Triumph-Bajaj δίνουν τα χέρια για νέα γκάμα μοτοσυκλετών

H Triumph και η Bajaj ανακοίνωσαν επίσημα συνεργασία από την οποία θα προκύψει μια νέα γκάμα μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών και για τις δύο.

Βρείτε μας στο
Triumph - Bajaj συνεργασία

Η εν λόγω συνεργασία είναι άκρως σημαντική για τη Triumph καθώς με αυτό τον τρόπο οι Βρετανοί θα μπορέσουν να εμπλουτίσουν τη γκάμα τους με νέα μοντέλα με κινητήρες μεσαίου κυβισμού και να αποκτήσουν “πρόσβαση” και σε άλλα πολύ σημαντικά κομμάτια της αγοράς σε όλο τον κόσμο και σε αναδυόμενες αγορές, όπως είναι αυτές Ασίας.

Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση από αυτή τη “στρατηγική συνεργασία” όπως την ονομάζουν οι δύο πλευρές θα προκύψει μια νέα γενιά μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, με τις δύο εταιρίες να συνδυάζουν τις γνώσεις τους πάνω στο σχεδιασμό, την κατασκευή και την παραγωγή.

Σε αυτή τη συνεργασία ο ινδικός κολοσσός θα αναλάβει παράλληλα την κύρια διανομή των μοτοσυκλετών της Triumph σε αυτές τις νέες αγορές, όπως και στην Ινδία. Σε άλλα σημεία του κόσμου, όπου η Triumph δεν έχει ακόμη παρουσία, θα αντιπροσωπεύεται από την Bajaj και θα προσφέρει τις νέες μοτοσυκλέτες που θα προκύψουν από τη συνεργασία. Παράλληλα, στις αγορές που έχουν ήδη παρουσία οι Βρετανοί οι νέες μοτοσυκλέτες θα διατίθενται μέσω του δικτύου της Triumph.

Οι νέες μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν κοινό πλαίσιο -όπως είναι οι ευέλικτες πλατφόρμες που βλέπουμε και στους κατασκευαστές αυτοκινήτων- και κινητήρες με κυβισμό από τα 250 έως και τα 750 κ.εκ.. Από ό,τι καταλαβαίνουμε η νέα γκάμα θα περιλαμβάνει μοντέλα που θα κατατάσσονται σε διαφορετικές κατηγορίες, όχι μόνο με βάση τον κινητήρα τους αλλά και τα χαρακτηριστικά τους (adventure, streert κτλ.).

Αυτή είναι μια σημαντική συνεργασία για την Triumph και είμαι χαρούμενος που ξεκινά και επίσημα. Πηγαίνοντας τη μάρκα μας σε κρίσιμες νέες περιοχές, τα προϊόντα που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία θα βοηθήσουν παράλληλα με το να προσελκύσουν ένα νεότερο κοινό και είναι ένα ακόμη βήμα της φιλοδοξίας μας να επεκταθούμε σε όλο τον κόσμο, ειδικά στις γρήγορα αναδυόμενες αγορές της Ν.Α. Ασίας και να αναπτυχθούμε και σε πιο ώριμες όπως αυτή της Ευρώπης.”, δήλωσε ο διευθύνοντας σύμβουλος της Triumph, Nick Bloor.

Από την πλευρά του ο Rajiv Bajaj, διευθυντής της Bajaj Auto India είπε: “Η Triumph είναι μια εμβληματική μάρκα σε όλο τον κόσμο. Οπότε, είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρξει μεγάλη “όρεξη” στην Ινδία και άλλες αναδυόμενες αγορές για αυτά τα νέα προϊόντα. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με μια τόσο διάσημη εταιρία μοτοσυκλετών και να εκμεταλλευτούμε τις δυνάμεις και την εμπειρία του καθενός για να κάνουμε αυτή τη σχέση μια επιτυχία για όλους.”

Η Bajaj Auto, ως μέλος του ομίλου Bajaj είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές δικύκλων στην Ινδία και κατά συνέπεια σε όλο τον κόσμο με εκατ. ετήσιες πωλήσεις. Οι Ινδοί έχουν παράλληλα συνεργασία αλλά και ποσοστό κατοχής που ανέρχεται στο 48% με την αυστριακή KTM και μένει να δούμε τι θα γίνει με αυτή τη συνεργασία στο μέλλον.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr