Ειδικότερα και σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της Toyota Ευρώπης, το τελευταίας γενιάς υβριδικό σύστημα ξεκίνησε να κατασκευάζεται και επί ευρωπαϊκού εδάφους στις παραγωγικές μονάδες των Ιαπώνων σε Ηνωμένο Βασίλειο και Πολωνία.
Διαβάστε επίσης: Οι άνθρωποι με αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση είμαστε η “σιωπηλή πλειοψηφία”
Το “ευρωπαϊκό” υβριδικό σύστημα της Toyota θα τοποθετηθεί στην ανανεωμένη Corolla, η οποία έρχεται με πολλές βελτιώσεις και στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά της συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης. Έναντι της προηγούμενης 4ης γενιάς το νέο υβριδικό σύστημα αυξάνει ακόμη περισσότερο το χρόνο που λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ προσφέρει και σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις χωρίς παράλληλα να αυξάνονται οι εκπεμπόμενοι ρύποι.
Η Toyota αναφέρει ότι το νέο σύστημα είναι συνολικά ελαφρύτερο έναντι εκείνου που αντικαθιστά, έχει μικρότερες διαστάσεις αλλά και ισχυρότερους ηλεκτρικούς κινητήρες. Όπως και πριν το ένα από τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ λειτουργεί ως μίζα και γεννήτρια και το άλλο υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα στην κίνηση της Corolla, η οποία μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά. Η μπαταρία του συστήματος είναι επίσης νέα, ισχυρότερη και ελαφρύτερη έναντι της προηγούμενης και συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του βάρους.
Διαβάστε επίσης: Toyota Celica του 1972 “ανασταίνεται” από ελληνικά χέρια (+video)
Σύμφωνα με την Toyota, το νέο σύστημα φέρνει μαζί του σημαντικά οφέλη στις επιδόσεις. Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι στην έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης η απόδοση φτάνει πλέον στους 140 ίππους, από 122, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται πλέον σε 9,2 δευτερόλεπτα, 1,7 δεύτερα πιο γρήγορα σε σχέση με πριν.
Παράλληλα, στη διαμόρφωση με το δίλιτρο μοτέρ εσωτερικής καύσης η απόδοση ανέβηκε από τους 178 στους 196 ίππους και τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται πλέον πέντε δέκατα ταχύτερα, στα 7,5 δευτερόλεπτα.
Για την κατασκευή του νέου υβριδικού συστήματος στην Ευρώπη, η Toyota προχώρησε σε νέες επενδύσεις ύψους 77,5 εκατ. ευρώ, ώστε να αναβαθμίσει επτά γραμμές παραγωγής σε Ηνωμένο Βασίλειο και Πολωνία, εκεί όπου κατασκευάζονταν μέχρι πρότινος το 4ης γενιάς σύστημά της.