δεν πήρε η TMG με τις πανάκριβες εγκαταστάσεις – και τα πενιχρά αποτελέσματα, είναι η αλήθεια. Όπως παλιά ο αείμνηστος Ove Andersson ξεκίνησε σε μία αποθήκη της Σουηδίας και μετέπειτα στο Βέλγιο να χτίζει την ΤΤΕ, έτσι και τώρα η ανάθεση έγινε σε έναν πρώην τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή, τον Φινλανδό Tommi Makinen, που ξεκίνησε να χτίζει εγκαταστάσεις στη Φινλανδία για αυτόν τον σκοπό.

Δηλώνει ο ίδιος ο Toyoda: «Συνάντησα για πρώτη φορά τον Tommi (Makinen) το 2013. Εκείνη την εποχή ήταν εκπαιδευτής μου, βοηθώντας με να βελτιώσω την τεχνική οδήγησής μου. Στο τέλος μου δίδαξε πολύ περισσότερα. Κυρίως μου έδειξε τη σχέση μεταξύ ανάπτυξης και εξέλιξης των αυτοκινήτων μέσω των ράλι. Το WRC, λοιπόν, κρίνω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να δοκιμαστούν τα αυτοκίνητά μας σε όλο τον κόσμο. Γι’ αυτό και η Toyota επιστρέφει στο πρωτάθλημα. Και είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που ο Tommi Mäkinen είναι ο επικεφαλής της ομάδας WRC μας».

Δύσκολος άνθρωπος βέβαια ο Tommi, μονομανής και απόλυτος, αλλά για την ώρα οι επιλογές του δικαιώνουν αμφότερους… Προφανώς και η μεταφυσική είναι μία ιδιαίτερα προσωπική παράμετρος για τον καθένα μας. Πλην όμως πώς να σχολιάσουμε ότι η πολυπόθητη νίκη στις  24 Hours of Le Mans ήρθε όταν η Toyota επέστρεψε στα ράλι;…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]