Η ιστορία έχει ως εξής: Το 1926, ο Ettore Bugatti μαζί με το μεγαλύτερο γιο του Jean, αποφάσισαν να κάνουν ένα υπέροχο δώρο στο βενιαμίν της οικογένειας, Roland, με αφορμή τα τέταρτά του γενέθλια. Κατασκεύασαν λοιπόν ένα πιστό αντίγραφο της Type 35 σε 1:2 κλίμακα και μάλλον έκαναν τον Roland τον πιο ευτυχισμένο πιτσιρικά της εποχής.
Το πλήρως λειτουργικό αυτοκινητάκι φυλασσόταν στα κεντρικά της Bugatti, στην πόλη Molsheim και πολλοί ήταν οι -εύποροι- πελάτες που ενθουσιάζονταν στην ιδέα να χαρίσουν ένα ίδιο στο παιδιά τους. Έτσι, το υπό κλίμακα μοντέλο μπήκε κανονικά στην παραγωγή από το 1927 μέχρι το 1936, με το όνομα Bugatti Baby.
Στο σήμερα, η Bugatti σε συνεργασία με την Little Car Company, αναβίωσε το λιλιπούτειο αυτό μοντέλο το 2019, με κάποιες αλλαγές. Το Bugatti Baby II όπως ονομάστηκε, εξακολουθεί να αναπαράγει πιστά τις γραμμές της Type 35, μόνο που η κλίμακα του είναι στο 75% της πραγματικής και η ισχύς του παράγεται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες.
Είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, την βασική, την Vitese και την Pur Sang, με την ισχύ να κυμαίνεται από τα 4 έως τα 10kW και την τελική να φτάνει, στην ισχυρότερη έκδοση, στα 68 χλμ./ώρα. Από τιμές, ξεκινάμε από τα 36.000 ευρώ και φτάνουμε μέχρι τα 62.500 ευρώ για την Pur Sang έκδοση!
Τα χρήματα είναι πολλά, αλλά για το target group της Bugatti είναι το… εβδομαδιαίο χαρτζιλίκι που δίνουν στους γόνους τους, οπότε σε αυτές τις τρεις εκδόσεις προστέθηκε και μια νέα, η Carbon, με πιο εξωτικά χαρακτηριστικά και φυσικά υψηλότερη τιμή. Το Bugatti Baby II Carbon είναι πολύ περιορισμένης παραγωγής και μπορούν να το αγοράσουν μόνο γονείς που έχουν στην κατοχή τους Mistral, αφού ουσιαστικά αναπαράγει αισθητικά στοιχεία από το W16 μοντέλο. Δηλαδή εκτεταμένη χρήση carbon και σκούρους χρωματισμούς.
Από τιμή; 80.000 ευρώ αλλά αν αναλογιστεί κανείς ότι η Mitsral κοστίζει περίπου 5 εκατομμύρια, αδικημένα μάλλον είναι τα παιδιά που θα αποκτήσουν αυτή την έκδοση ως δώρο…