Valeo Smart e-Bike System: Ηλεκτρικό ποδήλατο με αυτόματες ταχύτητες και όπισθεν!

Ηλεκτροκίνηση, αυτόματο κιβώτιο και όπισθεν, όλα αυτά σε ένα απλό ποδήλατο. Οι καιροί αλλάζουν γρήγορα... και τα ποδήλατα επίσης!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Valeo e-Bike

Τα ποδήλατα απέκτησαν ηλεκτρική υποβοήθηση, ώστε οι διαδρομές να είναι πιο ξεκούραστες και οι μετακινήσεις πιο ευχάριστες. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση ακόμη και λιγότερο πετάλι να χρειάζεται να κάνει, ο ποδηλάτης εξακολουθεί να αλλάζει ταχύτητες.

Αυτό το μικρό κάστρο ήρθε να κατακτήσει η Valeo με ένα σύστημα κίνησης που, πέρα από την ηλεκτρική υποβοήθηση, περιλαμβάνει κι ένα αυτόματο κιβώτιο. Και μάλιστα επτά σχέσεων.

Η γαλλική εταιρεία ονόμασε το δημιούργημά της Valeo Smart e-Bike System γιατί είναι ηλεκτρικό, έξυπνο και έχει και σύστημα… Πρόκειται για μία μονάδα που εφαρμόζεται στο κέντρο του ποδηλάτου και περιλαμβάνει τα πετάλια και ένα κλειστό κουτί με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του.


Η κινητήρια μονάδα είναι ένας ηλεκτροκινητήρας των 48V που συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, σχεδιασμένο από την Effigear, συνεργάτιδα της Valeo. H ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία εξωτερικά τοποθετημένη στο πλαίσιο του ποδηλάτου.

Η απόδοση του κινητήρα είναι 130 Nm ροπής και θεωρείται θηριώδης για χρήση σε κατά κανόνα ελαφρά οχήματα όπως τα ποδήλατα. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να πολλαπλασιάσει τη δύναμη που βάζει ο ποδηλάτης κατά την κίνησή του κατά οκτώ φορές, όταν αντίστοιχα συστήματα φτάνουν έως το «επί πέντε» φορές.

Για να μπορεί να υποστηριχθεί αυτή η αύξηση της ισχύος, ο κινητήρας είναι των 48V και όχι 24V ή 36V που είναι οι πιο συνηθισμένες επιλογές για τα ηλεκτρικά ποδήλατά. Έτσι γίνεται πιο αποδοτικός με λιγότερη προσπάθεια. Καθώς δεν υπάρχει σασμάν με αυτόνομες σχέσεις, η μετάδοση είναι ομαλή και συνεχής, ενώ η Valeo έδωσε έτσι τη δυνατότητα χρήσης ιμάντα για την τελική μετάδοση, έναντι της συμβατικής αλυσίδας.

Ένας αισθητήρας λαμβάνει διαρκώς σήμα για την ένταση της πίεσης στα πεντάλ και αυτομάτως αναπροσαρμόζει και αυξομειώνει τον βαθμό υποστήριξης. Όσο η ταχύτητα αυξάνεται, το σύστημα αναγνωρίζει τις προθέσεις του ποδηλάτη και αλλάζει σχέσεις αυτόματα ώστε να υποστηρίζει μόνιμα την επιθυμία του.

Πέραν αυτών, υπάρχει η χειροκίνητη επιλογή στιγμιαίας απόδοσης επιπλέον ισχύος, για την πραγματοποίηση μιας προσπέρασης για παράδειγμα, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα ώθησης του οχήματος ενώ ο ποδηλάτης το σπρώχνει, κάτι σημαντικό ειδικά όταν μεταφέρει φορτίο.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι η δυνατότητα κίνησης με την όπισθεν, κάτι που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε ποδήλατο και αποτελεί μία από τις καινοτομίες της παριζιάνικης εταιρείας.

Το σύστημα προσφέρει και αντικλεπτική προστασία, καθώς κλειδώνει τα πάντα και καθιστά αδύνατη την κύλισή του όταν είναι χωρίς τον οδηγό του.

Στόχος της Valeo είναι η διάθεση του συστήματος σε κατασκευαστές ποδηλάτων. Για να τους πείσει, το εφάρμοσε σε τρεις διαφορετικούς τύπους, ένα απλό ποδήλατο πόλης, ένα mountain bike και ένα ποδήλατο μεταφοράς φορτίων…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]