‘Εχουν περάσει επτά χρόνια από τότε που ολοκληρώθηκε η παραγωγή της 918, του τελευταίου supecar που παρουσίασε η εταιρεία και οι συζητήσεις σχετικά με την επόμενη μέρα της Porsche σε αυτή την κατηγορία δίνουν και παίρνουν.
H Porsche είναι γενικά “μετρημένη” σε ότι αφορά τα supercars, με τα μοντέλα 959, Carrera GT και 918 να αποτελούν στο σύνολο την παρουσία της από το 1986 μέχρι και σήμερα. Μιλάμε δηλαδή για τρία μοντέλα σε ένα διάστημα 36 ετών, τα οποία θα… σαρανταρίσουν σχεδόν, πριν δούμε κάτι νέο.
Όπως δήλωσε πρόσφατα ο CEΟ της Porsche, Oliver Blume: «Τα supercars αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι στην ιστορία μας και θα συνεχίσουν να έχουν σημαντικό ρόλο για την Porsche, οπότε σαφώς και εντάσσονται μέσα στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για το μέλλον. Θα παρουσιάσουμε ένα νέο supercar μέσα στα επόμενα χρόνια αλλά ακόμα δεν έχει αποφασιστεί με ακρίβεια το πότε αυτό θα συμβεί χρονικά. Όταν θα έχουμε μια μπαταρία που να ανταποκρίνεται στα standard μας για ένα supercar, θα ξεκινήσουμε και την εξέλιξη του. Αυτό όμως θεωρώ ότι δεν μπορεί να συμβεί πριν το 2025. Αργότερα εικάζω ότι θα είναι δυνατό».
Η Porsche πάντως δεν είναι σε καμία περίπτωση σνομπ σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση. Έχοντας ήδη δραστηριοποιηθεί πολύ ενεργά σε αυτό το νέο πεδίο, ετοιμάζει για το 2024 την πρώτη plug-in υβριδική 911 και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Macan, με την τελευταία να βασίζεται στην νέα PPE (Premium Platform Electric) πλατφόρμα που έχει αναπτύξει από κοινού με την Audi.
Στα πλάνα επίσης συμπεριλαμβάνεται και η παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου sport μοντέλου από την Porsche, η νέα 718 Cayman, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2025. Ωστόσο για supercar, θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα και οι λόγοι, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι ότι στην Porsche περιμένουν την εξέλιξη και την ωρίμανση της ηλεκτρικής τεχνολογίας, πριν κάνουν το βήμα αυτό.