Yamaha Tricity 300. Ήρθε Ελλάδα, δείτε την τιμή του

Το κορυφαίο τρίκυκλο scooter της ιαπωνικής εταιρίας με τον 300άρη κινητήρα βρίσκεται πλέον και στη χώρα μας. Δείτε πόσο κοστίζει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Yamaha Tricity 300 2020 τιμή

Αν έχετε στην κατοχή σας δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, το οποίο έχει εκδοθεί έως και τις 19/1/2013 τότε μπορείτε να οδηγήσετε και εσείς το νέο Tricity 300, το κορυφαίο scooter στη γκάμα της Yamaha με τρεις τροχούς.

Αξιοποιώντας το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης ανάρτησης που είδαμε για πρώτη φορά στα μικρότερα Tricity των 125 και 155 κ.εκ., το Tricity πάτησε τους τρεις τροχούς του και στη χώρα μας και μπορεί να προσφέρει με άνεση της υπηρεσίες του τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και σε μικρές και μεγαλύτερες βόλτες και εξορμήσεις και εκτός αυτής. Η Yamaha προσφέρει το νέο της scooter στην τιμή των 8.290 ευρώ, μια τιμή που βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Το Tricity 300 χρησιμοποιεί για την κίνηση του τον σύγχρονο 4βάλβιδο μονοκύλινδρο Blue Core κινητήρα που έχουμε δει και στα XMAX, o οποίος αποδίδει 28 ίππους κια 29 Nm ροπής στις 7.250 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η Yamaha ανακοινώνει κατανάλωση 3,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 77 γρ./χλμ. Όπως και τα όλα τα μεσαίου μεγέθους scooter της Yamaha, το τρίκυκλο μοντέλο της φέρει πολλές και πρακτικές λύσεις και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να χωρά δύο κράνη κλειστού τύπου ή χαρτοφύλακα Α4. Στην ποδιά υπάρχει και παροχή ρεύματος για να φορτίζετε τις ηλεκτρικές συσκευές σας.


Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται από έναν ψηφιακό LCD πίνακα ο οποίος παρουσιάζει με ευανάγνωστο τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ φέρει και λυχνίες για τη λειτουργία τόσο του ABS όσο και του συστήματος πρόσφυσης, αλλά και ένδειξη θερμοκρασίας περιβάλλοντος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]