Toyota: Στο μέλλον οι εταιρείες θα πληρώνουν για τις ζημιές από τροχαίο ατύχημα

Με τον ανθρώπινο παράγοντα να απουσιάζει από το τιμόνι στο μέλλον, ο δρ. Gill Pratt της Toyota βλέπει τις εταιρίες ως υπεύθυνες για τα ατυχήματα που θα προκύπτουν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
toyota Gill Pratt TRI

Η εφαρμογή της πλήρως αυτοματοποιημένης οδήγησης στο μέλλον αναμένεται να ασκήσει επιρροή και σε άλλους τομείς, πέρα από εκείνους της ασφάλειας και της πρακτικότητας. Ο τρόπος που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται οι δρόμοι, οι υποδομές υποστήριξης της μετακίνησης και μεταφοράς αγαθών, η διασυνδεσιμότητα των οχημάτων μεταξύ τους αλλά και με τις υποδομής, όλα αυτά βρίσκονται ήδη στην ατζέντα και έχουν αρχίσει και επηρεάζονται, και βρισκόμαστε μόλις στην αρχή.

Ένας από τους σημαντικούς τομείς που αναμένεται να τροποποιηθεί και θα επηρεάσει τόσο τις εταιρίες παροχής ασφαλιστικής κάλυψης όσο και τους ίδιους τους κατασκευαστές είναι το νομικό πλαίσιο και η ανάληψη ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος.

Αυτό φαίνεται να απασχολεί και τον διευθύνονται σύμβουλο του Ινστιτούτου Έρευνας της Toyota, τον δρ. Gill Pratt, ο οποίος πιστεύει ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να είναι εκείνοι που θα αναλαμβάνουν την ευθύνη σε περίπτωση που δικό τους αυτοκίνητο προκαλέσει ατύχημα όταν με το καλό η αυτόνομη οδήγηση γίνει η νόρμα. Ουσιαστικά αυτός που θα βρίσκεται πίσω από το όποιο “τιμόνι” θα είναι απλά… παρατηρητής και εφόσον δεν έχει την επιλογή για χειροκίνητη λειτουργία ή για απενεργοποίηση υποσυστημάτων ή και ολόκληρου του συστήματος.


“Καθώς προχωράμε προς τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης, η συχνότητα των ατυχημάτων θα μειωθεί σε σχέση με σήμερα αλλά δεν θα είναι μηδενική”, δήλωσε ο Αμερικάνος στο βρετανικό Autoexpress και πρόσθεσε πώς όταν γίνει αυτό τότε “θα έχει μείνει μόνο ένας για να αναλαμβάνει την ευθύνη – ο κατασκευαστής που έφτιαξε το προϊόν.”

Ο Pratt αναφέρει ότι στην πραγματικότητα οι εταιρίες δεν έχουν και πολλές επιλογές πάνω σε αυτό το θέμα αφού ο νόμος είναι αυτός που καθορίζει το πώς κινούνται οι κατασκευαστές και αυτοί απλά ακολουθούν το νόμο, προσαρμοζόμενοι βέβαια και στις ιδιαιτερότητες κάθε τόπου.

Σύμφωνα με τον Pratt πάντως ο δρόμος για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 είναι μακρύς και ότι θα περάσουν ακόμη πολλά χρόνια μέχρι την εφαρμογή της αφού και οι κατασκευαστές βρίσκονται ακόμη πολύ μακριά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]