Toyota-Subaru: Οι δύο ιαπωνικές μάρκες έρχονται πιο κοντά…

Toyota και Subaru ανακοίνωσαν πως... έρχονται πιο κοντά, καθώς η πρώτη θα αυξήσει το μερίδιό της στην δεύτερη. Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ.

Βρείτε μας στο


Η Toyota Motor Corp. θα αυξήσει το μερίδιό της στη Subaru Corp. στο 20% από περίπου 17% που ήταν μέχρι πρότινος, όπως ανακοίνωσαν οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, με σκοπό την από κοινού εξέλιξη νέων τεχνολογιών.

Η επένδυση έρχεται ένα μήνα μετά την ανακοίνωση της Toyota και της Suzuki (διαβάστε εδώ αναλυτικά για αυτή την συμφωνία), οι οποίες δήλωσαν ότι θα πάρουν μικρό μερίδιο η μία της άλλης.

Τέτοιες δεσμεύσεις υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να μειώσουν το κόστος και να διαχειριστούν παράλληλα την ανάπτυξη που απαιτείται για την δημιουργία νέων μοντέλων ηλεκτρικών και με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης.

«Σε αυτή την περίοδο του αιφνίδιου μετασχηματισμού, με την ενίσχυση των δεσμών τους και την ευθυγράμμιση των δυνατοτήτων τους, η Toyota και η Subaru στοχεύουν στο να κάνουν ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα», ανέφερε η Toyota.

Με το μεγαλύτερο μερίδιο στη Subaru, η Toyota επεκτείνεται σε σχέση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, ιδιαίτερα οι μικροί, όπως η Subaru και η Suzuki, αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν τον ταχύ ρυθμό της αλλαγής σε μια βιομηχανία η οποία μετατοπίζεται σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς από την απλή πώληση αυτοκινήτων στους οδηγούς.

Η Toyota, της οποίας οι ετήσιες συνολικές πωλήσεις οχημάτων είναι 10 φορές υψηλότερες από τις πωλήσεις της Subaru, δήλωσε ότι η επένδυσή της θα ανέλθει στα 80 δισ. Γιέν (750 εκατ. ευρώ περίπου) βάσει της χρηματιστηριακής αξίας της Subaru.

«Το σχέδιο φαίνεται να είναι ικανό να καταστήσει τελικά τη Subaru μια πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική, για να συνεισφέρει στην δημιουργία του σχεδίου για μία “Μεγάλη Toyota”.

Αυτό είναι το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση αυτή «, δήλωσε ο Takeshi Miyao, διευθύνων σύμβουλος της Carnorama, εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr