VW ID. Buzz: Αποκάλυψη για τον ηλεκτρικό “απόγονο” του Transporter

Ο γνήσιος "συνεχιστής" του Transporter, ενός μοντέλου που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην χώρα μας. Αυτό είναι το αμιγώς ηλεκτρικό VW ID. Buzz!
VW ID. Buzz

Όλοι θυμόμαστε το θρυλικό Transporter, γνωστό και ως Bulli, το οποίο διέπρεψε σε ολόκληρη της Ευρώπη. Πλέον, η γερμανική εταιρεία προχωρά στην “αναβίωση” του μοντέλου, η οποία όπως ήταν λογικό αποκτά αμιγώς ηλεκτρική υπόσταση. Πάμε να γνωρίσουμε το νέο VW ID. Buzz!

Διαβάστε επίσης: Νέο ρεκόρ Guinness απόστασης για το ηλεκτρικό Volkswagen ID.4

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό της γερμανικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η μία ονομάζεται ID. Buzz και είναι ουσιαστικά ένα minibus, ενώ η δεύτερη ονομάζεται ID. Buzz Cargo και είναι καθαρά επαγγελματικό Van. Το αμάξωμα και στις δύο περιπτώσεις αγγίζει σε μήκος τα 4.712 χιλ., ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική συμπεριφορά με τον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd να συμβάλλει στην επίτευξη ικανοποιητικής αυτονομίας.

Όσον αφορά στην σχεδίαση, είναι εμφανής η σχεδιαστική επιρροή από την ID οικογένεια της VW, με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό αυτά του ID.3. Οι πλευρικές πόρτες είναι συρόμενες, όπως συνηθίζεται στα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε μία λωρίδα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο σήμα της εταιρείας.

Στο εσωτερικό του VW ID. Buzz συναντάμε ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον που δεν διαφέρει σημαντικά από αυτό των υπόλοιπων μοντέλων της σειράς. Σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα, όμως, το μεγάλο ενδιαφέρον εντοπίζεται στο πίσω μέρος και τις ικανότητες φόρτωσης. Στην επιβατική έκδοση υπάρχει ένα πενταθέσιο σαλόνι και ένας άφθονος χώρος αποσκευών με όγκο 1.121 λίτρα. Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, ο χώρος φόρτωσης αυξάνεται στα 2.205 λίτρα. Μεσοπρόθεσμα, θα ακολουθήσει επίσης εξαθέσια και επταθέσια διαμόρφωση με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Στην περίπτωση του Cargo, υπάρχουν τρεις θέσεις μπροστά, ένα σταθερό χώρισμα και από πίσω αποθηκευτικός χώρος 3,9 τ.μ., τα οποία αρκούν για δύο ευρωπαλέτες.

Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις θα λανσαριστούν με μπαταρία 77 kWh (ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh) η οποία παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων που βρίσκεται και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Η ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είναι 11 kW. Μέσω μιας υποδοχής βύσματος CCS, σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30΄.

Η εμπορική διάθεση του νέου VW ID. Buzz θα ξεκινήσει μέσα στο 2022 στην ευρωπαϊκή αγορά και η τιμή του παραμένει άγνωστη για την ώρα.

https://www.youtube.com/watch?v=uhn__P8w378&ab_channel=Volkswagen

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....
Η κοινοπραξία RV Tech της Volkswagen και της αμερικάνικης Rivian έκλεισε έναν χρόνο ζωής και σύντομα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές με μοντέλα των Γερμανών....
Η Kosmocar Α.Ε., ανακοίνωσε την ένταξη της Κοιλάκος ΕΠΕ στο επίσημο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Volkswagen....
Παρά τις έντονες προκλήσεις, η ζήτηση για τα μοντέλα του ομίλου παραμένει ισχυρή! Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής