WRC 2022: Τα υβριδικά θηρία της νέας χρονιάς και όσα πρέπει να γνωρίζουμε!

Η νέα εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) προβλέπεται ξεχωριστή, όχι μόνο επειδή τα αυτοκίνητα είναι νέας τεχνολογικής φιλοσοφίας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα πρωτοποριακά, νέα υβριδικά αυτοκίνητα του WRC παρουσιάστηκαν, μαζί με το πληρώματα που θα πάρουν μέρος με αυτά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA 2022, στην Αυστρία το Σάββατο 15 Ιανουαρίου, το απόγευμα.

Τα νέα αυτοκίνητα Rally1 του WRC από τους τρεις κατασκευαστές που θα συμμετάσχουν στον θεσμό (τα οποία θυμίζουμε πως θα δούμε και στην χώρα μας κατά την διάρκεια του Ράλι Ακρόπολις 2022), συγκεντρώθηκαν για πρώτη φορά στο επιβλητικό υπόστεγο Hangar-7 του Σάλτσμπουργκ καθώς η σεζόν του WRC 2022 ξεκινά σε λίγες ημέρες με τον εναρκτήριο γύρο το Rallye Monte-Carlo (20-23 Ιανουαρίου).

Παρουσία του προέδρου της FIA Mohammed Ben Sulayem, οι πρωταθλητές Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport και M-Sport Ford αποκάλυψαν τα εκπληκτικά, ολοκαίνουργια αυτοκίνητά τους που θα αγωνιστούν σε 13 γύρους σε τέσσερις ηπείρους.
Μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν και ο Kalle Rovanperä, ο οποίος έγινε ο νεότερος νικητής ράλι WRC στην ιστορία την περασμένη σεζόν.


– Παρόντες ήταν επίσης οι επικεφαλής οδηγοί της Hyundai, Thierry Neuville και Ott Tänak. Η νέα υπογραφή της M-Sport Ford, Craig Breen, εμφανίστηκε στο πλευρό του κορυφαίου νεαρού της ομάδας, Adrien Fourmaux.

Τι πρέπει να γνωρίζουμε
– Στην 50ή σεζόν του πρωταθλήματος, το WRC θα υποστεί σημαντικές περιβαλλοντικές αλλαγές καθώς οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί της FIA οδηγούν τον θεσμό προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
– Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται γύρω από ένα ιδιαίτερα αναβαθμισμένο και ασφαλές σωληνωτό πλαίσιο, θα κινούνται 100% χωρίς ορυκτά καύσιμα, θα μπορούν να ανακτούν και να αποθηκεύουν ενέργεια και όλα αυτά είναι το κλειδί για τη δέσμευση του αθλήματος για ένα πιο πράσινο μέλλον.
– Τα νέα υβριδικά αυτοκίνητα συνδυάζουν έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (περίπου 135 ίπποι) με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος τροφοδοτεί τα κορυφαία αυτοκίνητα των ράλι από το 2011. Το πακέτο ανεβάζει τα μέγιστα επίπεδα απόδοσης σε περισσότερους από 500 ίππους, ενώ παράλληλα μειώνει τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων.
– Το υβριδικό σύστημα ζυγίζει 84 κιλά, είναι κοινό για όλες τις ομάδες και το περίβλημα που το καλύπτει έχει περάσει από πολλαπλά τεστ κρούσης (ballistic test) ενώ αντέχει πίεση 70G.
– Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται τόσο με το φρενάρισμα, όσο και με το να «σηκώνουν» το πόδι από το γκάζι οι οδηγοί.
– Το Electric Mode θα χρησιμοποιείται στις απλές διαδρομές σε σημεία που θα ορίζονται από τους διοργανωτές και θα αναγράφονται στο Road book κάθε αγώνα.
– Το υβριδικό σύστημα θα φορτίζεται στο Service Park.
– Η επιπλέον ιπποδύναμη (boost 135 ίππων) θα παρέχεται στην εκκίνηση των Ε.Δ. και θα διαρκεί 10’’. Μετά από αυτά, η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα (ECU) θα επιστρέφει στην κανονική ρύθμιση λειτουργίας του υβριδικού συνόλου.

Τι άλλαξε στα αγωνιστικά αυτοκίνητα ράλι
– Αποτελούνται από σωληνωτό πλαίσιο (όπως κάποτε τα Group B αυτοκίνητα), δεν έχουν κεντρικό ενεργό διαφορικό, έχουν 5άρι σειριακό (αντί για 6άρι) που δέχεται αλλαγές ταχυτήτων από λεβιέ ταχυτήτων (αντί paddles στο τιμόνι), ο θερμικός κινητήρας φέρει πιο απλοποιημένη εκδοχή του υπερτροφοδότη, η βαλβίδα φρέσκου αέρα στο anti-lag σύστημα έχει αφαιρεθεί, τα αεροδυναμικά στοιχεία έχουν ελαττωθεί και οι αναρτήσεις έχουν μικρότερη διαδρομή.

Τι νέο έχουμε
– Οι ομάδες σε συνεργασία με τα πληρώματα θα επιλέγουν πριν από κάθε Ειδική Διαδρομή την χαρτογράφηση ροπής και ανάκτησης ενέργειας, ενώ η FIA ορίζει διάφορες παραμέτρους όπως ανώτερα και κατώτερα επίπεδα ενέργειας της μπαταρίας, θερμοκρασία της μπαταρίας, επίπεδο ανάκτησης, κ.ά.
– Τα νέα υβριδικά Rally1 αυτοκίνητα θα διαθέτουν ξεχωριστές κάμερες ασφαλείας τις οποίες θα χρησιμοποιούν οι υπεύθυνοι ασφαλείας ώστε να παρακολουθούν τα σημεία που κάθονται οι θεατές στις Ειδικές Διαδρομές.

Τι ειπώθηκε στην παρουσίαση των Rally1
– Ο Πρόεδρος Ben Sulayem, πρώην αγωνιζόμενος του WRC, είπε: «Η σημερινή έναρξη της νέας εποχής του Rally1 είναι μια πολύ περήφανη και σημαντική στιγμή για τη FIA, ολόκληρη την οικογένεια των ράλι και θα ήθελα να συγχαρώ τον WRC Promoter για την εξαιρετική αυτή εδώ εκδήλωση για την έναρξη της 50ης επετειακής σεζόν του πρωταθλήματος.»
– «Ο ενθουσιασμός για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της FIA ήταν πολύ εμφανής τους τελευταίους μήνες και το γεγονός υπογράμμισε περαιτέρω τη δυναμική που προέρχεται από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, με το Rallye Monte-Carlo να απέχει μόλις λίγες μέρες για να δούμε στην πράξη αυτά τα εκπληκτικά αυτοκίνητα.»
– «Εκτός από την υβριδική τεχνολογία που προσθέτει ένα νέο δυναμικό επίπεδο απόδοσης σε συνδυασμό με βελτιώσεις ασφάλειας, τα αυτοκίνητα Rally1 θα χρησιμοποιούν 100% βιώσιμα καύσιμα και οι εργασίες συνεχίζονται επίσης για την επίτευξη μεγαλύτερης βιωσιμότητας στην οργάνωση κάθε γύρου της σειράς. Ανυπομονώ για μια συναρπαστική σεζόν.»
– Ο διευθύνων σύμβουλος του WRC Promoter Jona Siebel χαιρέτισε την έναρξη μιας «περιόδου ορόσημο» για το πρωτάθλημα: «Απόψε είδαμε πώς θα μοιάζει το μέλλον του WRC. Επικροτώ τη σκληρή δουλειά και τη δέσμευση των κατασκευαστών να προετοιμάσουν αυτά τα καταπληκτικά και καινοτόμα αυτοκίνητα Rally1 για τη νέα εποχή του WRC. Αυτή η βραδιά ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία να παρουσιάσουμε το WRC και να δείξουμε την έντονη επιθυμία να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου τόσο ο έντονος ανταγωνιστικός μηχανοκίνητος αθλητισμός όσο και ο πλανήτης μπορούν να ευδοκιμήσουν μαζί».
– Ο επικεφαλής της Pirelli στα ράλι, Terenzio Testoni είπε ότι: «η εξέλιξη των ελαστικών για τα νέα Hybrid Rally1 αυτοκίνητα άρχισε τον περασμένο Νοέμβριο με αυτοκίνητα των ομάδων, ενώ εμείς με δικά μας αυτοκίνητα παλαιότερων γενεών δοκιμάσαμε τα ελαστικά αυτά από τα μέσα του 2021. Προφανώς, μετά την σχετική άδεια της FIA μέσα στην σεζόν θα κάνουμε δοκιμές με αυτοκίνητα των ομάδων ώστε να τα εξελίξουμε στον ανώτερο βαθμό.»

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]