Δεν είναι πολλά τα μοντέλα που διατίθενται σήμερα στην αγορά με δυνατότητα επιλογής κινητήρα διπλού καυσίμου. Από από τις εταιρείες που είναι “φανατικός” οπαδός του υγραερίου είναι η Dacia και φαίνεται πως το αγοραστικό κοινό “αγκαλιάζει” αυτή της την επιλογή.
Τρανό παράδειγμα αποτελεί το Dacia Sandero ένα μοντέλο που πλέον έχει ταυτιστεί με την υγραεριοκίνηση. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 47% των πωλήσεών του αφορούν έκδοση διπλού καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν ένας στους δύο αγοραστές του συγκεκριμένου μοντέλου επιλέγει την έκδοση υγραερίου.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 1000άρης κινητήρας διπλού καυσίμου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και των 170 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. Προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. και τελική ταχύτητά 179 χλμ./ώρα, ενώ καταναλώνει σύμφωνα με δοκιμή μας 7,9 λίτρα υγραερίου/100 χλμ. (7,3 ανακοινώνει η Dacia). Και φυσικά να τονίσουμε ότι με δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (η επιλογή γίνεται μέσω εργοστασιακού διακόπτη στο ταμπλό αριστερά από το τιμόνι) 50 λίτρων βενζίνης και 40 λίτρων LPG και με αυτές τις πραγματικές τιμές μέσης κατανάλωσης, η πραγματική μεικτή αυτονομία ξεπερνά τα 1.200 χλμ.
H τιμή του υγραεριοκίνητου Dacia Sandero Streetway ξεκινά στην Ελλάδα από τα 16.040 ευρώ, ενώ για την έκδοση Stepway διπλού καυσίμου το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 17.100 ευρώ.