Valentino Rossi: Ο “Γιατρός” και το 2021 στο MotoGP

Και επίσημα ο Valentino Rossi θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο κορυφαίο πρωτάθλημα στους δύο τροχούς και το 2021 στα 42 του!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Valentino Rossi Yamaha MotoGP

Ο εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Valentino Rossi θα δώσει την ευκαιρία στα εκατομμύρια των οπαδών του να τον απολαύσουν σε δράση για τουλάχιστον μία ακόμη χρονιά με την Petronas Yamaha να τον ανακοινώνει επίσημα ως αναβάτη για την ερχόμενη σεζόν.

Ο μεγάλος Ιταλός αναβάτης δεν θα είναι μόνος του στη δορυφορική ομάδα της Yamaha αφού σε αυτή τη νέα περιπέτεια του θα τον συνοδεύσει το μεγαλύτερο μέρος του team που είχε και στην εργοστασιακή ομάδα των Τριών Διαπασών.

Το αφεντικό της Petronas SRT, Razlan Razali, δήλωσε πως η μεταγραφή που φημολογούνταν έντονα τις προηγούμενες εβδομάδες δεν ήταν κάτι εύκολο καθώς “ο Valentino δεν είναι ένας νορμάλ αναβάτης” ωστόσο οι υπογραφές έπεσαν και τώρα θα επικεντρωθούν στην επόμενη σεζόν. Ο Razali δήλωσε πως η μεταφορά του Rossi στην ομάδα του είναι ένα τεράστιο βήμα για την ίδια, καθώς μετρά μόλις τρία χρόνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP και παρόλο που είναι δορυφορική δουλεύει σε πολύ υψηλό επαγγελματικό επίπεδο. Κάτι άλλωστε που φαίνεται και από τα αποτελέσματα της μέχρι σήμερα. Ο Razali δεν παρέλειψε φυσικά να ευχαριστήσει τον Rossi για την εμπιστοσύνη που τους δείχνει με αυτό το βήμα στην καριέρα του.


Αυτή δεν θα είναι η πρώτη χρονιά που ο “Γιατρός” δεν θα τρέχει με εργοστασιακή ομάδα στην καριέρα του στο MotoGP. Το έκανε και τις σεζόν 2000 και 2001 κερδίζοντας τη δεύτερη σεζόν το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην τότε κλάση των GP 500 με την Nastro Azzurro Honda. Έτσι είναι ο μοναδικός αναβάτης στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας που το έχει καταφέρει.

“Είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ περήφανος με αυτή την απόφαση γιατί θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι”, δήλωσε ο Rossi στην κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε μαζί με τον Lin Jarvis, διευθυντή της Yamaha Motor Racing. Η ιαπωνική εταιρία θα συνεχίζει να παρέχει τον τελευταίο “εξοπλισμό” εργοστασιακού επιπέδου στον Ιταλό που αν και θα βρίσκεται σε δορυφορική ομάδα εξακολουθεί να θεωρείται εργοστασιακός αναβάτης ακόμη και στα “χαρτιά”.

Ομόσταυλος του Rossi στην Petronas Yamaha θα είναι ο 27χρονος Franco Morbidelli, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2 του 2017 και ένας από τους αναβάτες ταλέντα που έχουν ξεπηδήσει από την ακαδημία του Valentino Rossi!

Το συμβόλαιο του Rossi έχει διάρκεια ένα έτος. Ωστόσο με τις ευλογίες της διοίκησης των Ιαπώνων και του Jarvis και εφόσον ο Rossi θέλει να συνεχίσει, η ανανέωση του συμβολαίου θα είναι τυπική και έχει να κάνει καθαρά με την όρεξη και το κίνητρο που θα έχει τότε ο Ιταλός, ο οποίος θα έχει κλείσει παράλληλα και το 43ο έτος. Ούτως ή άλλως το 2021 είναι και η τελευταία χρονιά στο 5ετές συμβόλαιο της Yamaha με τη διοργανώτρια Dorna, το οποίο και θα ανανεωθεί για άλλα πέντε χρόνια με τη λήξη του, καλώς εχόντων των πραγμάτων.

Δεν αποκλείεται τέλος να δούμε τον “Γιατρό” να συνεχίζει έχοντας τη δική του ομάδα στο MotoGP κάτι που ειπώθηκε ως ενδεχόμενο και στη συνέντευξη τύπου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]