Volkswagen T-Roc Cabriolet: Αυτά που πρέπει να γνωρίζετε

Ο καιρός ανοίγει και το T-Roc Cabriolet, το μοναδικό μικρομεσαίο ανοιχτό SUV προσφέρει ελευθερία κίνησης εντός και εκτός δρόμου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
VW T-Roc Cabriolet

Η VW έκανε κίνηση ματ με την παρουσίαση του ανοιχτού T-Roc παίζοντας μόνη της σε μια κατηγορία με μεγάλη δημοφιλία. Το τετραθέσιο μοντέλο με τους άνετους χώρους και την ικανότητα άνετης μετακίνησης και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος αποτελεί ένα μοντέλο ταμάμ για την ηλιόλουστη χώρα μας και ακόμη περισσότερο για τα νησιά μας. Ας το γνωρίσουμε καλύτερα.

Δείτε επίσης: ΤΕΟΚΑΡ – Βόλος: Όταν οι Ιάπωνες υποκλίθηκαν στους Έλληνες

Μαζεμένες διαστάσεις και καλή ευρυχωρία
Το 2+2 θέσεων T-Roc Cabriolet βασίζεται στην MQB πλατφόρμα. Έχει μήκος 4.268 χλστ., μεταξόνιο 2.630 χλστ., πλάτος που ανέρχεται στα 1.811 χλστ. -χωρίς του καθρέφτες και ύψος 1.522 χλστ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 280 λίτρων.


Εκείνο βέβαια που το διαχωρίζει από οποιοδήποτε SUV της κατηγορίας του είναι η δύο πόρτες του που συνδυάζονται με μια ελαφριά υφασμάτινη οροφή για ένα μοναδικό αισθητικό αποτέλεσμα. Η οροφή ανοίγει και κλείνει σε εννέα και 11 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και αυτό μπορεί να το κάνει με ταχύτητες έως και τα 30 χλμ./ώρα., ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει διαθέσιμο και ειδικά μελετημένο αλεξινέμιο που περιορίζει που κάνει ακόμη πιο ήσυχη και απολαυστική τη βόλτα με το ανοιχτό T-Roc.

Το T-Roc Cabriolet διατίθεται προαιρετικά με ψηφιακό πίνακα πληροφοριών για τον οδηγό και το σύστημα πολυμέσων Discover Media. Το τελευταίο ανήκει στην τελευταία γενιά συστημάτων ψυχαγωγίας και διαθέτει μια online μονάδα σύνδεσης με ενσωματωμένη eSIM. Συνδέοντας το αυτοκίνητο με το περιβάλλον και τα smartphones των χρηστών, γίνονται διαθέσιμες νέες λειτουργίες και υπηρεσίες από τη σειρά We Connect και We Connect Plus. Για ακόμα μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση είναι διαθέσιμο και το ηχοσύστημα 12 ηχείων της “beats”.

Σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις
Το T-Roc Cabriolet είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η Style είναι προσανατολισμένη στο design, ενώ η R-Line (μόνο με τον 1.5 TSI κινητήρα) έχει πιο σπορ προσανατολισμό, με σπορ ρυθμίσεις, προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης ως στάνταρ. Οι προφυλακτήρες είναι μοναδικοί για το μοντέλο R-Line και τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με ύφασμα και δερματίνη.

Ο βασικός εξοπλισμός υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνει Front Assist με City Braking System και ανίχνευση πεζών, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση και τη λειτουργία Lane Assist. Τόσο η Style όσο και η R-Line διαθέτουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αλλά προαιρετικά διατίθενται τροχοί με διάμετρο 18 ή 19 ίντσες.

Με δύο δυνατούς κινητήρες βενζίνης
Το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας κινείται από τον γνωστό 1.000άρη υπετροφοδοτούμενο του ομίλου ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 115 ίππους και 200 Nm ροπής. Το μικρό αλλά δυνατό μοτέρ επιταχύνει το T-Roc Cabrio από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 187 χλμ./ώρα.

Για εκείνους που επιζητούν πιο δυναμικές επιδόσεις υπάρχει διαθέσιμος και ο τετρακύλινδρος TSI των 1,5 λίτρων με απόδοση 150 ίππους και ροπή που ανέρχεται στα 250 Nm. Και τα δύο μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με το ισχυρότερο σύνολο να διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 9,6 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]