Toyota: Το ειδικό όχημα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Η Toyota παρουσίασε ένα όχημα που θα προσφέρει μετακίνηση “του τελευταίου μιλίου” στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο, το 2020

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το μεγάλο ραντεβού του παγκοσμίου αθλητισμού, οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί αγώνες του 2020, θα φιλοξενηθούν στο Τόκιο της Ιαπωνίας. Η Toyota έχει αναλάβει σημαντικό ρόλο σε αυτό, ως παγκόσμιος υποστηρικτής της διοργάνωσης. Με αυτή την αφορμή, ετοιμάζει ένα νέο όχημα που θα χρησιμοποιηθεί ειδικά στους αγώνες, το APM (Accessible People Mover), στο πλαίσιο της εκστρατείας Mobility for All.

Δείτε το video της καμπάνιας Toyota: Mobility for All


Το APM είναι ένα ηλεκτρικό όχημα, μέσω του οποίου θα μετακινούνται αθλητές, προσωπικό και επισκέπτες. Όταν η Toyota λέει όλοι, εννοεί όλοι, καθώς σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται άνθρωποι με αναπηρία, ηλικιωμένοι, εγκυμονούσες και μικρά παιδιά. Ακόμη, τα APM θα χρησιμοποιούνται και σε ποικίλα events ή στο Ολυμπιακό χωριό.

Για την περίσταση θα κατασκευαστούν περίπου 200 APM, τα οποία θα διαθέτουν δύο εκδόσεις, τη βασική και την “relief”. Σε κάθε περίπτωση, το μήκος του οχήματος θα είναι περίπου 3,9 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος θα είναι περίπου 1,6 και 2 μέτρα αντίστοιχα. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα (BEV) θα έχει κύκλο στροφής 4,8 μέτρα, ενώ η αυτονομία του θα φτάνει στα 100 χιλιόμετρα. Η τελική του ταχύτητα, υπολογίζεται στα 19 χλμ./ώρα.

Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για μια χαμηλής ταχύτητας κατασκευή, που δίνει έμφαση στην άνεση και στην ασφάλεια. Στη βασική του έκδοση, το APM θα διαθέτει 3 σειρές θέσεων, με τον οδηγό να κάθεται στην πρώτη. Η θέση του οδηγού έχει τοποθετηθεί ψηλά και στο κέντρο, ώστε να μπορεί να επιβλέπει και αν χρειαστεί, να βοηθήσει τους επιβάτες. Η δεύτερη σειρά θα διαθέτει 3 θέσεις και η τρίτη σειρά, 2 θέσεις. Συνολικά λοιπόν, η χωρητικότητα του APM θα είναι 5 θέσεις επιβατών, συν εκείνης του οδηγού.

Σε περίπτωση που το APM χρησιμοποιηθεί από ανθρώπους με αναπηρία, υπάρχει πρόβλεψη ώστε οι θέσεις της δεύτερης σειράς να πέσουν, για να τοποθετηθεί το αναπηρικό καρότσι. Οι επιβάτες θα έχουν πρόσβαση στις θέσεις και από τις δύο πλευρές του οχήματος, ενώ υπάρχουν και επιπλέον επιλογές όπως ράμπες, μπάρες ασφαλείας για τα αναπηρικά καρότσια κ.ο.κ.

Όσον αφορά στην έκδοση “Relief”, αυτή θα είναι προσανατολισμένη στην εξυπηρέτηση ευπαθών ομάδων επισκεπτών. Για αυτό, το μισό μέρος της δεύτερης και ολόκληρη η τρίτη σειρά θα έχουν ειδική διαμόρφωση για φορείο, καθώς και για να καθίσουν δύο νοσηλευτές.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]