Peugeot: Αυτό είναι το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της

Λίγο πριν τα 210α (!) γενέθλια της η Peugeot μας παρουσιάζει το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της το plug-in υβριδικό 508 Peugeot Sport Engineered.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
508 Peugeot Sport Engineered 2021

Με το νέο plug-in υβριδικό 508 Peugeot Sport Engineered η γαλλική εταιρία λανσάρει παράλληλα και την “ετικέτα” Peugeot Sport Engineered που θα ακολουθεί στο μέλλον όλα τα μοντέλα της που έχουν δεχτεί τις βελτιώσεις της Peugeot Sport.

Η κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση ξεχωρίζει από τα υπόλοιπες εκδόσεις του 508 από τις αλλαγές σε προφυλακτήρα και γρίλια που έγιναν για να τονίσουν φυσικά τον σαφώς πιο δυναμικό της χαρακτήρα. Στο πίσω μέρος βλέπουμε διαχύτη στον προφυλακτήρα βαμμένο σε μαύρο χρώμα, ενώ μαύρες είναι και οι απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό εντύπωση προκαλούν οι ραφές σε έντονο πράσινο χρώμα αλλά και τα καθίσματα που έχουν επενδυθεί με δέρμα και ALcantara, αλλά και το hi-end ηχοσύστημα της Focal.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 508 1.6 180 PS GT-Line EAT8


Η συνδυαστική ισχύς του plu-in υβριδικού της Peugeot ανέρχεται στους 360 ίππους και τα 520 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα κάνουν το νέο υβριδικό 508 το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχουν παρουσιάσει οι Γάλλοι μέχρι σήμερα. Οι 360 ίπποι είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο, οι οποίοι ωστόσο υπολείπονται ελαφρώς των 410 ίππων που είχε ανακοινώσει οι Peugeot για το 508 Peugeot Sport Engineered όταν παρουσιάστηκε υπό τη μορφή concept. Παράλληλα οι εκπομπές CO2 φτάνουν στα 46 γρ./χλμ. και η κατανάλωση στα 2,03 λίτρα/100 χλμ.

Εντυπωσιακά για μοντέλο της γαλλικής εταιρίας είναι και τα νούμερα των επιδόσεων που ανακοινώνονται. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το 508 Peugeot Sport Engineered χρειάζεται 5,2 δευτερόλεπτα με το χιλιόμετρο από στάση να ολοκληρώνεται σε 24,5 δεύτερα, ενώ στις ρεπρίζ τα 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται μόλις σε τρία δευτερόλεπτα. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Για τη φόρτιση των μπαταριών του το plug-in υβριδικό της Peugeot χρειάζεται επτά ώρα από μια οικιακή πρίζα και λιγότερο από δύο ώρες με τη χρήση Wall Box 32 amp.

Οι επιδόσεις αυτές είναι έρχονται χάρη στην τετρακίνηση, η οποία με τη σειρά της ωφελείται στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα. Το plug-in 508 Peugeot Sport Engineered μπορεί επίσης να διανύσει έως και 42 χιλιόμετρα χωρίς να χρησιμοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης φέρει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας. Στο Electric το γαλλικό μοντέλο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με τις αναρτήσεις να προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης, ενώ στο Hybrid αξιοποιούνται και οι τρεις κινητήρες. Στο Sport ο οδηγός έχει στη διάθεση μέγιστη ισχύ και απόκριση αλλά και διαφορετικές σπορ ρυθμίσεις σε τιμόνι, πεντάλ γκαζιού και αναρτήσεις και το 4ο πρόγραμμα 4WD προσφέρει τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες.

Η ανάρτηση είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές για τη ρύθμιση των αμορτισέρ Comfort, Hybrid και Sport. Σε σχέση με το 508 που γνωρίζουμε, έχει γίνει περαιτέρω δουλειά στον τομέα των αναρτήσεων και της γεωμετρίας τους με τα μετατρόχια να παρουσιάζονται αυξημένα κατά 24 και 12 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]