Δοκιμάζουμε το πρώτο Plug-In υβριδικό μοντέλο της Mazda

Με συνδυαστική ισχύ 327 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 60 χλμ. Δοκιμάζουμε το νέο Mazda CX-60, το πρώτο Plug-In υβριδικό μοντέλο της εταιρείας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mazda CX-60

Η Plug-In υβριδική τεχνολογία έχει καταφέρει να εδραιωθεί σε αυτή την μεταβατική εποχή από τους θερμικούς κινητήρες στην ηλεκτροκίνηση. Τα πλεονεκτήματά της είναι σημαντικά και αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή, ειδικά για τα ογκώδη SUV. Ο λόγος; Ασφαλώς η μειωμένη αστική κατανάλωση που συνδυάζεται με κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και μηδενικό άγχος σε μακρινές εξορμήσεις. Η Mazda δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη μπροστά σε αυτή την τάση, με αποτέλεσμα εδώ και μερικούς μήνες να έχει λανσάρει το πρώτο Plug-In υβριδικό στην ιστορία της. Ονομάζεται Mazda CX-60 και θα το γνωρίσουμε ευθύς αμέσως!

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το ιαπωνικό SUV διακρίνεται για την επιβλητική του όψη, η οποία έρχεται χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, υιοθετεί την γλώσσα σχεδιασμού Kodo και στο εμπρός τμήμα συναντάμε μεγάλη, μαύρη μάσκα με κάθετες γρίλιες και λεπτά, LED φωτιστικά σώματα. Πηγαίνοντας προς το πλάι, συναντάμε τις εντυπωσιακές ζάντες 20 ιντσών σε χρώμα ‘Black Metallic Machining” της έκδοση TAKUMI και συνεχίζουμε προς τα πίσω, εκεί όπου υπάρχουν τα εξίσου λεπτά LED σώματα, τα οποία ωστόσο “απλώνονται” αρκετά στο μεγάλο πλάτος του αμαξώματος. Κατά τα άλλα, η SUV φιλοσοφία γίνεται εμφανής από την απόσταση των 175 χλστ. από το έδαφος, ενώ η δεύτερη υποδοχή “μαρτυρά” την Plug-In υβριδική ταυτότητα του μοντέλου. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις, το μήκος του νέου Mazda CX-60 αγγίζει τα 4.745 χλστ., το πλάτος τα 1.890 και το ύψος τα 1.680 χλστ. με τις ζάντες 20 ιντσών της δοκιμής.


Εσωτερικό: Ποιότητα σε κάθε λεπτομέρεια
Η έμφαση που δίνει η Mazda στην ποιότητα του εσωτερικού των μοντέλων της είναι γνωστή. Αυτή τη φορά, όμως, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με την καμπίνα του Mazda CX-60 να αποδεικνύει έμπρακτα ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Όπου κι αν κοιτάξει ο οδηγός, θα συναντήσει ποιοτικά υλικά και μαλακές στην υφή επιφάνειες. Bonus οι λευκές επενδύσεις δέρματος Nappa που συναντάμε στην έκδοση της δοκιμής και αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τη συνολική εικόνα. Πέρα όμως από ποιοτικό, το περιβάλλον είναι και άκρως ψηφιακό, καταφέρνοντας όμως να φέρει γρήγορα την εξοικείωση στον οδηγό. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία ψηφιακή οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων, η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Ταυτόχρονα, στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την οθόνη για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη, όπως συμβαίνει στα μοντέλα της Mazda, είναι οριζόντια τοποθετημένη και το μέγεθός της αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Μέσω αυτής δίνεται, εκτός των άλλων, δυνατότητα συνδεσιμότητας Android Auto / Apple CarPlay, ενώ δεν απουσιάζει και το σύστημα παρακολούθησης 360 μοιρών (Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμική αντί για στατική γραμμή) με λειτουργία “See Through View”. Ασφαλώς, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην πανοραμική οροφή, αλλά και το ηχοσύστημα Bose με 12 ηχεία που βρίσκονται ωστόσο στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Αναφορικά με τους χώρους, υπάρχουν αρκετές, μεγάλες και πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας. Για παράδειγμα, συναντάμε μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες και πρακτικές θήκες στο κεντρικό τούνελ, ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Ακόμα και πέντε ενήλικες μπορούν να μετακινηθούν με κάθε άνεση, ενώ οι χώρος για το κεφάλι και τα πόδια είναι άκρως ικανοποιητικός. Όσο για τις αποσκευές, είναι διαθέσιμα 570 λτ. με όλα τα καθίσματα στη θέση τους, ενώ ο όγκος μπορεί να φτάσει στα 1.726 λτ. με αναδιπλωμένες τις πλάτες της πίσω σειράς.

Κινητήρας: 327 ίπποι και έως 63 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης!
Περνάμε στα μηχανικά μέρη και, όπως αναφέραμε, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Plug-In υβριδικό όχημα. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό υπάρχει θερμικός κινητήρας. Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με διάταξη σε σειρά και χωρητικότητα 2.488 κ.εκ. Συνδυαστικά με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδεται μέγιστη ισχύς 327 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή αγγίζει τα 500 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και υπάρχει δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών με paddles. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.995 κιλών (χωρίς τον οδηγό) είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα.

Πάμε και στην μπαταρία υψηλής τάσης τώρα, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα και έχει χωρητικότητα 17,8 kWh και μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο για 63 χλμ. σύμφωνα με την Mazda. Εμείς, στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε ότι αυτό το νούμερο είναι άκρως ρεαλιστικό σε αστικό περιβάλλον, όπου διανύσαμε με χαρακτηριστική άνεση 60 χλμ. χωρίς να ενεργοποιηθεί το θερμικό μοτέρ. Ξεκινώντας τώρα με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία, συμπληρώνοντας τα 100 χλμ./ώρα είδαμε κατανάλωση βενζίνης 3,5 λτ./100 χλμ. (1,5 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Mazda στα πρώτα 100 χλμ.). Ωστόσο, αξίζει να τονίσουμε ότι μόλις αδειάσει η μπαταρία, η μέση κατανάλωση αυξάνεται στα 9,5 λτ./100 χλμ.

Στο δρόμο: Αρχοντική κύλιση
Είναι γεγονός ότι το Mazda CX-60 είναι “γεννημένο” για ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο. Έχοντας ένα προγραμματισμένο ταξίδι εκτός Αττικής, είχα την ευκαιρία να βιώσω αυτή την εμπειρία και οι εντυπώσεις ήταν άκρως θετικές. Η δύναμη του υβριδικού συστήματος έρχεται άμεσα και προσφέρει εντυπωσιακή επιτάχυνση παρά την ομολογουμένως αυξημένη μάζα του ιαπωνικού SUV. Η αίσθηση του τιμονιού, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), δημιουργούν ένα στιβαρό αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα, η κορυφαία ηχομόνωση δημιουργεί μία απίστευτη αίσθηση άνεσης και σιγουριάς. Μάλιστα, καλό θα είναι ο οδηγός να “ρίχνει” συχνά μία ματιά στην ταχύτητα που αναγράφεται στον πίνακα οργάνων, το Mazda CX-60 έχει μία απίστευτη ικανότητα να “κρύβει” τα χιλιόμετρα με τα οποία κινείται στον αυτοκινητόδρομο. Από την άλλη, οι επαρχιακές διαδρομές σίγουρα δεν είναι το δυνατό στοιχείο ενός τέτοιο SUV, μιας και αποκαλύπτεται το βάρος του, ενώ στην κίνηση της πόλης όλα κυλούν άνετα και κυρίως αθόρυβα. Εννοείται πως η τετρακίνηση και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα δώσουν και την άνεση στον οδηγό να κινηθεί εκτός δρόμου, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως υπάρχει και σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης.

Στο ταμείο
Η τιμή του Plug-In υβριδικού Mazda CX-60 ξεκινά στην χώρα μας από τα 58.087 ευρώ, ενώ για την έκδοση TAKUMI της δοκιμής η τιμή εκκίνησης αυξάνεται στα 63.691 ευρώ. Τέλος οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 33 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα τα Τέλη Κυκλοφορίας να είναι μηδενικά, αλλά και η κίνηση στον Δακτύλιο να γίνεται χωρίς περιορισμούς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.