Williams-Italdesign: Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα των δύο εταιριών

Στο πνεύμα των καιρών, η Williams Advanced Engineering, σε συνεργασία με την Italdesign μας παρουσιάζουν τη νέα πλατφόρμα "πασπαρτού" για ηλεκτρικά.
Willams Advanced Engineering νέα πλατφόρμα 2021 ηλεκτρικά

Με στόχο τη δημιουργία μοντέλων που ανήκουν σε premium κατηγορίες η Williams Advanced Engineering (WAE) συνεργάστηκε με την Italdesign με τη εγχείρημα να αποδίδει ένα νέο “καρπό”, μια πλατφόρμα πάνω στην οποία μπορούν να “πατήσουν” πολλά και διαφορετικά νέα μοντέλα. Η Italdesign, θυγατρική της VE, που έχει βάλει και αυτή το χεράκι της στην τεχνολογική εξέλιξη της πλατφόρμας ονόματι EVX θα είναι υπεύθυνη και για τη σχεδίαση των εκάστοτε αμαξωμάτων σύμφωνα και με τις επιθυμίες των ενδιαφερόμενων κατασκευαστών.

Διαβάστε επίσης – 26 χρόνια ESP: Επέτειος για Mercedes και Bosch

Η hi end EVX πλατφόρμα επιτρέπει στην στάνταρ μορφή την τοποθέτηση ηλεκτρικών κινητήρων με ισχύ έως και 1360 ίππους αλλά και την τοποθέτηση συστοιχίας μπαταριών από 104 έως και 120 kWh. Ανάλογα με το μοντέλο που θα χτιστεί πάνω της η μπαταρίες μπορούν να φτάσουν έως και τα 160 kWh, κάτι που θα επιτρέψει θεωρητική αυτονομία έως και 1.000 χλμ. Το μεταξόνιο μπορεί επίσης να μεταβληθεί από τα 2.900 έως τα 3.100 χλστ.

Η Williams έχει τρομερή τεχνογνωσία πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι λόγω και της εμπλοκής της ως προμηθευτής μπαταριών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula E την περίοδο 2014, μια συνεργασία που θα ξεκινήσει ξανά το 2022. Οι Βρετανοί προμηθεύουν παράλληλα με μπαταρίες το πρωτάθλημα Τουρισμού ETCR αλλά και το Extreme-E.

Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα, που φέρει τα ηλεκτρικά μοτέρ αλλά και την κάσα των μπαταριών (τον πυρήνα όλης της δομής), έχει σχεδιαστεί για να αποτελεί φέρον τμήμα του πλαισίου. Αυτό είναι που της δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί ως βάση για διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων, από cabrio έως SUV, με την στιβαρότητα της να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Φέρει επίσης και τα “υποπλαίσια” για την αναρτήσεις αλλά και τις ελεγχόμενες ζώνες παραμόρφωσης και αυτό, σύμφωνα με τις δύο εταιρίες μειώνει και το κόστος παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Ford, BMW και Solid Power επενδύουν 130 εκατ. για solid state μπαταρίες

Οι δύο εταιρίες αναφέρουν ότι με τη νέα τους δημιουργία στοχεύουν σε εταιρίες που θέλουν νέα ηλεκτρικά μοντέλα με παραγωγή έως 10.000 μονάδες ετησίως, εκ των οποίων οι 500 μπορούν να κατασκευαστούν και στις εγκαταστάσεις της Italdesign.

“Στοχεύουμε σε αρχιτεκτονικές οχημάτων για τις αγορές των GT, sedan, crossover και cabrio, που μπορούν να εξατομικευτούν πλήρως εκτός σε εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση.

Τώρα αυτό που μένει είναι να δούμε ποια εταιρία θα παρουσιάσει πρώτη μοντέλο βασισμένο στην πλατφόρμα EVX.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται

Mercedes GLA

Mercedes GLA – Το Best Seller της τώρα με σημαντικό όφελος αγοράς

Renault Reward

Όφελος έως 2.500 ευρώ από τη Renault μέχρι το τέλος της χρονιάς – Για ποια μοντέλα ισχύει